K&H Bank: chip alapú Visa hitelkártya
A K&H hitelkártya birtokosa a meghatározott hitelkeretet a visszafizetés mértékétől függően havonta ismételten igénybe veheti. Az ügyfél a hitelkeretből felhasznált pénzösszeget a kamatmentes periódus és a türelmi időszak végéig, akár 45 napig is kamatmentesen használhatja. Az ügyfélnek a türelmi időszak végéig a felhasznált hitelkeret összegének bizonyos százalékát (amely a minimum törlesztőrészlet) vissza kell fizetnie. Ha az ügyfél nem fizeti vissza a teljes összeget az elszámolási időszak végén, akkor az elszámolási időszak tranzakciói után a Bank kamatot számít fel. Ha a türelmi időszak végéig az ügyfél a teljes összeget visszafizeti, akkor kamatmentesség illeti meg az elszámolási periódusban történt vásárlások összegére. Amennyiben az ügyfél a megadott határidőig nem fizeti be a minimum törlesztő részletet, a Bank a türelmi időszak lejáratakor késedelmi díjat számol fel.
A K&H Visa Classicot követően MasterCard típusú hitelkártyáját nyáron vezeti be.
Kapcsolódó cikkek
- Dinamikusan emelkedik az internetbanki ügyfelek száma
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- A Postbank is a Novell megoldásait választotta
- Onlinet - az idén 900 millió forint bevétel
- Mobiltelefonos nemzetközi átutalások
- Microsoft alapú back-office rendszer a Groupamánál
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- 1,1 millió dolláros banki csalás
- Az IBM, az Oracle és az i-flex együttműködik a banki megoldások területén
- Mobil authentikáció az Atigristől
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.