RFID: IBM indulócsomag rádiófrekvenciás termékazonosításhoz
A rádiófrekvenciás azonosítással (RFID) a vállalatok éves szinten világszerte több milliárd dollárt takaríthatnak majd meg, mert biztosítják a termékek pontos követését a gyártótól a raktárakon, nagykereskedőkön át az üzletekig, és pontosabbá, kényelmesebbé tehetik a szállítást. A rádiós címkék sokkal több adat tárolására képesek, mint a vonalkódok, és gyorsabban, emberi közreműködés nélkül lehet leolvasni őket. Az üzletben vásárló egyszerűen áttolja kocsiját egy megfelelő kapun, és a pénztárgépen megjelenik a fizetendő összeg. Ugyanígy, ha egy teherautó elhagyja a raktárt, a leolvasóból feldolgozásra kerülnek az egész rakomány adatai. Egy intelligens polc akár arra is képes, hogy jelezze, ha valamilyen termékből utánrendelésre van szükség: az RFID tehát mind a megrendelésben, mind a raktárkészlet-nyilvántartásban, mind a szállítólevelek kiállításában, mind pedig a vevőkiszolgálásban minőségi ugrást jelent az alkalmazók számára.
Kapcsolódó cikkek
- "Reflexekkel" bíró autókon dolgozik az IBM
- Nyomtatórendszerekre szakosodott az IBM és a Ricoh közös vállalata
- IBM: SOA témájú nemzetközi konferencia Budapesten
- IBM pengeszerverek kisvállalkozásoknak
- Az IBM és a HP uralja a szerverpiacot
- IBM, Samsung, Chartered, Freescale, Infineon együttműködés a csipfejlesztésben
- Elegendő sávszélesség a teljes iTunes katalógus letöltéséhez 60 másodperc alatt
- Jönnek a 65nm-es nagy teljesítményű szerver CPU-k
- Következő generációs IBM Unix szerverek kedden
- Első IBM Power6 tesztek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.