Avaya-IBM: hároméves igényalapú üzleti átállási szerződés

forrás Prim Online, 2003. július 9. 19:50
Az IBM hároméves igényalapú üzleti átállási szerződést kötött a kommunikációs hálózatok és üzleti szolgáltatások egyik vezető szolgáltatójával, az Avaya Inc.-vel. A szerződésnek megfelelően az IBM Business Consulting Services integrálja az Avaya alapvető üzleti folyamatait, lehetővé téve a vállalati szintű fejlesztéseket és az ügyfelek jobb kiszolgálását, valamint fokozva az üzleti partnerekkel és beszállítókkal való együttműködés hatékonyságát.
A nyitott és integrált informatikai rendszereknek és üzleti alkalmazásoknak köszönhetően az Avaya egységes képet kap majd tevékenységének valamennyi folyamatáról, beleértve az értékesítést, az ügyfélszolgálatot, a logisztikai hálózatot és a pénzügyeket is. Segítségével a vállalat gyorsabban tud majd reagálni a kereslet, a logisztika, az árképzés, a konkurencia és a tőkepiac változásaira, bárhol és bármikor legyen is szükség erre.

Az IBM és az Avaya együttműködése a termékek és szolgáltatások új, egyszerű „modellalapú" elgondolásának továbbfejlesztésére vonatkozik, melynek segítségével ügyfeleik korszerű termékportfóliót, valamint felhasználóbarát árajánlat-kérési és megrendelési lehetőségeket kapnak a szolgáltatások testre szabottságának megtartása mellett. Az IBM segítségével az Avaya kiterjedt elosztó- és beszállítói csatornákkal, valamint fejlettebb raktározási folyamatokkal támogatja az új ügyfél- és értékesítési rendszereket.

Az IBM és az Avaya olyan dinamikus önkiszolgáló internetes és egyéb valós idejű alkalmazásokat kínál, amelyek gyorsabb megrendelést biztosítanak, és emellett nagyobb rugalmasságot tesznek lehetővé a támogatás, az ügyfélszolgálat és a számlázás terén.

Ennek a kezdeményezésnek a segítségével az Avaya jelentősen megerősíti a szervereket, növeli az alkalmazáskapacitást és lehetővé teszi a nyitott, egységes és szabványos informatikai infrastruktúra kiépítését. A társaság megszünteti az összetett, személyre szabott kódokra vonatkozó követelményeket, valamint a maradvány- és ismétlődő alkalmazásokat, ezáltal javítva az adatminőséget és a vezetőségi jelentések hatékonyságát.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja.  A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.

2024. május 1. 13:48

Stratégiai partnerséget kötött a Continental a DeepDrive-val

A Continental technológiai vállalat stratégiai partnerséget kötött a müncheni székhelyű DeepDrive-val az elektromos járművekhez szükséges alapvető technológiák továbbfejlesztése érdekében. 

2024. május 1. 10:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14