Ergonomikus csomagolás a Philipsnél

Kiss Ádám Zoltán, 2005. szeptember 2. 21:12
Ön is úgy érzi, hogy esküdt ellensége a csomagolóipar, elfogy a türelme egy CD kibontásáért folytatott küzdelemben? A Philips, talán elsőként vállalatóriások közül, érzékelte ezt a mindannyiunk életét megkeserítő problémahalmazt, és külön programot indított a helyzet megváltoztatásáért.
A "Ki a dobozból" nevet viselő tanulmány során a fogyasztóknak 90 perc állt rendelkezésre ahhoz, hogy három sajátosságaiban és komplexitásában az alacsonyabb kategóriás 42 inches FlatTV-től kezdve egészen a csúcsminőséget képviselő 32 inches, illetve 42 inches modulokat átfogó különböző készüléket kicsomagoljanak. A "Ki a dobozból" tanulmánynak a FlatTV szempontjából levont eredményei a piacon most bevezetés alatt álló 2005 Flat TV sorozatban már érezhetők lesznek. A fogyasztóknak többé nem kell kiemelni a készüléket a dobozból, hanem a termék eltávolítható lesz oly módon, hogy a kartondoboz kiegyenesítve a földön elterül.

A kicsomagolás folyamatának tökéletesítésén túl a Philips elkötelezett termékeinek eldobhatóságában, illetve a környezetre gyakorolt hatásában is előrelépéseket tenni. 1998 óta a Philips EcoDesign koncepciója a termék tervezés minden szakaszának, illetve a szórakoztatóelektronikai termékek fejlesztésének részét képezi.
Kulcsszavak: Philips

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55