Lenovo a magyar piacon
Az eseményen megjelent Johannes M. Guschlbauer, a Lenovo kelet-európai igazgatója szerint: az új Lenovo globális bevétele hozzávetőleg 13 milliárd dollár, míg termelőkapacitása 14 millió egység (IDC, 2004). Az elmúlt hónapok sikere után a vállalat a személyiszámítógép-piac három legnagyobb gyártójának egyike lett, körülbelül 7%-os piaci részesedéssel. Ráadásul a Lenovo piacvezető egész Ázsiában, Kínában pedig 7 éve 25%-ot meghaladó részesedéssel rendelkezik.
A vásárlók és az üzleti partnerek számára zökkenőmentesen és átláthatóan zajlott a Lenovo-vá alakulás.. A vállalati ügyfelek számára kedvező a Lenovo és az IBM hosszú távú stratégiai együttműködése, hisz így a Lenovo az IBM partnereként teljes körű, igény szerinti (on demand) IT-megoldásokat kínál. A Lenovo, az IBM, valamint üzleti partnereik és kereskedőik legjobb tudásukkal támogatják ügyfeleiket és a megszokott magas minőséget, biztonságot és megbízhatóságot kínálják a jól ismert ThinkPad notebookokkal, ThinkCentre asztali gépekkel és a ThinkVantage technológiával.
Kérdéseinkre a következő válaszokat kaptuk: a notebook-ok még 18 hónapig jelennek meg IBM logóval, az IBM még öt évig a Lenovótól veszi a PC-ket; a ThinkPad és ThinkCentre brandek továbbra is megmaradnak, a teljes IBM PC csapat átkerült a Lenovóhoz (augusztus 1-jével, globálisan és hazai vonatkozásban egyaránt); a PC-kel és notebook-okkal kapcsolatos IBM Global Service funkciók továbbra is az IBM keretében érhetők el; a Lenovo hazai indirekt értékesítési csatornáját négy disztribútor (Ingram, CHS, RRC, Disztribtor.hu) és több mint 600 viszonteladó alkotja.
Gottlieb István kijelentette, hogy a hazai Lenovo kiskereskedelmi bolthálózat kialakítását már tervezik.
Kapcsolódó cikkek
- Nyomtatórendszerekre szakosodott az IBM és a Ricoh közös vállalata
- 2010-re nyeresége felét a szoftverektől várja az IBM
- Dollármilliárdos Microsoft-Lenovo szoftverüzlet
- Közös Microsoft-Lenovo kutatólaboratórium Kínában
- IBM: 8 százalékos negyedévi adózott eredménynövekedés
- Új fogyasztói üzletággal erősít a Lenovo
- Még szorosabb IBM-Cisco együttműködés
- A Sanyo osztozik a Lenovo-val az akku-visszahívás költségein
- 200 ezer Thinkpad akkut hívnak vissza
- Az IBM díjazta az Avnetet
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
Minden eddiginél több programmal várta az ELTE IK a Lányok Napjára ellátogató középiskolásokat
Az ELTE Informatikai Kar idén a „Semmiből született csodák – A mesterséges intelligenciától a soft skilleken át a kibervédelemig” című rendezvénnyel csatlakozott a Lányok Napja országos programhoz.
Egyszerű Airpods-tisztítás és új vezetékes headset gamereknek
Neked is fejtörést okoz, hogy mivel tudnád Apple Airpods fülhallgatódat megfelelően és károkozás nélkül tisztítani? Vagy épp teljesen másban vagy, és azon agyalsz, hogy milyen gaming headsettel tudnál megszabadulni a késleltetéstől? Akkor érdemes továbbolvasnod, mert a Sandberg most mindkét problémára elhozta a megoldást!
A mesterséges intelligenciától a soft skilleken át a kibervédelemig
Az ELTE Informatikai Kar idén a „Semmiből született csodák – A mesterséges intelligenciától a soft skilleken át a kibervédelemig” című rendezvénnyel csatlakozott a Lányok Napja országos programhoz.
Kén-hexafluorid betiltása – Nem gáz többé!
Az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentése az egész világon hatalmas feladat, és e küldetés része a kén-hexafluorid (SF6) gáz teljes körű betiltása is. Ez különösen a villamosenergia-iparban jelent komoly változást, hiszen a kapcsolóberendezések szigeteléséhez eddig rendszerint ezt az anyagot használták.