Új üzleti intelligencia termékkel jelentkezik a Business Objects
A Business Objects, a SAP vállalata bemutatta a BusinessObjects XI 3.1 termékét, az első egyesített üzleti intelligencia megoldását, mely egy platformon belül teszi lehetővé a vállalat minden dolgozója számára az adatokhoz való hozzáférést.
A BusinessObjects XI 3.1 minden felhasználó számára rugalmasabbá teszi a hozzáférést az összes információhoz formátumtól, mérettől és a tárolási helytől függetlenül. A megoldás lehetővé teszi az integrációt más szoftvergyártók, így a HP, Microsoft, Netezza és az Oracle termékeivel is. A BusinessObjects XI 3.1 egyszerűsített belépést biztosít a tranzakciós adatokhoz, valamint gyorsabb működést és anyanyelvű skálázhatóságot a 64-bit architektúrához. Ezen kívül támogatja a strukturálatlan adatok integrálását többszörös forrásból. A termék új vizualizációs lehetőségeket kínál, mellyel könnyebbé válik akár egy prezentáció közbeni adatmódosítás eredményének folyamatos követése is.
A Business Objects az SAP által felvásárolt francia üzleti intelligencia gyártó.
A Business Objectsról bővebben: www.businessobjects.com
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP 6 milliárd dolláros felvásárlásra készül
- Sun specializációk és oktatási anyagok az Oracle PartnerNetwork-ben
- A SAP majdnem megkétszerezte eredményét
- Fenntarthatósági szoftverben éllovas partnerét veszi meg az SAP
- Tovább változik az SAP felsővezetése
- Visszatér az SAP a kettős ügyvezetéshez
- Az SAP 2009-es eredménye csökkent, de az idén javulást vár
- Magyarországon az SAP Business One 8.8
- Átszervezéssel kezdi az évet az SAP
- Közös HP-SAP szolgáltatásfejlesztés
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.