Új contact center a Raiffeisen Banknál

Kovács Attila, 2005. október 28. 13:15
Telefonos ügyfélszolgálata számítástechnikai hátterének egyes elemeit robusztusabb, többféle funkcionalitást biztosító alkalmazásokkal cserélte le a Raiffeisen Bank.
A contact center típusú rendszer a több mint 300 ezer ügyféllel rendelkező bank egyre növekvő ügyfélkörének magas szintű kiszolgálását célzó technológiai váltás része. A 200 millió forint értékű beruházás kivitelezését a HP Magyarország és műszaki partnere, a NextiraOne Magyarország Kft. végezte.

A NextiraOne, az informatika és telekommunikáció integrációjának egyik vezető szakértője, több egyedi, testreszabott fejlesztéssel oldotta meg az új technológia meglévő rendszerbe történő illesztését, és egyben a meglévő rendszer modernizálását. Ilyen megoldást igényelt például a Raiffeisen ügyfélszolgálati felületének testre szabása. A NextiraOne által fejlesztett alkalmazások beépítésével a híváselosztási logika jobban és gyorsabban működtethető. A bejövő hívások kezelésénél előnyt jelent, hogy az ügyintéző képernyőjén megjeleníthetőek a híváshoz kapcsolódó adatok és háttérinformációk, az új hangrögzítő technológiának köszönhetően pedig a rögzített adatok 5-6 évig tárolhatók, és az információk gyorsan visszakereshetők. A kimenő hívások a bank kampányainak támogatását is szolgálják, az ügyintéző munkáját itt a képernyőn felugró kérdéslista teszi hatékonyabbá.

"A különböző gyártóktól (Genesys, Alcatel, Nice) származó rendszereket úgy integráltuk, hogy tökéletesen együttműködjenek, gyors és hatékony ügyfélszolgálati megoldásokat biztosítva a Raiffeisen ügyfeleinek " - mondta Tóth Ottó, a NextiraOne Magyarország ügyvezető igazgatója.

Az adatkezelés biztonsága elsődleges követelmény volt, mind a rendszer tervezésénél, üzembe helyezésénél, az átállás folyamatában mind a rendszer folyamatos üzemeltetése és felügyelete során. A Raiffeisen Bank ügyfélszolgálatánál a folyamatos átállást követően, havi szinten több mint 100 ezer bejövő és 60 ezer kimenő hívást bonyolítanak le. A NextiraOne folyamatosan felügyeli a rendszert, és a projekt keretén belül további szolgáltatásokat nyújt.
Kulcsszavak: NextiraOne

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Telefonunk biztonsága a személyes biztonságunk

Az okostelefonok óriási segítséget jelentenek a hétköznapokban, és a munkától kezdve a szórakozáson át a pénzügyekig mindent intézhetünk rajtuk. Ezzel együtt azonban komoly veszélynek is kitehetjük magunkat – már ha nem figyelünk arra, hogy óvjuk a személyes adatainkat, és illetéktelenek ne férhessenek hozzá készülékünkhöz. Az alábbiak figyelembevételével nemcsak eszközünktől, hanem személyes adatainktól is távol tarthatunk másokat.

2024. május 11. 17:10

Vissza a valóságba a Nokia 3210-zel

25 évvel az eredeti megjelenése után a Human Mobile Devices (HMD) idén újra elhozza a legendás Nokia 3210-et – most megújult, izgalmas "Y2K" arany, tengerkék és sötétszürke színekben. A cél pedig ezúttal sem más, mint összekötni az embereket – csakhogy ezúttal a képernyőtől való elszakítással.

2024. május 8. 15:57

A Rakuten Viber itthon is bevezeti a hívószám azonosítást Android felhasználói számára

A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció globális vezetője bemutatja új hívóazonosító funkcióját, amely nemcsak megvédi a felhasználókat a spamektől, de segítségével a felhasználók maguk dönthetik el, hogy mikor válaszolnak ismeretlen hívásokra. A hívószám-azonosító funkció mostantól Magyarországon is elérhető az Android-felhasználók számára, így ők is élvezhetik az ezzel járó hatékony spam-védelem előnyeit. A hívószám-azonosító funkciónak köszönhetően a Viber-felhasználók egy figyelmeztető üzenetet kapnak a Vibertől, amikor ismeretlen számról érkezik a hívás, amit a rendszer „biztonságosnak” vagy „potenciálisan spamnek” jelöl. 

2024. május 7. 20:30

Megérkeztek a HMD legújabb nyomógombos telefonjai

Ínycsiklandó tech csemegével készült a Human Mobile Devices (HMD), a ​ vállalat ugyanis épp most mutatta be legújabb kreációját, egy különleges klasszikus telefonokból álló válogatást a Nokia 215 4G, a Nokia 225 4G és a Nokia 235 4G készülékekből. A három kis nyomógombos csoda a szivárvány színeiben érkezik, 23 990 Ft fogyasztó árról indulva.

2024. május 1. 16:10

A tíz gigabites 5.5G-t használó innovatív eszközöket mutatott be Budapesten a Huawei

Már világszerte tesztelik az 5G sebességének tízszeresére képes 5.5G mobilhálózatokat, az ezeket használó eszközök várhatóan még az idén megjelennek a kereskedelmi forgalomban. 

2024. április 29. 19:48

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36