rEVOLUTION: tudatos fejlesztéssel javítható az ügyfelek elégedettsége

forrás Prim Online, 2006. január 1. 14:03
A rEVOLUTION Software ügyfelei kifejezetten elégedettek a céggel - derül ki abból az ügyfél-elégedettségi felmérésből, amelyet a vállalat immár a harmadik évben készített el az ISO-minősítésében foglaltaknak megfelelően. A cég tudatos termék- és szolgáltatásfejlesztési programjának köszönhetően a 2005-ös felmérésben vizsgált összes terület átlagpontszáma a 10-es skála legfelső ötödébe esett, és 2004-hez képest szinte kivétel nélkül minden téren nőtt az elégedettség mértéke.
Az informatikai piacon az ügyviteli, a CRM- és integrált szoftvereiről ismert, azok fejlesztésével, értékesítésével és hozzájuk kapcsolódó szolgáltatásokkal foglalkozó rEVOLUTION Software Kft. az ISO 9001:2000 minősítés keretében megfogalmazott minőségi célok egyik legfontosabb mérőszámaként a vevői elégedettséget választotta, amelyet kérdőíves formában 2003 júliusától vizsgálnak. Minden Iroda ++ és Zenit ügyviteli rendszert, valamint rEVOLUTION CRM-megoldást használó ügyfél kérdőíven, egy 10 fokú skálán értékelte a szoftverek szállítóját.

A közel 250 cégnek kiküldött kérdőív alapján a rEVOLUTION Software-rel a partnerek alapvetően elégedettek, sőt az első - 2003-as - méréshez képest folyamatos javulás érzékelhető. Az általános elégedettség átlagértéke a pozitív tartomány legfelső részében helyezkedik el, 10-es skálán a 8,5-ös értéknél. Ez a 2004-es eredményhez képest 0,67 pontos javulást mutat. Ezeket az értékeket ezúttal egyformán eredményezte az Iroda++, a Zenit- és a CRM szoftvereket használók összességében igen kedvező véleménye.

Minden tekintetben pozitívan változott a rEVOLUTION-nal kapcsolatos elégedettségi tényezők megítélése: nemcsak az ügyfélbarátság és profizmus tekintetében pozitív továbbra is a megítélés, hanem immár egyértelműen nagyon kedvezően minősítik az ügyfelek a céget a gyors reagálás és a megbízhatóság, valamint a kiszámíthatóság tekintetében is.

A felhasználók már a bevezetést követően érzékelik az informatikai rendszer nyújtotta előnyöket, a korábbi évekhez képest itt is további javulás mutatkozott abban a tekintetben, hogy mennyivel vált cégük a rendszer hatására átláthatóbbá, könnyebben irányíthatóvá, illetve mennyivel lett cégük működése megbízhatóbb, gyorsabb és a lényegre, az üzletre koncentráló.

Az Iroda++ integrált ügyviteli rendszerrel kapcsolatban az ügyfelek úgy látják, hogy a szolgáltatások színvonala tartósan felzárkózott a termék színvonalához. Az egyes jellemzők közül legpozitívabban továbbra is a termék stabilitásáról és gyorsaságáról nyilatkoztak. A szolgáltatásoknál a munkatársak felkészültségét, problémamegoldó-képességét értékelték kiemelkedőnek.

A telefonos helpdesk megítélése és az oktatások szakmai színvonala is jelentősen javult, köszönhetően az új telefonközpont elmúlt évi üzembe helyezésének, amellyel jelentősen egyszerűsödött a segítséget nyújtó kollégák elérhetősége is.

A szoftverfrissítések hasznosságával, gyakoriságával szintén a korábbinál magasabb az elégedettség mértéke, ennek dokumentációját azonban a korábbinál kissé kevésbé pozitívan értékelték.
Kulcsszavak: CRM Revolution

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja

A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.

2024. május 16. 19:47

Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja

Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.

2024. május 16. 14:43

Így működnek majd a távfelügyelt boltok

A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.

2024. május 16. 13:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38