Egységes ügyfélszolgálati rendszer három debreceni szolgáltatónál
forrás Prim Online, 2005. június 15. 10:47
Integrált értékesítési és ügyfélszolgálati rendszer épül ki az Alerant
Rt. vezetésével a Debreceni Vízmű Rt.-nél, a Debreceni Hőszolgáltató
Rt.-nél és a Debreceni Cívisház Rt.-nél.
A 2007. február végéig tartó fejlesztés során olyan egységes Intranetes/Internetes felület jön létre, melyen keresztül az ügyfelek közvetlenül tájékozódhatnak folyószámlájukról, illetve mérőállásokat juttathatnak el a szolgáltatókhoz. A cégek ügyintézői - az adatvédelmi és adatbiztonsági követelmények betartása mellett - az ügyfelekkel kapcsolatos valamennyi információt könnyen elérhetik a rendszerből.
Az ügyfélszolgálat mellett a kiépülő rendszer támogatja a három vállalat kapcsolódó üzleti folyamatait is (pl. szerződéskötés, adatellenőrzés). A meglévő, illetve most készülő alkalmazásokra, valamint azok kialakuló kommunikációjára épülő folyamatkezelés segítségével a folyamatok végigvihetők, illetve nyomon követhetők.
A létrejövő megoldás a BEA integrációs technológiáján alapul, így alkalmas dobozos szoftverek, valamint egyedi alkalmazások integrálására is. A fejlesztések BEA WebLogic alkalmazásszerver alapon, Java technológiával, szabványos J2EE elemek felhasználásával folynak. Az üzleti folyamatok építését, futtatását a BEA WebLogic Integration munkafolyamat támogató eszközön végzik.
Az ügyfélszolgálat mellett a kiépülő rendszer támogatja a három vállalat kapcsolódó üzleti folyamatait is (pl. szerződéskötés, adatellenőrzés). A meglévő, illetve most készülő alkalmazásokra, valamint azok kialakuló kommunikációjára épülő folyamatkezelés segítségével a folyamatok végigvihetők, illetve nyomon követhetők.
A létrejövő megoldás a BEA integrációs technológiáján alapul, így alkalmas dobozos szoftverek, valamint egyedi alkalmazások integrálására is. A fejlesztések BEA WebLogic alkalmazásszerver alapon, Java technológiával, szabványos J2EE elemek felhasználásával folynak. Az üzleti folyamatok építését, futtatását a BEA WebLogic Integration munkafolyamat támogató eszközön végzik.
Kapcsolódó cikkek
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- Web 2.0 termékek a BEA Systemstől
- Szabványok a szolgáltatásorientált fejlesztésért
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
- BEA-val támogatott e-kereskedelem
- Alerant: globális erőforrás menedzsment rendszer az AstraZenecánál
- Újabb sikeres év az Alerant Zrt.-nél
- Az informatikai rendszerek testőrei
- Globális felmérés a SOA-bevezetésekről
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új pályázatok segítik a hazai innovációk szellemitulajdon-védelmét
A Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal vissza nem térítendő támogatás formájában 500 millió forint keretösszeggel hirdet felhívásokat hazai vállalkozások, kutatóhelyek, illetve magánszemélyek számára szellemi alkotásaik levédetésére, elősegítve azok hatékony hasznosulását akár a nemzetközi piacokon is.
2024. május 9. 09:54
Cikkgyűjtő
További fontos híreink
Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció
2024. május 3. 19:59
Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben
2024. április 20. 11:36