Rekord eladások az LG Electronics-nál
Az
LG Electronics 2004 első negyedévében elért értékesítési bevétele 5,2 milliárd
dollár volt, amelyből az export bevétel 408 millió dollárt, a hazai eladás
pedig 110 millió dollárt tett ki. Az adott időszakban az LG összességében 352
millió dollár működési eredményt, valamint 506 millió dollár nettó eredményt
könyvelhetett el, amely a tavalyi éves nettó eredmény 88%-a. A társaság
visszatérő eredménye 270,1%-kal 633 millió dollárra emelkedett.
A
nemzetközi informatikai piac lassú növekedése, a koreai gazdaság rossz
teljesítménye, a von erősödése és a hullámzó olajárak ellenére az LG
Electronics 2004 első negyedévében rekord eladásokat ért el, amely az LG
stratégiai termékei (digitális televíziók, PDP-k és mobiltelefonok) piacán
folytatott erőteljes marketing tevékenységének, a tengerentúli eladások
fellendülésének, valamint az LG.Philips LCD növekedésének köszönhető.
A
Telekommunikáció & GSM részleg eladási eredménye 39,5%-kal, 1,5 milliárd
dollárra nőtt a részleg előző negyedévben elért értékesítési eredményéhez
képest. A mobil készülékek értékesítéséből származó eredmény az előző év
hasonló időszakához viszonyítva 43%-kal, 1,4 milliárd dollárra növekedett. A
hazai és export eladások növekedésének köszönhetően az értékesített készülékek
száma 56%-kal, 8,75 millió eladott darabra nőtt. A CDMA készülékek export
értékesítése 29%-kal, az eladott készülékek száma pedig 66%-kal nőtt az
észak-amerikai eladásoknak köszönhetően. A GSM készülékek értékesítési
eredménye az előző év hasonló periódusához képest 148%-kal nőtt az USA-ba, a
Közel-Keletre, a FÁK országokba és az Afrikába szállított mennyiség növekedése
eredményeképpen.
A
szórakoztatóelektronikai részleg értékesítési eredménye (2 milliárd dollár) a
tavalyi évhez képest 16,9%-os növekedést mutatott, míg a részleg működési
profitja 127 millió dollárral nőtt. A digitális televíziók, PDP és LCD
készülékek eladása 27%-kal növekedett a tavalyi év első negyedévéhez képest. Az
LG optikai tároló készülékei 26%-os világpiaci részesedésükkel továbbra is piacvezetők.
Az A/V termékek (ideértve a kombi és a DVD felvevő modelleket is) exportja
ugyancsak jelentős mértékben növekedett.
A
háztartáselektronikai részleg eladása 7%-kal erősödött a tavalyi év hasonló
időszakához képest: a prémium termékek erőteljes exportjának köszönhetően a
részleg értékesítése 1,5 milliárd dollárra növekedett.
Kapcsolódó cikkek
- Eladja a Synergon a horvát leánycégét
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- DVD-szabványok miatt pereli az LG a Quantát
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.
Mennyire vannak biztonságban a jelszóval védett adataink?
Manapság egyre több és egyre nagyobb volumenűek az adatlopások, ráadásul az adatszivárgások egyre többe is kerülnek a szervezetek számára. A technológiai újításoknak köszönhetően a kibertámadások napról napra kifinomultabbak, és a legerősebb jelszót is feltörik. Ennek ellenére továbbra is ez a vállalatok által leggyakrabban használt biztonsági módszer világszerte.
Reprezentatív kutatás a magyarok klímavásárlási szokásairól
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
AOMEI Partition Assistant Standard Edition 10.4.0
Az ingyenes partíciókezelő program képes a partíciónkat átméretezni, másolni, egy partíciót külön részekre osztani, klónozni, törölni stb.