Az NHH döntése nyomán csökkenhetnek a mobilvégződtetés nagykereskedelmi díjai
Hidasi István, a Tanács tagja további információkat adott a döntésről: a cél a fogyasztóbarát versenykörnyezet kialakítása, illetve a mobiltechnológiák versenysemleges környezetbe helyezése; a döntés nem jelent közvetlen hatósági beavatkozást a szolgáltatók kiskereskedelmi áraiba; a két piacra hozott döntést az EU jóváhagyólag tudomásul vette; az NHH azt várja a döntéstől, hogy tovább nő a verseny a mobilszolgáltatók között és újra éled a verseny a vezetékes és mobilszolgáltatók/szolgáltatások között; végső soron csökkennek a fogyasztói árak.
Pataki a hatóság 2005. évi céljai között a következő prioritásokat említette meg: általában – az igazságtalanságok, különbségek csökkentése; konkrétan - a vezetékes összekapcsolási díjakban a regionális különbségek csökkentése, a mobilvégződtetési díjaknál a szolgáltatók közötti különbséget megszüntetése, a mobilvégződtetési díjak abszolút értékű csökkentése, megoldások a szélessávú szolgáltatási piac „befektetőbarát szabályozására.
Kapcsolódó cikkek
- Előfizetői szerződések: lesújtó tapasztalatok
- Meghaladta az 1,1 milliót a szélessávú előfizetések száma
- NHH - újabb lépések a hátrányos hűségszerződések ellen
- Az NHH megkönnyíti a hűségszerződések felmondását
- Nyilvános meghallgatás a 2008-ban lejáró GSM-koncessziók miatt
- Húszmilliós bírságot kapott a Vodafone Magyarország
- Versenyszabályozást vezet be az NHH a műsorterjesztési piacon
- 2007 februárjában csökkennek a mobil végződtetési díjak
- Az internetszolgáltatásra volt a legtöbb ügyfélnek panasza 2005-ben
- NHH: Továbbra is kötelező lehetővé tenni a közvetítőválasztást
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.
A magyar vásárlók közül választják a legtöbben környezettudatosságból a felújított mobilt
Nagyjából 300 tonna szén-dioxidtól kímélte meg a környezetet a Rejoy és a három további piacon jelen lévő anyacége, a Flip Technologies – ez átszámítva 150 személyautó éves kibocsátásának felel meg. A piactér régiós ügyfélfelmérése szerint arányaiban a magyar vásárlók közül voksolnak a legtöbben a felújított készülékekre környezettudatossági szempontokból – ebben pedig a boomer és millenial korú ügyfelek a legaktívabbak.