Az Oracle az Intellel karöltve segíti az RFID-megoldások széles körű bevezetését

forrás Prim Online, 2005. április 20. 15:25
Az Oracle bejelentette, hogy az Intel fejlesztési és műszaki csoportjával közösen folytatja a rádiófrekvenciás azonosításon és a távérzékelésen alapuló megoldásainak optimalizálását. A közös szolgáltatásorientált vállalati keretrendszeren (Service-Oriented Enterprise, SOE) nyugvó modell révén gyorsabbá válhat e korszerű technológiák elfogadása és bevezetése a cégek körében.
A két vállalat olyan közösen kifejlesztett megoldásokkal fog jelentkezni, amelyek megkönnyítik az adatkezelést a hálózat peremétől kezdve a vállalati információs rendszereken át az üzleti közösségekig. Ezek a megoldások integrálják az Oracle már kapható Oracle Application Server 10g, Oracle Database 10g és Oracle E-Business Suite termékeit, valamint az Intel processzorokra épülő kézi eszközöket (beleértve az RFID-leolvasókat is), PC-ket, illetve mobil, kiszolgáló alapú és kommunikációs platformokat.

Az RFID-hálózatokból származó adatok napi mennyisége megbízható adatkezelési képességeket és jelentős számítógépes feldolgozási kapacitást igényel. Az RFID-adatok karbantartását és összesítését egy EPCIS szabványú megoldás biztosítja, amely a közös Oracle–Intel alapú szolgáltatásorientált vállalati keretrendszerre épül.

Kulcsszavak: Intel RFID Oracle

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14