A Renault a HP-t választotta globális outsourcing partneréül
forrás Prim Online, 2005. március 21. 12:15
A következő öt évben a HP menedzseli, illetve fejleszti a Renault
globális asztali gépes környezetét. A 150 millió dollár értékű
megállapodás értelmében a HP az élvonalbeli autógyártó cég 87 ezer
felhasználójának nyújt támogatást a világ 26 országában.
A megállapodástól a Renault azt reméli, hogy az IT-környezetek szabványosítása nyomán a szolgáltatási szintek is javulnak és mérséklődnek a költségek. Az autóipari óriás az együttműködésből további előnyökre számít a költséggazdálkodás, az innováció és a minőségszabályozás terén is. A megállapodás konkrétan a Renault asztali PC-ire, munkaállomásaira, helyi és hálózati nyomtatóira és a videokonferenciák lebonyolítását támogató berendezéseire terjed ki.
A HP 7x24 órás helpdesk és online webes támogatást (eSupport) biztosít, eszköz- és licenckezelési szolgáltatást nyújt, valamint mobil megoldásokkal támogatja a kézi számítógépekkel megvalósított elektronikus levelezést és intranetes kommunikációt.
Ezen túlmenően a HP szakértői központot (Expertise Center) állít fel a Renault részére, amely tanácsadással és gyakorlati támogatással segíti a vállalatot számítástechnikai feladatai elvégzésében. A franciaországi létesítmény asztali, mobil, hardver- és szervermegoldásai, illetve innovációi segítségével a Renault tovább javíthatja működési hatékonyságát és csökkentheti költségeit.
Az üzleti és informatikai működést összehangoló HP Adaptive Enterprise stratégia jegyében indított projekt célja, hogy jobban felkészítse a Renault technológiaközpontú funkcióit a nyereséges növekedés és a globalizációs stratégia támogatására.
A HP 7x24 órás helpdesk és online webes támogatást (eSupport) biztosít, eszköz- és licenckezelési szolgáltatást nyújt, valamint mobil megoldásokkal támogatja a kézi számítógépekkel megvalósított elektronikus levelezést és intranetes kommunikációt.
Ezen túlmenően a HP szakértői központot (Expertise Center) állít fel a Renault részére, amely tanácsadással és gyakorlati támogatással segíti a vállalatot számítástechnikai feladatai elvégzésében. A franciaországi létesítmény asztali, mobil, hardver- és szervermegoldásai, illetve innovációi segítségével a Renault tovább javíthatja működési hatékonyságát és csökkentheti költségeit.
Az üzleti és informatikai működést összehangoló HP Adaptive Enterprise stratégia jegyében indított projekt célja, hogy jobban felkészítse a Renault technológiaközpontú funkcióit a nyereséges növekedés és a globalizációs stratégia támogatására.
Kapcsolódó cikkek
- Nyári HP-fényképezőgép áradat
- A HP felvásárolja az SPI Dynamics-ot
- ProCurve infrastruktúrán készül a jövő internetének koncepciója
- HP virtualizáció: új szoftver és partnerprogram
- Jönnek a 65nm-es nagy teljesítményű szerver CPU-k
- A HP kiválóan teljesített
- Üzleti eredmények kkv-knál - HP technológiákkal
- A HP szabadalomsértés miatt pert indít a Pelikan ellen
- HP játékközpontú noteszgép kivehető távirányítóval
- HP: új adattárház-platform és BI szolgáltatások
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megváltás lehetne, a bankok mégis hadilábon állnak a mesterséges intelligenciával
A bankok mindössze 6%-a készített ütemtervet a mesterséges intelligencia tömeges méretű kiaknázására. Míg a banki alkalmazottak tárt karokkal fogadják az MI beépítését, a bankok nehezen integrálják azt.
2024. május 5. 14:17
K&H: Kate tiszta nyereség
Tavasztól a kis- és középvállalkozásokat is segíti Kate, a K&H digitális pénzügyi asszisztense. A mesterséges intelligencia-alapú megoldás egyetlenként az országban hangalapú utasításokat is megért és végrehajt, egyben felveszi a versenyt a legfejlett technológiákkal.
2024. május 5. 11:59
Cikkgyűjtő
További fontos híreink
Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció
2024. május 3. 19:59
Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben
2024. április 20. 11:36