Úttörő marketing automatizálási megoldás a SAS-tól

Megjelent a SAS9 Customer Intelligence megoldások családjának első tagja

forrás Prim Online, 2004. június 9. 13:24
A SAS9 Intelligence Platform március 30-i sikeres bevezetését követően a SAS, az üzleti adatelemzési megoldások piacvezető szállítója bejelentette, hogy világszerte kapható első Customer Intelligence ügyféladat-elemző szoftvermegoldása, mely a SAS Marketing Automation 4 platformon alapul.
SAS Customer Intelligence

A SAS Customer Intelligence integrált termékcsalád része a SAS Marketing Automation, mely megkönnyíti a vállalatoknak ügyfeleik megértését, e tudás megfelelő alkalmazását, valamint az értékesítési és a marketingtevékenységek eredményességének mérését. A marketing automatizálást kiegészítő és a marketing folyamatot kibővítő megoldások közé tartozik a SAS Interaction Management és a SAS Marketing Optimization, valamint az iparágspecifikus marketing megoldások sora ( banki, a biztosítási, távközlési és kiskereskedelmi cégek számára). A SAS közös platformon kínált adatkezelési és üzleti adatelemzési megoldása az egyetlen olyan átfogó és teljes körű megoldás, mely megkönnyíti a marketing szakemberek számára az ügyfelek mélyebb elemzését, pontosabb szegmentálását, profilozását és a célcsoportok kiválasztását; mindez hatékonyabb marketingkampányokat és az ügyféljövedelmezőség növelését teszi lehetővé. A marketing szervezetek optimalizálhatják legértékesebb erőforrásukat - képzett szakembereik munkáját -, és egyértelműen mérhetik marketing-beruházásaik értékét.

A SAS Marketing Automation 4 - egy ígéret beváltása

Márciusban a Forrester Research értékelést közölt a SAS Marketing Automation megoldásról. A megoldást olyan nagy jelentőségűnek tartotta, hogy a "SAS Shakes up Marketing Automation" című tanulmány (teljes szöveg: <http://www.sas.com/solutions/crm/market.html>) szerzői megjegyezték: a SAS Marketing Automation 4 és a Customer Intelligence család vele összefüggő megoldásai révén a SAS új helyzetet teremthet a marketingautomatizálás piacán, és magához ragadhatja a vezető helyet.

A marketingfolyamatok kezelése

A vállalatok világszerte évek óta próbálnak olyan marketing automatizálási megoldást találni, mely megfelelő funkciókat nyújt a különböző elvárásokkal rendelkező felhasználóknak. Ezt az igényt kielégítendő, a SAS jelentős erőforrás-ráfordítással összegyűjtötte a követelmények ezreit, valamint dokumentálta a legjobb bevált eljárásokat. A SAS a lehető legrészletesebben megismerte a kampányvezetés üzleti folyamatát: a SAS Marketing Automation 4 ezt a tudást testesíti meg. Az új verzió új felhasználói kezelőfelületeket is nyújt a különböző marketing-szerepkörökhöz, hogy jobban kielégíthesse a szervezet összes érintett munkatársának igényeit, az analitikai modellezőktől a kampánymenedzsereken át a marketing terület felső szintű vezetéséig.

A marketingszakemberek tudásának növelése

Sok vállalatnál súrlódások vannak a marketing osztály és az informatikai osztály között. A marketingesek az informatikusoktól várják azokat az adatokat, melyek alapján feltárhatják az ügyfelek viselkedését és elősegíthetik az ésszerű üzleti döntéseket. Ha ez túl sokáig tart vagy túl nehéz, mind marketing, mint az informatika területe megsínyli. A SAS® Marketing Automation 4 architektúrája úgy van kialakítva, hogy az informatikai osztály gyorsabban biztosíthassa a marketingeseknek ezeket a létfontosságú adatokat.

A SAS Marketing Automation 4 egy másik alapvető új jellemzőjét a nyílt SAS Intelligence Platformba beépített marketingközpontú adatbázis-funkciók jelentik. Ezek biztosítják az együttműködést a szervezetek meglévő infrastruktúrái, más SAS-megoldások és egyéb működési platformok között. A piacon jelenleg kapható megoldásokkal szemben a SAS nyílt rendszerével a szervezetek precízen behangolhatják az analitikai motort: beépíthetik bevált belső eljárásaikat és az ügyfeleik viselkedéséről szerzett saját ismereteiket, továbbá kiaknázhatják meglévő informatikai beruházásaikat, például adattárházaikat és ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) rendszereiket. Ezenfelül az új adatkezelési képességeknek köszönhetően könnyebben érhetik el és értelmezhetik üzleti szempontból a már meglevő adataikat, így a marketingesek könnyebben, az informatikai osztály terhelése nélkül végezhetik el feladataikat.

Koordináció és a törvényi előírásoknak megfelelő működés

Az ügyfelek bizalmas adatainak védelme érdekében számos új elvárás született a közelmúltban, többek között a jogi és szabályozási előírások legszigorúbb betartásának kötelezettsége. A SAS Marketing Automation ezt a folyamatot azzal támogatja, hogy lehetővé teszi a metaadatok, az üzleti szabályok és az adatkezelési logika központi felügyeletét. Mivel az alkalmazottak részére egyetlen pontról lehet kiosztani az adatok eléréséhez szükséges hozzáférési jogosultságokat, könnyebb megvalósítani az adatbiztonsági intézkedéseket. A szerződési szabályok több országra kiterjedő változtatásait egyetlen pontról lehet intézni, és a változásokat az érintett országokban dolgozó összes vállalati felhasználó és marketinges elérheti. Ez az egyszerű folyamat a teljes vállalatot lefedő ellenőrzési útvonalat hoz létre.

A törvények betartását még könnyebbé teszi az a tény, hogy a SAS Marketing Automation segítségével az adatvédelmi vezetők az egyes kampánymenedzserek által irányított összes kampány folyamataira közös előírásokat fogalmazhatnak meg és tartathatnak be. A SAS megoldása egységes képet ad az összes kampányról, így biztosítható, hogy minden kampánytevékenység helyesen, a megfelelő sorrendben és a vállalat marketingfolyamatainak előírásaival összhangban történjen.

A június 9-én bejelentett SAS Marketing Automation és SAS Risk Dimension az új SAS9 Intelligence Platformon alapuló hét szoftvermegoldás idei első két tagja. A további megoldások a vállalati teljesítménymanagement, a pénzügyi management, a tevékenység alapú költségkezelést, az ügyfélkapcsolat-kezelést és az informatikai managementet fogják megkönnyíteni. A SAS minden jelenlegi megoldását a SAS9platfromon kínálja.

A SAS Marketing Automation 4 megoldást a vállalat a 29.SAS Group International (SUGI) felhasználói konferencián jelentette be. A Montrealban megtartott idei SUGI konferencián több mint 3000 SAS-felhasználó vett részt a világ minden tájáról.
Kulcsszavak: marketing SAS

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja

A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.

2024. május 16. 19:47

Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja

Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.

2024. május 16. 14:43

Így működnek majd a távfelügyelt boltok

A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.

2024. május 16. 13:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38