OECD direktíva a spam-probléma kezelésére
Bár a kedden kiadott OECD dokumentum konkrétan nem említi a spam-et, az irányelv egyértelműen a kéretlen üzleti célú e-mailek problémájával foglalkozik, illetve az online csalásokkal, amelyek egyik legáltalánosabb eszköze a spam. "A tagországoknak együttesen, és magabiztosan kell fellépniük a gyorsan terjedő, nagyszámú fogyasztó becsapását lehetővé tévő csalási megoldások, beleértve az Internetet is igénybe vevő változatok megfékezéséért. A tagországoknak a jelenlegi projektekre építve kell egy olyan rendszert kialakítaniuk, amely lehetővé teszi a különféle információk, mint például a felhasználói panaszok, értesítések, perek, illetve vizsgálatok gyors egymás közti megosztását" - áll a dokumentumban.
"A határokon túlnyúló csalások, beleértve a telemarketinges, webes, és spam-en keresztüli változatokat, súlyos problémát jelentenek a fogyasztókra nézve, és aláássák az emberek bizalmát a nemzetközi piacban" - mondta Mozelle W. Thompson, az amerikai Federal Trade Commission (Szövetségi Kereskedelmi Felügyelőbizottság) biztosa, és egyben az OECD fogyasztói irányelvekkel foglalkozó bizottságának elnöke. "A most bejelentett OECD irányelvek azt bizonyítják, hogy a tagországok fogyasztóvédelmi szervezetei elkötelezettek a probléma együttes kezelése mellett" - tette hozzá.
Az OECD irányelve ezen szervezetek összefogásával teszi hatékonyabbá a határokon túlnyúló csalási esetek hatékonyabb felderítését, és a csalók gyorsabb felelősségre vonását.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar fejlesztésű program lett a legjobb spamszűrő
- Őrizetben a spamkirály - akár 65 évet is kaphat!
- A Karib-tenger kalózai e-mailen
- Iparági támogatást kapott egy új spamszűrő technológia
- Világméretű zombitámadás
- VoIP Spam-szűrő
- Hozzájárulás nélkül nincs üzlet!
- Törvénymódosítás az e-kereskedelemről és a spamről
- Nem költünk spamszűrésre
- 2006 legnagyobb internetes csalásai
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.