FORE hálózati eszközök Marconi névvel
Az új Ethernet-kapcsolócsalád tagjai közül már kapható Magyarországon is az ES-1000 és az ES-1200 típusú, míg az ES-2000 rack kivitelű kapcsoló 2000 első negyedévében lesz a piacon. A kapcsolócsalád tagjai rendkívül agresszív árazással jelennek meg, az ES-1000 esetében a portonkénti ár 85 dollár, a kötegelhető ES-1200-nál 110 dollár/port, míg az ES-2000 kapcsoló portonként 150 dollárba kerül.
Kapcsolódó cikkek
- Egyesítené hálózati részlegeit a Motorola és a Nortel
- Cisco Navigátor díjat kapott a CIB Bank Zrt.
- Integrált DSL termékekkel a magyar piacra lépett az AVM
- Cégvásárlással javítja WiMAX-szolgáltatásait a Cisco
- Hálózati adatelemző céget vásárol az Oracle
- Cisco-minősítés a NextiraOne-nak
- Az olasz Telsey távközlési cég magyarországi képviseletet nyit
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- IT hálózatok teljesítmény-optimalizálása az Atigristől
- Még szorosabb IBM-Cisco együttműködés
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Mit várnak a cégvezetők a mesterséges intelligenciától?
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.