Globális marketinggel a hazai startupokért

forrás Prim Online, 2012. március 29. 09:59

Piacra lép az első, kifejezetten a startupokat megcélzó stratégiai marketing tanácsadó cég a közép-kelet-európai régióban. Az Empress Tree Marketing a nevében is rejlő gyors és kiegyensúlyozott növekedést biztosít a frissen induló hazai információtechnológiai vállalkozásoknak. Partnerei révén azonnali hozzáférést nyújt a legfontosabb globális piacok befektetőihez, disztribúciós partnereihez, technológiai közösségeihez és felhasználóihoz.

Évente majdnem kétméteres növekedés, kiváló alkalmazkodó készség, környezetére gyakorolt pozitív hatás – ez jellemzi az Empress Tree Marketing névadóját, a kínai eredetű császárfát. Dr. Schillinger Attila, a Magyarországon első stratégiai marketing cég ügyvezető igazgatója – aki egyben az Avantgarde Public Relations Kft. alapító partnere – nem véletlenül e néven hívta életre vállalkozását. Az Empress Tree az első naptól globálisan kíván gondolkodni és működni, hiszen a magyar startup vállalkozások nagy része a hazai mellett a nagy külföldi piacokat célozza meg. A munkát a „császárfa ágaiként” partnerek segítik az Egyesült Államokban, Szingapúrban, Dél-Amerikában és több európai piacon.

„A természetben létezik a start-up növekedés modellje. A császárfa pontosan azokkal a tulajdonságokkal rendelkezik, amivel egy sikeres startupnak kell. Az ötletpalántából gyorsan nőhet ki vállalat, de ehhez a technológiai újdonságnak üzleti és marketing innovációval kell együtt járnia” – mondta dr. Schillinger Attila, az Empress Tree Marketing alapítója. „A hazai startup vállalkozások nemzetközi piacra lépése a többségnek ma még csak vágy, holnap már valóság. Ebben kívánunk partnerek lenni” – tette hozzá.

Schillinger 1999-től két évet dolgozott Londonban az egyik vezető információtechnológiai kommunikációs tanácsadó vállalat igazgatójaként. Ügyfelei közé tartoztak az akkori időszak startupjai, a .com cégek közül jó néhányan, valamint a Microsoft cambridge-i kutatóközpontjának pán-európai kommunikációját szervezte. 2001-től Németországban az iparág vezető vállalatainak, az SAP-nak, a Microsoftnak és a Siebelnek adott tanácsot. Irodát nyitott a Waggener Edstromnak Münchenben. 2003-ban megalapította az Avantgarde Groupot, amely public relations és public affairs területeken nyújt tanácsot számos technológiai és internetes kereskedelmi vállalatnak. A NESsT (Non-Profit Enterprise and Self-Sustainability Team) európai felügyelőbizottságának tagjaként évek óta részt vesz társadalmi vállalkozások fejlesztésében is.

Az Empress Tree Marketing első hazai partnere a Colabs.hu. Az együttműködés keretében a tanácsadó cég a Szilícium Völgyből indult, mára nemzetközivé lett „Startup Weekend” kommunikációját segíti elő. Ennek keretében 54 óra alatt születnek ötletekből vállalkozások. Az Empress Tree a helyszínen fogja stratégiai marketing tanácsadással segíteni a résztvevőket.
 

Kulcsszavak: start-up

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését

A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban. 

2024. május 3. 13:04

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55