Senorg - Unit szakmai nap
Új technológiák a hazai számítógépgyártónál
Szintén a 2004-es év újdonsága a Senorg termékválasztékában az LCD PC, amely egy speciális piaci szegmens - az ügyfélszolgálatokat, tele-centrumokat üzemeltető vállalatok - igényeire kínál megoldást. Az LCD PC az asztali számítógépek jelenlegi legmodernebb változata. Hatalmas előnye a kis helyigény, mivel a szokványos monitor és gépház szerepét egyetlen LCD képernyő veszi át, így gyakorlatilag egy folyadékkristályos képernyőbe és talapzatába építve működik a teljes számítógép. Ide csatlakoztatható minden szokásos kábel, itt van a hajlékonylemez meghajtó és a CD/DVD-ROM meghajtó is. Design-os kivitelének és kis méretének köszönhetően ügyfélszolgálatokra, vezetői irodákba, reprezentációt szolgáló helységekbe tökéletes. 15” és 17”-os méretben értékesítik az igényeknek megfelelő memória, processzor, merevlemez, stb. felszereltséggel.
Kránitz József a Microsoft termékek licencelésének jogtisztasági és gazdasági kérdéseit elemezte a résztvevőknek. Kiemelt szerepet kaptak előadásában a szoftvermenedzsment, a terméktámogatás, a teljes vállalati legalitás, a licence vállalati Cash-flow-ra gyakorolt hatása, az új technológia bevezetésének, valamint a tervezésnek a lehetőségei.
Az Office 2003 előző szériákhoz képest elért fejlődését elemezte Pozsony Balázs, az információ központú üzletvitel és társadalom tükrében. Természetesen mindazzal egyetemben, amit az információ alapú élet magával hozott, nevezetesen az információbiztonság, információáramlás és megőrzés fontosságát. A Microsoft a megoldást az információkezelés központosításában vélte megtalálni, és az Office 2003 programcsaládját e felismerésére alapozva alkotta meg. A technológiai újítás magját az XML technológia erőteljesebb integrálása képezi.
Az Intel alapú eszközök magas költséghatékonyságát, megbízhatóságát, a folyamatos képzést, információátadást hangsúlyozta Görög Péter, az Asbis Magyarország Kft. részéről. Kiemelte a gyors termékcsere garanciát, mely jelentős biztonságot jelent a Premier Providereknek, így a Senorgnak is.
A CRM nem csak egy informatikai termék, hanem üzleti filozófia és vállalatvezetési koncepció is egyben - hangoztatta Berényi Adrienn, a UNIT Kft. előadója a cég új Transparent CRM rendszerének ismertetésekor. A CRM az értékesítés, a marketing és az ügyfélszolgálat vevőközpontú üzleti folyamatainak automatizálása és kiterjesztése oly módon, hogy az a vevők elégedettségének és a vállalat ügyfélmegtartó képességének növeléséhez vezessen. A vállalatok árbevételének ugyanis 80%-a a meglévő partnerektől származik. Az új vevők megszerzésének költsége nagyjából ötszöröse a korábbi ügyfeleknek történő eladás költségének. Az ügyfelekkel történő, vagy az őket érintő eseményekre proaktívan reagálva több termék, szolgáltatás adható el, mintha csak várjuk az ügyfelek megrendeléseit - emelte ki Berényi.
A külkereskedelmi és készletgazdálkodási rendszer minden gazdálkodó szervezet hatékony segítőtársa a pontos és naprakész készletnyilvántartás, a leltár elkészítése, a tranzakciók követése, dokumentálása terén. Ezekre a folyamatokra fókuszál a UNIT új Businness Pro külkereskedelmi és készletgazdálkodási rendszere. A programcsomag több raktár elkülönített kezelésére alkalmas, és a bizományosi készletek nyilvántartására is jól használható - mondta el a bemutatón Berényi Adrienn.
Kapcsolódó cikkek
- Eladja a Synergon a horvát leánycégét
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.