Euronet - IBM - Genesys: Kulcsrakész Contact Center csomag

Kovács Attila, 2003. november 11. 11:32
Az Euronet Rt, az IBM és a Genesys Telecommunications Inc. közös, Kulcsrakész Contact Center nevű termékcsomagot dob piacra - jelentették be november 10-én, Budapesten, sajtótájékoztatón. A magyar vállalatok egy csomagban, jelentős kedvezménnyel juthatnak egy komplex, a hardvert, szoftvert, rendszerintegrációt és finanszírozási lehetőséget is magában foglaló megoldáshoz.
A világ vezető call center megoldásszállítója, a Genesys, globális partnere, az IBM, valamint a kommunikáció hazai szakértője, az Euronet Rt. több éve működő szövetsége újabb fejezettel bővült. Kulcsrakész megoldáscsomagot alakítottak ki, amely a hazai cégek igényeire szabottan tartalmazza mindazt, ami az ügyfélkiszolgálást segítő contact center megvalósításához szükséges.

Sas Tibor, az Euronet üzletfejlesztési igazgatója elmondta: "a Kulcsrakész Contact Center termékcsomaggal ügyfeleinknek egy olyan megoldást tudunk nyújtani, amely valóban minden igényt kielégít, és a világ két vezető gyártójának legjobb technológiáját használja. Tehát nem egy ’kicsi’ vagy ’lebutított’, hanem egy korszerű, teljes körű megoldást kínálunk. A kedvező ár annak köszönhető, hogy az IBM és a Genesys szeretné, ha ebben a régióban is hozzáférhetővé válnának korszerű megoldásai, és a mi tapasztalatunk lehetővé teszi a projektek hatékony, gyors lebonyolítását."

Rehus Péter, az IBM Magyarország Kft. szoftver üzletág igazgatója szerint: "a jelen együttműködés is jó példája az IBM szoftverstratégiája megvalósulásának. Az IBM csúcstechnológiájú köztes szoftvereket fejleszt. Célunk olyan üzleti partnerekkel erősíteni az együttműködést, akik technológiánkat felhasználva üzleti megoldásokat hoznak létre. Partnereinket nemcsak a technológiánk felhasználásában, de a létrehozott megoldások piacra vitelében is támogatjuk. Külön figyelmet fordítunk arra, hogy ezen csúcstechnológiák nyújtotta előnyök és partnereink alkalmazásai a kis és közepes vállalkozások számára is elérhetővé váljanak. Az Euronet hazai jelenléte és szaktudása biztosítékot jelent azon kis és középvállalatok számára is, akik ezt a megoldást választják, hogy nemcsak egy vezető technológiát, de az ahhoz szükséges támogatást is megkapják."

A Kulcsrakész Contact Center termékcsomagban az ügyfelek automatikus kiszolgálását (telefonos nyomógombos hangmenü) az IBM WebSphere Voice Response modulja odja meg, míg a kezelővel segített ügyfélkiszolgálás a Genesys Multimedia Express programcsomag feladata.

A KCC méretezhető és modulárisan bővíthető, így a feladatok növekedésével, a szervezet fejlődésével párhuzamosan a rendszer képes követni az időben változó igényeket. A WebSphere Voice Response hang-szintetizáló és hangfelismerő képességekkel, a Genesys Multimedia Express folyamatütemező (workflow), operátori munkaidő-beosztó, Web- és IP-kommunikációs valamint alközpont-hálózat kezelő modulokkal bővíthető.

A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését

A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban. 

2024. május 3. 13:04

Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián

Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.

2024. május 3. 11:39

Mennyire vannak biztonságban a jelszóval védett adataink?

Manapság egyre több és egyre nagyobb volumenűek az adatlopások, ráadásul az adatszivárgások egyre többe is kerülnek a szervezetek számára. A technológiai újításoknak köszönhetően a kibertámadások napról napra kifinomultabbak, és a legerősebb jelszót is feltörik. Ennek ellenére továbbra is ez a vállalatok által leggyakrabban használt biztonsági módszer világszerte.

2024. május 3. 09:54

Reprezentatív kutatás a magyarok klímavásárlási szokásairól

A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából. 

2024. május 2. 20:15

AOMEI Partition Assistant Standard Edition 10.4.0

Az ingyenes partíciókezelő program képes a partíciónkat átméretezni, másolni, egy partíciót külön részekre osztani, klónozni, törölni stb.

2024. május 2. 20:09

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14