Microsoft Dynamics lett a Business Solutions üzletág termékcsaládjának új neve

forrás Prim Online, 2005. szeptember 8. 15:47
A közepes méretű vállalatok számára első alkalommal megrendezett Business Summit üzleti csúcstalálkozón a Microsoft bejelentette, hogy Business Solutions üzletágának termékcsaládja Microsoft Dynamics néven kerül forgalomba. A Microsoft ezen alkalmazás-csomagja pénzügyi, ügyfélkapcsolat- (CRM) és ellátási lánc-kezelő megoldásokat kínál a kis-, közepes- és nagyvállalatok, illetve szervezetek számára. Az új márka fogja megvalósítani a Microsoft korábban „Project Green” néven ismert kutatási és fejlesztési koncepciójában felvázolt stratégiát, amelynek középpontjában a felhasználói igények kielégítése és a munkafolyamatok optimalizálása áll. A Microsoft az alkalmazáscsomag igazi áttörést jelentő fejlesztéseit két termék-bejelentési hullám keretében fogja a piacra bevezetni.
A fejlesztések első hullámában a Microsoft Dynamics termékcsalád tagjai közül Magyarországon az alábbi termékek fognak megjelenni:

A Microsoft CRM 3.0 verziója Microsoft Dynamics CRM lesz, megjelenése 2005 negyedik negyedéve
A Microsoft Axapta 4.0 verziója új nevén Microsoft Dynamics AX, megjelenése 2006-ban várható
A Microsoft Navision 5.0 verziója új nevén Microsoft Dynamics NAV, megjelenése 2006-ban várható

A Microsoft Dynamics termékek megjelenésének első hullámában a megoldások azonos technológiával fognak rendelkezni, amely a Microsoft Office-szal szorosan integrált, szerepkör alapú felhasználói élményt helyezi a középpontba. A Microsoft Dynamics termékek következő megjelenési hullámaiban közös szerver technológiára, és ennek részeként az egyes termékek legjobb üzleti folyamatait ötvöző közös folyamatmodellre fognak épülni.

A Microsoft Dynamics piaci bevezetésének ilyen iteratív megközelítésmódja éppen az, amire az ügyfelek vágynak: a meglévő befektetések értékét megőrző fokozatos migráció, amely ugyanakkor lehetőséget biztosít a Microsoft jelentős kutatási és fejlesztési ráfordításaiból származó előnyök kiaknázására.
Kulcsszavak: Microsoft CRM

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja.  A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.

2024. május 1. 13:48

Stratégiai partnerséget kötött a Continental a DeepDrive-val

A Continental technológiai vállalat stratégiai partnerséget kötött a müncheni székhelyű DeepDrive-val az elektromos járművekhez szükséges alapvető technológiák továbbfejlesztése érdekében. 

2024. május 1. 10:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14