HP: Három új outsourcing-megállapodás közel 500 millió dollár értékben
forrás Prim Online, 2004. július 26. 11:57
Három új informatikai outsourcing-megállapodás aláírásáról számolt be
ma a HP, összesen közel 500 millió dollár értékben. Az MCI-vel, a
Standard Registerrel és a TD Bank Financial Grouppal kötött szerződések
jól érzékeltetik, milyen lendületesen fejlődik a HP Szolgáltatások
outsourcing-üzletága, amely több mint 50 százalékos növekedésről
számolt be az elmúlt negyedévben az előző év megfelelő időszakához
képest.
MCI
Az MCI-vel öt évre aláírt, 112 millió dolláros outsourcing-megállapodás keretében a HP a jövőben több mint 600 egyesült államokbeli helyszínen biztosítja ügyfelei dolgozói számára a napi informatikai támogatást. A HP Szolgáltatások emellett szerver-távfelügyeleti és eszközgazdálkodási szolgáltatásokat is nyújt az MCI-nek. A megállapodás feltételei szerint a HP Szolgáltatások mintegy 20000 helpdesk-hívást kezel majd havonta, továbbá 36000 asztali és noteszgép, 1700 munkaállomás és 1500 nyomtató támogatását vállalja. Emellett a HP végzi az a cég asztali és noteszgépein a szoftverek terítését, és a UNIX illetve a Microsoft Exchange rendszerek adminisztrálását.
A két vállalat stratégiai üzleti kapcsolatát továbbépítve az MCI ma külön bejelentésben számolt be arról az öt éves, 125 millió dolláros szerződésről, amelynek értelmében fejlett kommunikációs szolgáltatásokat nyújt a HP részére. Ezzel egyidőben a HP felvette az MCI-t az üzleti ügyfeleinek ajánlott távközlési szolgáltatók listájára. A HP továbbra is igénybe veszi az MCI biztonságos internet-távhozzáférési, emelt szintű ügyfélkapcsolati (contact center), valamint SkyTel vezeték nélküli személyhívó és üzenetátviteli szolgáltatásait.
Standard Register
A HP a dokumentumkezelési technológiájáról ismert Standard Register Corporationnel (SR) kötött öt éves, 53 millió dolláros szerződését is ma hozta nyilvánosságra. Ennek keretében a HP felméri az SR infrastruktúrájának és alkalmazásainak reagálókészségét illetve produktivitását, és ügyfele rendelkezésére bocsátja a konszolidálásukhoz és ésszerűsítésükhöz szükséges eszközöket, szolgáltatásokat.
A továbbiakban a HP Szolgáltatásokért felelős üzletága felügyeli majd a vállalat 650 szerverből, WAN-hálózatból, valamint az 5000 dolgozó által 4100 asztali gépen használt harmincféle szoftveralkalmazásból álló vegyes szállítói környezetét. A saját felhasználású e-business alkalmazásokat (pl. az elektronikus beszerzést, a nyomtatáskezelést, az értékesítési folyamatok és a dokumentumkészítés automatizálását támogató szoftvereket), valamint az ügyfeleknek értékesített illetve házon belül használt egyéb megoldásokat a jövőben is az SR fejleszti és felügyeli.
A fentieken túlmenően a HP és az SR közös stratégiai kezdeményezéseket indítanak többek között az egészségügyben és a pénzügyi szolgáltatópiacon. A partnerek hozzá kívánják segíteni egymást a kölcsönösen előnyös üzleti lehetőségek kiaknázásához. Az űrlap-automatizációs technológiák fejlesztése terén folytatott korábbi együttműködést kibővítve közösen dolgoznak majd a HP nyomtatás- és dokumentumkezelő megoldásainak tökéletesítésén.
A szerződés alapján a HP átveszi az SR mintegy 80 dolgozóját.
TD Bank Financial Group
A HP és a nemzetközi pénzügyi szolgáltatópiac vezető szereplője, a TD Bank Financial Group (TD) között létrejött, harmadik megállapodás keretében a HP frissíti és felügyeli majd a TD országos automatizált bankhálózatát és eladáshelyi (POS) tranzakciókat támogató infrastruktúráját. A partnerek által tervezett üzletmenet-átalakítási program a TD ügyfeleinek nyújtott automatikus bankszolgáltatások színvonalát hivatott emelni.
A hét éves, 320 millió dollár értékű outsourcing-megállapodás a TD mintegy 2400 kanadai bankjegykiadó automatájának (ATM), valamint automatikus banki és POS-tranzakciófeldolgozó rendszerének frissítését irányozza elő. A fejlesztés előnyeit több száz település fogja élvezni, és a projekt nyomán lakossági illetve vállalati ügyfelek százezrei vehetik majd igénybe nagyobb megelégedéssel a TD szolgáltatásait.
Az MCI-vel öt évre aláírt, 112 millió dolláros outsourcing-megállapodás keretében a HP a jövőben több mint 600 egyesült államokbeli helyszínen biztosítja ügyfelei dolgozói számára a napi informatikai támogatást. A HP Szolgáltatások emellett szerver-távfelügyeleti és eszközgazdálkodási szolgáltatásokat is nyújt az MCI-nek. A megállapodás feltételei szerint a HP Szolgáltatások mintegy 20000 helpdesk-hívást kezel majd havonta, továbbá 36000 asztali és noteszgép, 1700 munkaállomás és 1500 nyomtató támogatását vállalja. Emellett a HP végzi az a cég asztali és noteszgépein a szoftverek terítését, és a UNIX illetve a Microsoft Exchange rendszerek adminisztrálását.
A két vállalat stratégiai üzleti kapcsolatát továbbépítve az MCI ma külön bejelentésben számolt be arról az öt éves, 125 millió dolláros szerződésről, amelynek értelmében fejlett kommunikációs szolgáltatásokat nyújt a HP részére. Ezzel egyidőben a HP felvette az MCI-t az üzleti ügyfeleinek ajánlott távközlési szolgáltatók listájára. A HP továbbra is igénybe veszi az MCI biztonságos internet-távhozzáférési, emelt szintű ügyfélkapcsolati (contact center), valamint SkyTel vezeték nélküli személyhívó és üzenetátviteli szolgáltatásait.
Standard Register
A HP a dokumentumkezelési technológiájáról ismert Standard Register Corporationnel (SR) kötött öt éves, 53 millió dolláros szerződését is ma hozta nyilvánosságra. Ennek keretében a HP felméri az SR infrastruktúrájának és alkalmazásainak reagálókészségét illetve produktivitását, és ügyfele rendelkezésére bocsátja a konszolidálásukhoz és ésszerűsítésükhöz szükséges eszközöket, szolgáltatásokat.
A továbbiakban a HP Szolgáltatásokért felelős üzletága felügyeli majd a vállalat 650 szerverből, WAN-hálózatból, valamint az 5000 dolgozó által 4100 asztali gépen használt harmincféle szoftveralkalmazásból álló vegyes szállítói környezetét. A saját felhasználású e-business alkalmazásokat (pl. az elektronikus beszerzést, a nyomtatáskezelést, az értékesítési folyamatok és a dokumentumkészítés automatizálását támogató szoftvereket), valamint az ügyfeleknek értékesített illetve házon belül használt egyéb megoldásokat a jövőben is az SR fejleszti és felügyeli.
A fentieken túlmenően a HP és az SR közös stratégiai kezdeményezéseket indítanak többek között az egészségügyben és a pénzügyi szolgáltatópiacon. A partnerek hozzá kívánják segíteni egymást a kölcsönösen előnyös üzleti lehetőségek kiaknázásához. Az űrlap-automatizációs technológiák fejlesztése terén folytatott korábbi együttműködést kibővítve közösen dolgoznak majd a HP nyomtatás- és dokumentumkezelő megoldásainak tökéletesítésén.
A szerződés alapján a HP átveszi az SR mintegy 80 dolgozóját.
TD Bank Financial Group
A HP és a nemzetközi pénzügyi szolgáltatópiac vezető szereplője, a TD Bank Financial Group (TD) között létrejött, harmadik megállapodás keretében a HP frissíti és felügyeli majd a TD országos automatizált bankhálózatát és eladáshelyi (POS) tranzakciókat támogató infrastruktúráját. A partnerek által tervezett üzletmenet-átalakítási program a TD ügyfeleinek nyújtott automatikus bankszolgáltatások színvonalát hivatott emelni.
A hét éves, 320 millió dollár értékű outsourcing-megállapodás a TD mintegy 2400 kanadai bankjegykiadó automatájának (ATM), valamint automatikus banki és POS-tranzakciófeldolgozó rendszerének frissítését irányozza elő. A fejlesztés előnyeit több száz település fogja élvezni, és a projekt nyomán lakossági illetve vállalati ügyfelek százezrei vehetik majd igénybe nagyobb megelégedéssel a TD szolgáltatásait.
Kapcsolódó cikkek
- Nyári HP-fényképezőgép áradat
- A HP felvásárolja az SPI Dynamics-ot
- ProCurve infrastruktúrán készül a jövő internetének koncepciója
- HP virtualizáció: új szoftver és partnerprogram
- Jönnek a 65nm-es nagy teljesítményű szerver CPU-k
- A HP kiválóan teljesített
- Üzleti eredmények kkv-knál - HP technológiákkal
- A HP szabadalomsértés miatt pert indít a Pelikan ellen
- HP játékközpontú noteszgép kivehető távirányítóval
- HP: új adattárház-platform és BI szolgáltatások
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megváltás lehetne, a bankok mégis hadilábon állnak a mesterséges intelligenciával
A bankok mindössze 6%-a készített ütemtervet a mesterséges intelligencia tömeges méretű kiaknázására. Míg a banki alkalmazottak tárt karokkal fogadják az MI beépítését, a bankok nehezen integrálják azt.
2024. május 5. 14:17
K&H: Kate tiszta nyereség
Tavasztól a kis- és középvállalkozásokat is segíti Kate, a K&H digitális pénzügyi asszisztense. A mesterséges intelligencia-alapú megoldás egyetlenként az országban hangalapú utasításokat is megért és végrehajt, egyben felveszi a versenyt a legfejlett technológiákkal.
2024. május 5. 11:59
Cikkgyűjtő
További fontos híreink
Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció
2024. május 3. 19:59
Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben
2024. április 20. 11:36