Új menedzsmentszoftver a HP-tól

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2003. február 17. 18:02
A HP integrált szolgáltatás-menedzselési architektúrájába illeszkedő HP OpenView Service Quality Manager automatizálja a vállalat saját működése és ügyfeleknek nyújtott szolgáltatásai terén vállalt szolgáltatási szintek definiálását, valós idejű figyelését és a kapcsolódó jelentéskészítést.
Emellett a hálózat és a vállalati infrastruktúra aktív menedzselésével elősegíti a szolgáltatási szerződésekben meghatározott célkitűzések teljesítését. Ha a szolgáltatásminőség adott küszöb alá esik, automatikusan elindítja a szükséges korrekciós intézkedéseket, és haladéktalanul tájékoztatja a problémáról az illetékes vezetőket. Így többnyire valós időben, még azelőtt sikerül orvosolni a bajt, hogy az ténylegesen befolyásolná az ügyfél működését.

A szolgáltatási szerződések menedzselése mellett a HP OpenView Service Quality Manager - a releváns területekről, többek között a szolgáltató saját üzleti folyamatairól gyűjtött kiemelt teljesítménymutatókat összesítve - folyamatosan nyomon követi a szolgáltatásminőséget és jelentéseket készít róla. Így a vállalat gyorsan reagálhat a potenciális szolgáltatási problémákra.

Kulcsszavak: ügyvitel HPQ

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38