Új contact center a Raiffeisen Banknál
A NextiraOne, az informatika és telekommunikáció integrációjának egyik vezető szakértője, több egyedi, testreszabott fejlesztéssel oldotta meg az új technológia meglévő rendszerbe történő illesztését, és egyben a meglévő rendszer modernizálását. Ilyen megoldást igényelt például a Raiffeisen ügyfélszolgálati felületének testre szabása. A NextiraOne által fejlesztett alkalmazások beépítésével a híváselosztási logika jobban és gyorsabban működtethető. A bejövő hívások kezelésénél előnyt jelent, hogy az ügyintéző képernyőjén megjeleníthetőek a híváshoz kapcsolódó adatok és háttérinformációk, az új hangrögzítő technológiának köszönhetően pedig a rögzített adatok 5-6 évig tárolhatók, és az információk gyorsan visszakereshetők. A kimenő hívások a bank kampányainak támogatását is szolgálják, az ügyintéző munkáját itt a képernyőn felugró kérdéslista teszi hatékonyabbá.
"A különböző gyártóktól (Genesys, Alcatel, Nice) származó rendszereket úgy integráltuk, hogy tökéletesen együttműködjenek, gyors és hatékony ügyfélszolgálati megoldásokat biztosítva a Raiffeisen ügyfeleinek " - mondta Tóth Ottó, a NextiraOne Magyarország ügyvezető igazgatója.
Az adatkezelés biztonsága elsődleges követelmény volt, mind a rendszer tervezésénél, üzembe helyezésénél, az átállás folyamatában mind a rendszer folyamatos üzemeltetése és felügyelete során. A Raiffeisen Bank ügyfélszolgálatánál a folyamatos átállást követően, havi szinten több mint 100 ezer bejövő és 60 ezer kimenő hívást bonyolítanak le. A NextiraOne folyamatosan felügyeli a rendszert, és a projekt keretén belül további szolgáltatásokat nyújt.
Kapcsolódó cikkek
- Romániában nyitott irodát a NextiraOne
- Változik a contact centerek vállalati szerepe
- Egyre könnyebb a védekezés a vállalati belső adathalászok ellen
- Gold Partner lett a NextiraOne
- A GSM telefonok is az üzleti kommunikációs rendszerek integrált részesei lehetnek
- NextiraOne: megoldás GSM telefonok üzleti kommunikációs rendszerbe integrálására
- VoIP és IPC a hazai vállalati telefóniában
- Továbbfejlesztette call centerét a Budapest Bank
- IP alapú Call Center a Volksbanknál
- NextiraOne Magyarország-McAfee: biztonságos államigazgatási intézmények
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Telefonunk biztonsága a személyes biztonságunk
Az okostelefonok óriási segítséget jelentenek a hétköznapokban, és a munkától kezdve a szórakozáson át a pénzügyekig mindent intézhetünk rajtuk. Ezzel együtt azonban komoly veszélynek is kitehetjük magunkat – már ha nem figyelünk arra, hogy óvjuk a személyes adatainkat, és illetéktelenek ne férhessenek hozzá készülékünkhöz. Az alábbiak figyelembevételével nemcsak eszközünktől, hanem személyes adatainktól is távol tarthatunk másokat.
Vissza a valóságba a Nokia 3210-zel
25 évvel az eredeti megjelenése után a Human Mobile Devices (HMD) idén újra elhozza a legendás Nokia 3210-et – most megújult, izgalmas "Y2K" arany, tengerkék és sötétszürke színekben. A cél pedig ezúttal sem más, mint összekötni az embereket – csakhogy ezúttal a képernyőtől való elszakítással.
A Rakuten Viber itthon is bevezeti a hívószám azonosítást Android felhasználói számára
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció globális vezetője bemutatja új hívóazonosító funkcióját, amely nemcsak megvédi a felhasználókat a spamektől, de segítségével a felhasználók maguk dönthetik el, hogy mikor válaszolnak ismeretlen hívásokra. A hívószám-azonosító funkció mostantól Magyarországon is elérhető az Android-felhasználók számára, így ők is élvezhetik az ezzel járó hatékony spam-védelem előnyeit. A hívószám-azonosító funkciónak köszönhetően a Viber-felhasználók egy figyelmeztető üzenetet kapnak a Vibertől, amikor ismeretlen számról érkezik a hívás, amit a rendszer „biztonságosnak” vagy „potenciálisan spamnek” jelöl.
Megérkeztek a HMD legújabb nyomógombos telefonjai
Ínycsiklandó tech csemegével készült a Human Mobile Devices (HMD), a vállalat ugyanis épp most mutatta be legújabb kreációját, egy különleges klasszikus telefonokból álló válogatást a Nokia 215 4G, a Nokia 225 4G és a Nokia 235 4G készülékekből. A három kis nyomógombos csoda a szivárvány színeiben érkezik, 23 990 Ft fogyasztó árról indulva.
A tíz gigabites 5.5G-t használó innovatív eszközöket mutatott be Budapesten a Huawei
Már világszerte tesztelik az 5G sebességének tízszeresére képes 5.5G mobilhálózatokat, az ezeket használó eszközök várhatóan még az idén megjelennek a kereskedelmi forgalomban.