SMS alapú ügyintézés a budaörsi Városházán
A Hivatal részéről a kapcsolattartás a (20) 429-7213 telefonszámon történik. Hagyományos telefonbeszélgetésre ez a szám nem alkalmas.
1. A tájékoztatórendszerben jelenleg szociális támogatásokkal, illetve adóügyekkel kapcsolatban kap az ügyfél tájékoztatást. Az ügyfél beküldi az ügytípushoz tartozó kódszót, pl. „ap.dij", „adoertek". A válasz SMS az ügyintézéshez szükséges dokumentumokat, adatokat sorolja fel (elsősorban szociális támogatások esetén), az eljárás díjáról, a bevallási, befizetési határidőről ad információt (jellemzően adóügyek esetén). Amennyiben az ügyfél nem ismeri a kívánt ügytípus kódszavát, két kérdőjel („??") beküldésével lekérheti az érvényes kódszavakat és jelentésüket.
2. Az időpontfoglalás alkalmas arra, hogy az ügyfél - a webes felülethez hasonlóan - bizonyos ügytípusok esetében időpontot foglaljon magának a Hivatalban, hogy ezzel elkerülje a várakozást.
3. Ügyintézés előkészítése: ez a szolgáltatás két részből áll: az előkészítendő ügytípus és az előkészítéshez szükséges adatok megadásából, illetve egy időpontfoglalásból, amikor az ügyfél meg fog jelenni a Hivatalban. Az ügyintézés előkészítéséről, kódszavairól egy kérdőjel („?") beküldésével kérhető tájékoztatás.
Kapcsolódó cikkek
- Saját közösségi portált indít a Coca-Cola a MySpace ellen
- Egy hónap alatt 5 millió új GSM-előfizető Indiában
- Megjelent az Adobe LiveCycle Enterprise Suite család
- Megalakult az Első Magyar e-Közigazgatási Klaszter
- KSH: az első negyedévben nőtt a széles sávú internet előfizetés
- Pendrive microSD-ből: Egyszerű másolás mobilról PC-re
- Új tarifacsomagokkal havi 1000 percet ajándékba ad a Pannon
- Még egyszerűbb SMS-ben lottózni
- Nem a felhasználókon múlik az adatalapú mobiltelefonos szolgáltatások lassú terjedése
- Sikeres mobilhívás a világ tetejéről
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megérkeztek a HMD legújabb nyomógombos telefonjai
Ínycsiklandó tech csemegével készült a Human Mobile Devices (HMD), a vállalat ugyanis épp most mutatta be legújabb kreációját, egy különleges klasszikus telefonokból álló válogatást a Nokia 215 4G, a Nokia 225 4G és a Nokia 235 4G készülékekből. A három kis nyomógombos csoda a szivárvány színeiben érkezik, 23 990 Ft fogyasztó árról indulva.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.
Nagy hatótáv, nagy lehetőségek
A GreenGo, Budapest máig egyetlen teljesen elektromos autómegosztója olyan, nagy hatótávú autókkal bővítette flottáját, amik még egy lépéssel közelebb visznek ahhoz, hogy búcsút mondhassunk a saját autónak.
Stratégiai partnerséget kötött a Continental a DeepDrive-val
A Continental technológiai vállalat stratégiai partnerséget kötött a müncheni székhelyű DeepDrive-val az elektromos járművekhez szükséges alapvető technológiák továbbfejlesztése érdekében.