Minden idők legsikeresebb online marketing vására

Vértes János Andor, 2008. szeptember 18. 19:47

A szervezők szerint a szeptember 16-án kezdődött, és ma (18-án) befejeződött online-marketing-düsseldorf elnevezésű konferencia és kiállítás sikeresebb volt, mint bármelyik korábbi évben:  s ez igaz mind a 380-ra duzzadt kiállítói létszámra, mind a húszezret meghaladó látogatói számra.

Már 2007-ben is közel 50 százalékkal nőtt a vásár közönsége az előző évhez képest, az  idei növekedés azonban mindenki számára elképesztő méretet öltött: a tavalyinál 90 százalékkal többen voltak kíváncsiak a rendezvényre. A siker nem csupán mennyiségi: a látogatók 82 százaléka jónak vagy rendkívül jónak minősítette azt a koncepciót, hogy az online marketing vásár 360 fokos körképet nyújtott a digitális marketing minden szegmenséről, jelen voltak a nagy tartalomszolgáltatók, a hirdetés-kiszolgáló szoftvereket üzemeltetők, az ügynökségek, az adnetwork-ök, a szövetségek, a tanácsadó cégek. A rendezvényen magyar részről támogatóként az Adverticum vett részt, s a piacvezető magyar hirdetéskiszolgáló cég a partnernévsorban elég jó társaságban szerepelhetett, csak néhány név a több tucatból: CNN, BBC, Doodle, N-TV, Horizont vagy - hogy adserver céget is említsünk - Adzine.

Csütörök délelőtt az online-marketing-düsseldorf adott alkalmat az Interactive Advertising Bureau (IAB) Europe szervezet-megújító kongresszusának lebonyolítására is, amelyen vendégként Somogyi Endre, az Adverticum cégfejlesztési vezérigazgatóhelyettese is részt vehetett. Az informális beszélgetéseken a szervezet vezetői reményüket fejezték ki, hogy mielőbb tagjaik sorában üdvözölhetik a magyar IAB szervezetet is. A megalakulást katalizálandó az október közepén Tihanyban megrendezett Internet Hungary-re Magyarországra érkezik az IAB Europe elnöke, Alain Heureux, aki előadását követően egy olyan kerekasztal-beszélgetésen is részt vesz, amelyen az interaktív marketing magyar szakembereivel vitatja meg, hogy mit nyújthat a piac számára ez a szervezet.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14