Szélessáv Napja és szélessávkereső az internet hazai elterjedéséért
A szélessávú internet piacon ma már csak a jól tájékozott, jól tájékoztatott felhasználó tudja igazán kihasználni a verseny adta előnyöket. Ennek érdekében az IHM és az NHH közösen kifejlesztette szélessávkereső programját, amelynek segítségével a felhasználó könnyen megtalálja az általa megadott földrajzi címen elérhető szélessávú szolgáltatásokat, legyen szó vezetékes telefonhálózaton – pl. ADSL -, vagy kábeltelevíziós hálózaton keresztül működő szélessávú kapcsolatról. A szélessávkereső az ország egyes területein akár a mikrohullámú hálózaton keresztül működő szélessávú kapcsolatokról is tájékoztatást ad.
A www.szelessav.hu oldal, valamint az NHH által 2005-ben kifejlesztett TANTUSZ mobiltarifa-összehasonlító program eddigi sikere azt jelzi, hogy a fogyasztók igénylik a megbízható, hiteles adatokat, a pontos tájékoztatást. Az IHM-mel közösen most kifejlesztett szélessávkereső program – mint egy étlap – megmutatja, milyen csomagok közül lehet választani. Így a felhasználó döntését nagyban megkönnyíti az új program. A szélessáv kereső program a www.szelessav.hu valamint a www.tantusz.nhh.hu oldalon is megtalálható.
Az IHM és az NHH a szélessáv további népszerűsítése érdekében a budapesti Jövő Házában idén is megrendezi a Szélessáv Napját. A május 20-i rendezvényen a látogatók természetesen a szélessávkereső programmal kapcsolatban is kaphatnak információkat. Az egész napos programsorozaton az informatikai és távközlési vállalkozások is bemutatják szolgáltatásaikat: az érdeklődők megismerkedhetnek az internet adta különféle lehetőségekkel. A rendezvényre a belépés díjtalan.
A rendezvényt május 16-án szakmai konferencia előzi meg, amelyen többek között az IHM és az NHH vezetői és szakemberei, valamint az informatikai piac szereplői tartanak előadásokat, illetve vesznek részt a vitákban.
Kapcsolódó cikkek
- Meghaladta az 1,1 milliót a szélessávú előfizetések száma
- Új web2 szolgáltatás: Közösségi térkép
- Szünetelő internet-szolgáltatás a XI. kerületben és Budaörsön
- Márciusban is folytatódott a szélessávú előfizetések számának gyors növekedése
- A TVnet a leginnovatívabb szolgáltató
- Idén a UPC a legjobb sávszélesség-bővítő
- Három-négy éven belül minden oktatási intézményben lesz internetkapcsolat
- A szabályozás hatására olcsóbb lett az ADSL-szolgáltatás
- Februárban tovább nőtt a szélessávú előfizetések száma
- Januárban tovább folytatódott a szélessávú piac bővülése
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.
A magyar vásárlók közül választják a legtöbben környezettudatosságból a felújított mobilt
Nagyjából 300 tonna szén-dioxidtól kímélte meg a környezetet a Rejoy és a három további piacon jelen lévő anyacége, a Flip Technologies – ez átszámítva 150 személyautó éves kibocsátásának felel meg. A piactér régiós ügyfélfelmérése szerint arányaiban a magyar vásárlók közül voksolnak a legtöbben a felújított készülékekre környezettudatossági szempontokból – ebben pedig a boomer és millenial korú ügyfelek a legaktívabbak.