A Sun csatlakozott Bono "ONE" kampányához

forrás Prim Online, 2005. február 28. 11:48
A Sun Microsystems bejelentette, hogy csatlakozik az énekes–aktivista részvételével zajló ONE elnevezésű közcélú online kampányhoz, amely során sokszázezer ember emelheti fel a szavát az afrikai AIDS-járvány és szegénység leküzdése érdekében. „A Nyugatnak nagyobb szerepet kell vállalnia Afrika egészségügyi helyzetének javításában és a földrészen tapasztalható szegénység csökkentésében” – mondta Bono, aki a kaliforniai Monterey-ben rendezett TED konferencián vehette át az újonnan alapított TED-díjat.
A díjjal kitüntetett neves személyiségek – a U2 zenekar frontemberén kívül Edward Burtynsky fotóművész és Robert Fischell feltaláló – három kívánságának megvalósításához a szervezet tagjai a legkülönfélébb módokon; tehetségükkel, lelkesedésükkel és felkészültségükkel járulnak hozzá.

„A TED-díj alkalmat ad arra, hogy hétköznapi emberek közösen különleges dolgokat vigyenek véghez” – nyilatkozta John Gage, a Sun Microsystems vezető kutatója a konferencia díjátadási ünnepségén. „Bono kívánsága halasztást nem tűrő problémára hívja fel a figyelmet, és egyúttal arra is rávilágít, hogy a kiút közös összefogással megtalálható. Ilyen sok jó szándékú ember a megfelelő technológia segítségével komoly változásokat érhet el. Valami nagyszerű van a levegőben” – tette hozzá Gage.

2005 márciusától kezdődően a Sun Microsystems Java technológiáján, a java.com webhely funkcióin és a Voxiva cég megoldásain alapuló rendszer segítségével bárki elektronikusan is csatlakozhat a ONE kampányhoz. A jelentkezőknek mindössze egy szöveges üzenetet kell elküldeniük mobiltelefonjukról vagy bármilyen egyéb Java-alapú eszközről, ha csatlakozni kívánnak Bonóhoz az afrikai újratermelődő szegénység és AIDS-járvány elleni harcban. A szöveges üzenet ún. „első csók”-ként kapcsolatot létesít a küldő fél és a www.theonecampaign.org címen található One kampány között. A feliratkozást a rendszer e-mailben igazolja vissza, és a java.com webhely a feladónak egy új csengőhangot is felajánl. Az akció eredményeként több százezer „hang” adhat majd nyomatékot az amerikai kormányzati politika módosítását célzó, a fenti kritikus fontosságú egészségügyi kérdésekkel és gazdasági problémákkal kapcsolatos petícióknak.

A ONE Alapítványról
A nemrégiben útjára indított ONE kampány újszerű lehetőséget kínál arra, hogy az egyes emberek hozzájáruljanak a világszerte pusztító AIDS és a rendkívüli szegénység leküzdéséhez. A ONE kampány szervezői között egyaránt találhatók vallásos hátterű és a szegénység ellen küzdő társadalmi szervezetek, amelyek együttesen hívják fel a figyelmet arra, mi mindent tehetünk a globális AIDS-válság és a szegénység megszüntetése érdekében. A ONE kampányhoz való csatlakozással minden embernek lehetősége nyílik, hogy hangjával, szavazatával saját maga is hozzájáruljon egy jobb, biztonságosabb világ létrehozásához.

Kulcsszavak: szponzor egészségügy Sun

360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról

Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket?

2024. május 10. 20:41

Csúcstechnológiás cukormonitorozó rendszert vezet be itthon a magyar 77 Elektronika Kft.

A száz százalékban magyar 77 Elektronika Kft. új generációs, folyamatos cukormonitorozó rendszert vezet be itthon. A hazai piacon úttörőnek számító, magyar nyelven működő, egybeépített szenzor-távadó eszköz az eddiginél sokkal felhasználóbarátabb megoldást biztosít a diabéteszesek számára, amely a nap 24 órájában folyamatosan méri a szöveti cukorszintet. 

2024. május 10. 19:25

Szegedi IT-startupból nemzetközi siker

Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.

2024. május 10. 18:27

Toronyház nyolcszögletű prizma kialakítással és vízszintes elhelyezhetőséggel

A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert. 

2024. május 10. 17:44

Magyar szakember nyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját

Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.

2024. május 10. 16:00

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36