Oracle: új, interaktív terméktámogatási portál
Az Oracle elindította a My Oracle Support Community nevű új online terméktámogatási portálját. A web 2.0 technológiára épülő portálon a cég ügyfelei a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos legfrissebb információkat, esettanulmányokat, gyakori problémák megoldásait érhetik el, továbbá tapasztalatokat cserélhetnek az Oracle-szakértők és más felhasználók kiterjedt hálózatával.
A My Oracle Support Community egy olyan integrált, többcsatornás online együttműködési portál, amely valóban kiaknázza a Web 2.0 technológiában rejlő legújabb lehetőségeket, és valós idejű hozzáférést kínál egy rendkívül kiterjedt tudástárhoz. Számos, már létező hálózat, többek között az Oracle Technology Network (OTN) és az Oracle Partner Network (OPN) tapasztalataira építve tovább szélesíti az Oracle Community közösséget. Az ügyfelek akár több Oracle Support támogatási közösség tagjai is lehetnek, és olyan ügyfelekhez csatlakozhatnak, akikkel közösek az érdeklődési területeik. Emellett pedig gyakorlati információkhoz juthatnak az egyes termékekről, valamint elérhetik az aktuális témaköröket, a különleges frissítéseket, a híreket és egyéb eseményekről szóló ismertetőket. A szolgáltatás Magyarországon is rendelkezésére áll a support szerződéssel rendelkező ügyfelek számára a My Orace Support "Community" menüpontjáról.
A My Oracle Support Community funkciói többek között:
- Vitafórumok: Az ügyfelek kérdéseket tehetnek fel, és problémákat vethetnek fel, amelyekre bárki válaszolhat a közösségből.
- Dokumentumok megosztása: Lehetővé teszi a bevált gyakorlatok, tippek, tanulmányok és esettanulmányok együttműködési célú megosztását, így a felhasználók nemcsak az Oracle szakértőitől kaphatnak válaszokat és visszajelzéseket, hanem az iparág egyéb hozzáértő felhasználóitól is.
- Kapcsolatkereső: E funkció révén a felhasználók felvehetik a kapcsolatot olyan személyekkel, akiknek hasonló az érdeklődésük vagy a megoldáskörnyezetük, így kibővíthetik megbízható partnereik hálózatát.
- Címkézés és keresés: A kulcsszavak vagy címkék segítségével a hasznos információk könnyebben elérhetők.
- Személyes üzenetküldés: A felhasználók kapcsolatba léphetnek egymással és az Oracle szakértőivel a bizalmas egyedi témákban.
- Hírek és események: Egyszerű hozzáférést kínál az Oracle, valamint a közösség tagjainak legújabb híreihez és eseményeihez.
- Visszajelzések és ötletek: Számos lehetőséget nyújt a közösség tagjainak, hogy ötleteikkel és véleményükkel visszajelzést adjanak az Oracle-ről az Oracle-nek.
- Felhasználói elismerés: Teret kínál a közösségi tagok elismeréseinek, így lehetőséget teremt, hogy a pozitív visszajelzéssel rendelkező aktív felhasználók vagy kulcstagok ismertebbé és elismertebbé váljanak.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarországon elsőként: Oracle (anti)hackertréning
- Az Oracle bejelentette az Oracle Berkeley DB legújabb verzióját
- Oracle: vége a válságnak
- Megújult az Oracle partnerprogramja
- Folytatódnak az Oracle ingyenes informatikai tanfolyamai
- Az Oracle többé már nem szoftvercég: befejeződött a Sun felvásárlása
- Az EU feltétel nélkül jóváhagyta az Oracle-Sun egyesülést
- EU-meghallgatás Oracle-Sun ügyben december 10-én
- Nehéz az ügyfelek kiszolgálása és megtartása
- Az EU kifogásolja az Oracle Sun egyesülést
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a K&H STEM pályázat: az IT hallgatók innovatív megoldásait várják
Technológiai pályázatot hirdet a K&H a hazai IT képzést nyújtó felsőoktatási intézmények hallgatói számára, hogy elismerje azon fiatal szakembereket, akik kiemelkedő szakmai, tudományos dolgozataikkal hozzájárulnak az új, innovatív megoldások kitalálásához és inspirációként szolgálnak mások számára. A közel 2 millió forint anyagi támogatást és szakmai projektmunkában való részvételi lehetőséget biztosító pályázatra alap- és mesterképzés kategóriákban, összesen 8 témakörben – köztük AI, fintech és felhőtechnológiában – lehet jelentkezni itt.
Elmaradnak a nemzetközi átlagtól automatizálás és AI terén a magyar cégek
A vállalatok többsége digitálisan még éretlen, ha a HR folyamatok automatizációjáról van szó – derült ki egy friss felmérésből. A munkavállalók azonban korántsem tartanak annyira az AI előretörésétől, mint gondolnánk: mindössze tíz százalékuk gondolja azt, hogy a mesterséges intelligencia ténylegesen veszélyeztetné az állását. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy a technológia gyors ütemű változása mellett mire számíthatnak az álláskeresők, a munkavállalók és a munkaadók a közeljövőben.
Növényvédelmi drónpilótaképzést indít a Széchenyi-egyetem, az ABZ Drone és a CloudIA
A Széchenyi István Egyetem, az ABZ Drone Kft. és a Cloud for Intelligent Airplace Zrt. (CloudIA) együttműködési megállapodást kötöttek, amelynek keretében növényvédelmi drónpilóta-képzést indítanak, először május végén. Az oktatás az Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Karon valósul meg, elérhetővé téve a legmagasabb szintű drónképzést a régió szakemberei számára.
Mitől lesz okos a jövő hálózata
A jövőben a megújuló energiaforrások arányát növelnék a legtöbben, 2030-ra pedig a digitalizáció és az energiaellátás zöldülése a legmarkánsabban megmutatkozó igény - derül ki az E.ON Hungária Csoport reprezentatív kutatásából. A vállalatcsoport felkészülve a jövő kihívásaira, az elkövetkező években 1 milliárd eurót tervez költeni áramhálózatának fejlesztésére Magyarországon és folyamatosan keresi és alkalmazza azokat a megújuló energia használatát segítő innovatív eszközöket, amelyek a hálózat stabilitását és rugalmasságát szolgálják.
Megváltás lehetne, a bankok mégis hadilábon állnak a mesterséges intelligenciával
A bankok mindössze 6%-a készített ütemtervet a mesterséges intelligencia tömeges méretű kiaknázására. Míg a banki alkalmazottak tárt karokkal fogadják az MI beépítését, a bankok nehezen integrálják azt.