Arccal az ügyfelek felé

Fekete Gizella, 2000. május 3. 21:35
A két hete alakult Siebel Systems Magyarország Kft. implementációs partnereként tartott május 3-án CRM szemináriumot a KFKI Számítástechnikai Rt. Egyedi Alkalmazás-Fejlesztési Irodája (IFI).
Az 1993-ben alapított, kizárólag az ügyfélkapcsolat kezeléssel járó gondokkal küszködő vállalatok számára megoldásokat, eBusiness alkalmazásokat kínáló kaliforniai Siebel Systems ügyfelei között ma már olyan világmárkát képviselő vállalkozások találhatók, mint a Compaq, az IBM, a Lucent Techologie, a Microsoft, a Siemens, a Sun vagy a Yahoo, melyek közül például a Lucent Technologie és az IBM a cég stratégiai partnereivé is váltak. A szövetségek tartalmáról a két cég magyarországi vállalataitól jött szakemberektől hallhattak a résztvevők. Az implemetáció során helyi partnereire támaszkodó Siebel Systems előadója, Aidan Callay elsősorban a termékkel elérhető eredményekre és megtérülési mutatókra koncentrált, hangsúlyozva, hogy CRM megoldásukkal bármilyen értékesítési csatorna (web & e-mail, hívásközpont, ügynöki, viszonteladói) esetén eredményes és hatékony lehet a legkülönbözőbb ipari és szolgáltatási területeken (pénzintézet, biztosítás, kommunikáció, energia stb.) tevékenykedő felhasználóik ügyfélkapcsolat kezelése. A különböző CRM munkahely típusokat, a Siebel termékek szolgáltatásait - eladás- és marketing támogatás, ügyfélszolgálat - és a felhasználókkal való kapcsolattartás lehetőségeit a KFKI IFI-től Sipos Győri Attila ismertette, míg az Iroda CRM rendszerek létrehozásához és működtetéséhez kapcsolódó szolgáltatásait tartalmazó keretrendszer elemeiről (pl. folyamat kezelés, alkalmazás fejlesztés, architektúra kezelés, modellezés, megvalósítás, üzleti elemzés) - külön kiemelve az IBM és a Lucent kapcsolati pontokat - Tomsics László beszélt.

Szarka István, az IBM Global Service munkatársa a Siebel CRM alkalmazásaiban felhasznált, illetve az általa támogatott IBM megoldásokat és a téma kapcsán a KFKI IFI-vel közös szolgáltatásaikat mutatta be, míg a Lucent Technologies CRM Slutions Team-étől Hraskó Gábor a két cég stratégiai szövetségében meghatározott Lucent megoldásokat ismertette. Az említett szövetség egyrészt a Lucent ügyfélszolgálati és munkafolyamat vezérlési termékeinek és a Siebel front-office alkalmazásának az egyszerűbb és intelligensebb ügyfélkapcsolat szervezés érdekében történő integrálására vonatkozik, de a multimédia környezetben történő munkafolyamat vezérléshez készült CRM Central 2000 szoftverüknek a Siebel Enterprise Applicationnal és a Siebel eBusiness alkalmazásokkal való integrálásáról, vagyis a két cég back- és front-office rendszereinek együttműködéséről is szól, amellyel az üzleti folyamatoknak a vállalat egészén keresztüli megvalósítását támogatják.

Kulcsszavak: KFKI Siebel CRM ügyvitel

Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG

A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.

2024. május 18. 13:59

A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt

A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.

2024. május 18. 12:15

Elhunyt Zsakó László, a hazai számítástechnika tanárképzés elindítója

Életének 67. évében elhunyt Zsakó László, az ELTE Informatikai Kar Média- és Oktatásinformatika Tanszék nyugalmazott egyetemi docense, a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Tehetséggondozási Szakosztályának vezetője.

2024. május 18. 10:24

A felújított mobilokat érintő legfontosabb nemzetközi és hazai trendek

Erősödő újkészülék-eladások, a termékek hosszabbodó szoftveres támogatása és életciklusa, valamint a bevizsgált készülékek iránti növekvő bizalom is segíti Magyarországon a felújított okostelefonok piacának bővülését. A Rejoy.hu a távközlési világnap alkalmából gyűjtötte össze az aktuális trendjeit.

2024. május 18. 10:19

Prémium gaming élmény a felhasználóknak

A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.

2024. május 17. 19:28

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59