Minden eddiginél több kiállító a düsseldorfi Online Marketing Kiállításon
Az Igedo nevű helyi társaság által szervezett rendezvényre szeptember 17-18-án, azaz mintegy hat hét múlva fog sor kerülni, ám az óriási érdeklődésre való tekintettel a kiállítói regisztrációt már augusztus 5-én lezárták. A kiállítás iránti növekvő érdeklődés világos jele annak, hogy az internetes marketingágazat jelentősége hatalmas ütemben nő. Az online-marketing-düsseldorf az idén immár kilencedik alkalommal kerül megrendezésre, ám a kiállítók száma 20 százalékkal, a három csarnokban elhelyezett 11 867 m2 kiállítótér pedig 25 százalékkal haladja meg a tavalyi mennyiségeket és méreteket, és az ágazatban dolgozó szakmai látogatók számában is hasonló növekedésre számítanak. A szervezők sajtóközleménye szerint az esemény idén először fedi le az online marketing teljes, 360 fokos spektrumát, olyan új szegmenseket is megjelenítve, mint az e-kereskedelem, a mobilinternet, vagy éppen az online reklámügynökségek tevékenysége.
2008-ban a szerteágazó kínálat miatt a rendezvény történetében először tematikus szakmai idegenvezetést is szerveznek a látogatóknak. Akinek kevés az ideje, vagy nem érdekli a teljes vertikum, az 15-féle kalauzolás közül válogathat, a Web 2.0 és közösségi területtől a keresőprogramos reklámozáson át a hangos és mozgóképes, vagy éppen online játékokba ágyazott internetes hirdetésekig. Az idegenvezetés a szakmai érdeklődők számára ingyenes lesz, akárcsak a belépés, ám az eziránti igényt a jelentkezési lapon fel kell tüntetni. A regisztrációra a rendezvény oldalán keresztül, vagy pedig az ott található egyéb elérhetőségeken keresztül van lehetőség, német és természetesen angol nyelven.
Kapcsolódó cikkek
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- e-Health Week 2010: átütő siker Barcelonában
- Nyolcezren voltak a virtuális Szoftverbörzén
- Megnyílt azt első magyar virtuális szoftverkiállítás
- 10 órakor nyit a Szoftverbörze
- Spórolhat a Szoftverbörzén
- CeBIT 2010 - 3,7 százalékkal több látogató
- Ma nyílik a hannoveri CeBIT informatikai kiállítás és vásár
- Saját fejlesztésű szoftverrel mutatott be okostelefont a Samsung
- Mobile World Congress: magyar cégek is kiállítanak
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A FŐTAXI a Formula 1 Magyar Nagydíj hivatalos szállítópartnere
2024-ben immár 39. alkalommal rendezik meg a Formula 1 Magyar Nagydíjat. A Hungaroring Sport Zrt-vel kötött megállapodás értelmében a július 21-én tartandó viadal hivatalos és kizárólagos személyszállító partnere a legnagyobb múltú hazai taxitársaság, a FŐTAXI lesz. A megállapodás célja, hogy a látogatók és a partnerek egyszerűen és biztonságosan jussanak el a Hungaroringre és haza.
Protechtor Future Summit: Az AI exponenciálisan fejlődik, amire az emberi agy egyszerűen nincs felkészülve
Két borzasztóan aktuális és forró témáról beszélgettek neves és elismert hazai gondolkodók a Protechtor Future Summit üzleti és tech vezetőknek szóló inspirációs eseménysorozat tavaszi alkalmán. A mások mellett Király Júlia, Dr. Oszkó Péter vagy Dr. Tilesch György MI-szakértő nevével fémjelzett panelbeszélgetéseken a szakértők egyrészt a mesterséges intelligencia társadalmi igazságoságra és kultúrára gyakorolt hatását, másrészt az örök élet és a biológiai óra visszafordíthatóságának kérdését vizsgálták.
Érkezik: mesterséges intelligencia és virtuális valóság az oktatásban
Tanítás és tanulás az MI vagy XR technológiák segítségével, mentális egyensúly a mesterséges intelligencia korában. Idén is meghirdeti pedagógusoknak szóló pályázatát a Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli. A pályázat célja, hogy a tanárok a szakterületükhöz szorosan kapcsolódó digitális tananyagokat hozzanak létre, különös tekintettel a matematika, a természettudományok és az idegen nyelvek területére. Az elkészült tananyagok valamennyi hazai pedagógus számára hozzáférhetők lesznek. A 25 legjobb pályázó egész nyárra elegendő mobilinternetben részesül, 10 nyertes pedig 120 ezer forint értékű ajándékutalvánnyal gazdagodhat.
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.