A Ricoh idén is kikapcsol

forrás Prim Online, 2007. május 31. 11:01

A Ricoh Hungary idén is csatlakozik a Ricoh Co. Ltd. és a Ricoh Europe B.V. által immár másodszorra meghirdetett energiatakarékossági kezdeményezéshez. A tavalyi eredmények fényében a vállalatcsoport most egy teljes munkahéten keresztül fokozott figyelmet szentel az energiatakarékosságnak.

A Ricoh Global Eco Action Day tavaly került először meghirdetésre, amikor is a „Kapcsolj ki és gondolkodj!” mottó értelmében a világ 25 országában a Ricoh 83 leányvállalata 1 teljes napig fokozottan odafigyelt az energiatakarékosságra. A program arra buzdította az alkalmazottakat, hogy kapcsoljanak ki minden olyan elektromos eszközt, amelyre nincs feltétlenül szükségük. A Ricoh tavalyi akciója során az áramfogyasztás összesen 31 901 kilowattal, a szén-dioxid-kibocsátás pedig 12 tonnával csökkent. Az így elért összes energiamegtakarítás értéke 596 549 jen, azaz több mint 1,1 millió Ft volt.

A 2006-os eredményeken felbuzdulva a Ricoh energiatakarékossági programja idén a Global Eco Action Week nevet kapta, és egy egész munkahétig, június 4-től 8-ig tart. Az ötnapos program csúcspontja június 5-e, az ENSZ Környezetvédelmi világnapja. A világszerte meghirdetett kezdeményezés fő üzenete, hogy egy kis odafigyeléssel minden egyes ember tehet a környezet védelmében. A csupán megszokásból, sok esetben feleslegesen használt elektromos eszközök kikapcsolásával – amelyekre adott pillanatban talán nincs is feltétlenül szükség – rengeteget tehetünk környezetünk védelméért.

A Ricoh környezetvédelem iránti elkötelezettségét tükrözi, hogy az idei kezdeményezésben a  Ricoh csoport 347 vállalata vesz részt világszerte.

A Ricoh Hungary tavaly az irodahelyiségben feleslegesen működő világítótestek, a klímák, a különböző elektronikus eszközök és a Ricoh saját fényreklámjainak kikapcsolásával, egy átlagos naphoz viszonyítva 23%-kal csökkentette áramfogyasztását. Idén ezt a számot szeretnék tovább növelni azzal, hogy a márkakereskedőket is bevonják a kezdeményezésbe.

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde

A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből. 

2024. május 8. 14:16

GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I

Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése,  valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.

2024. május 8. 11:28

Új jelölés lesz a fenntarthatóság ismérve

Új minősítési kategóriát hozott létre a Siemens az EcoTech megjelöléssel, amivel az iparban, az energiaelosztásban használatos termékeinek fenntarthatósági jellemzőiről ad átfogó képet. Segítségével a vásárlók könnyen megtalálják a számukra egyszerre előnyös és környezetbarát megoldásokat.

2024. május 7. 17:59

A Schneider Electric együttműködik a WageIndicator Foundationnel

Becslések szerint világszinten a munkavállalók mintegy egyharmada kevesebbet keres, mint amennyi a nyugodt, tisztességes megélhetése biztosításához elegendő. A helyzet javítása érdekében összefogásra van szükség, ennek jegyében a Schneider Electric három évre szóló partnerségi megállapodást kötött a WageIndicator Foundation nevű szervezettel.

2024. május 7. 14:53

Díjnyertes Samsung klímamegoldások az MCE 2024-en

A Samsung Electronics Air Conditioner Europe (SEACE) legújabb fejlesztéseivel és termékeivel vett részt a 2024-es Mostra Convegno Expocomfort (MCE) hűtés-fűtéstechnikai szakkiállításon. Az MCE kiváló lehetőséget nyújt arra, hogy a vállalat bemutathassa mind a lakossági, mind a kereskedelmi termék- és szolgáltatáskínálatát a HVAC+R*  területén, amelyeket a kényelem és az összekapcsolhatóság vezérel. A szakkiállításon a Samsung tovább erősíthette iparági pozícióját, a termékeket MCE Kiválósági díjakkal ismerték el, illetve a 2024-es Év Terméke díjat is elnyerte a vállalat.

2024. május 7. 10:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36