Az SAP a Kimberly-Clarkkal közösen új marketing funkciókat fejleszt
forrás Prim Online, 2004. szeptember 27. 10:21
Az elmúlt hetekben bejelentett stratégiai kezdeményezésük keretében az
SAP AG és a Kimberly-Clark Corporation közösen fejlesztik ki azt az új
marketingerőforrás-gazdálkodási (marketing resource management, MRM)
platformot, amelynek segítségével a fogyasztási cikkek piacának
szereplői automatizálni tudják marketingtevékenységük időrabló
adminisztratív feladatait.
Az SAP a Kimberly-Clark ágazati tapasztalataira, valamint a mySAP CRM alkalmazásában jelenleg is megtalálható marketing- és márkaérték-kezelési jellemzőkre építve hozza létre az új funkciót, amely tovább automatizálja a marketingprogramok megtervezésének, költségbecslésének, kidolgozásának, végrehajtásának és értékelésének folyamatát. Az így felszabaduló időt kreatívabb, stratégiai fontosságú tevékenységekre fordíthatja a vállalat. A mySAP CRM többi eleméhez hasonlóan az új marketingfunkció is integrálható lesz a cég IT-környezetében működő többi megoldással, és így lehetővé teszi a marketingtevékenység gazdaságos beillesztését az egész szervezetre kiterjedő üzleti folyamatokba.
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP beismerte, hogy leányvállalata jogtalanul szerzett információkat az Oracle-től
- A cégvezetők 87 százaléka rosszul méri fel az IT-kockázatokat
- SAP: kompetencia-központ a Debreceni Egyetemen
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- SAP-Novell: Közös Linux-támogatás
- Oracle: új világrekord négymagos és nyolcmagos platformokon
- Novell-SAP LinuxLab közös fejlesztés
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) első és egyetlen magyar egyetemként írt alá hosszú távú partnerségi megállapodást az Arizona State University-vel (ASU), amely a Center for World University Rankings 2023-2024 szerint a világ legjobb egyetemeinek 1%-ába tartozik. Ez a partnerség új lehetőségeket biztosít a METU-n tanuló magyar és külföldi hallgatók számára, és a magyar felsőoktatás nemzetközivé válásának következő lépcsőfoka lehet. A megállapodás alapján a METU jogosult használni a logója részeként a „powered by Arizona State University” megnevezést.
2024. május 4. 10:31
Cikkgyűjtő
További fontos híreink
Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció
2024. május 3. 19:59
Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben
2024. április 20. 11:36