FORE hálózati eszközök Marconi névvel

Kovács Attila, 1999. november 26. 13:39
A FORE Systems piaci helyzetét, a Marconi cégbe való integrálását és új, Golf sorozatú Ethernet-kapcsolócsaládját mutatta be a november 25-én tartott budapesti sajtótájékoztatón a cég két Közép- és Kelet-Európáért felelős menedzsere.
1999. december 7-étől megszűnik a FORE Systems logója, és a FORE eszközeit ezután Marconi néven hozzák forgalomba. Mint ismeretes, a Marconi a GEC, a Marconi Communications és a FORE Systems fúziójából létrejövő megavállalat a távközlési és adathálózati eszközök piacán, amely 5,8 milliárd dollár alaptőkével jön létre. Magyarországon a cég éves üzleti forgalma 1998 és 2000 között évente 50%-kal nő. A legnagyobb növekedési területet a nagy teljesítményű Ethernet-kapcsolók jelentik.

Az új Ethernet-kapcsolócsalád tagjai közül már kapható Magyarországon is az ES-1000 és az ES-1200 típusú, míg az ES-2000 rack kivitelű kapcsoló 2000 első negyedévében lesz a piacon. A kapcsolócsalád tagjai rendkívül agresszív árazással jelennek meg, az ES-1000 esetében a portonkénti ár 85 dollár, a kötegelhető ES-1200-nál 110 dollár/port, míg az ES-2000 kapcsoló portonként 150 dollárba kerül.

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot

A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.

2024. május 2. 14:33

Mit várnak a cégvezetők a mesterséges intelligenciától?

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 13:29

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14