Megújul a kínálat a Vaterán

Czipperer Dia, 2014. február 3. 10:19

Nagy fordulathoz érkezik a Vatera. Április elsején véget ér a több mint féléves tesztüzem, és egy megújult platform várja majd a vásárlóközönséget. Az oldalon a Grando online pláza és a TeszVesz online piactér kínálata is megtalálható majd.

Mozgalmasan indul az év a Vatera számára: az Allegro Group által üzemeltetett hazai online aukciós oldal októberben elindított béta verziójának tesztüzeme hamarosan véget ér, így a több mint kétmillió regisztrált felhasználója április elejétől már a kívül-belül megújult platformon vaterázhat. Ráadásul az átállással egy időben további több száz webáruház és hagyományos bolthálózat új, garanciális termékével bővül a Vatera jelenleg is 4-5 milliós termékkínálata.

 

Visszaszámlálás indul!

 

A felhasználói visszajelzések alapján a fejlesztők október óta folyamatosan dolgoztak a beta.vatera.hu tökéletesítésén. Ennek eredményeképp a megújult Vatera április elején véglegesen átveszi a régi oldal helyét, vagyis ezt követően már mind a régi, mind pedig a béta oldalon regisztrált felhasználók számára a megújult Vatera lesz elérhető a Vatera.hu oldalon. A változás kiterjed a Vatera mobilos felületeire és applikációjára is. A mobilra optimalizált oldal már most is elérhető az m.beta.vatera.hu címen, valamint a mobil applikáció fejlesztése jelenleg is folyik. A tervek szerint március második felében az applikáció már letölthető lesz a különböző platformokra.

 

Népszerű a megújult felület

 

Magyarország leglátogatottabb online piactere a megújulás kapcsán a felhasználók véleményére is kíváncsi volt. A több mint kétezer válaszadó többsége már vásárolt, illetve adott el az új felületen. A megkérdezett felhasználók tehát nyitottan fogadták a megújult oldalt: úgy vélik, a megújult Vatera letisztultabb és áttekinthetőbb lett, valamint gyorsabb adásvételt tesz lehetővé. Az eladók számára a legfontosabb előnyök az egyszerűség és a gyorsaság, emellett szintén nagyra értékelték a modern és letisztult megjelenést.

 

„Az utóbbi években a felhasználók körében a fix áras ajánlatok olyannyira népszerűvé váltak, hogy 2013-ban a felhasználók vásárlásainak már közel 70 százalékát tették ki az online piactéren. A webáruházak bevonásával pedig jelentősen meg fog nőni az új és garanciás termékek száma, így a jövőben még a jelenleginél is jobban és szélesebb termékkínálattal tudjuk kiszolgálni a Vatera közönségét” – mondta  Szanitter Áron, az Allegro Group HU Kft. piacterek üzletág vezetője.

 

Minden eddiginél szélesebb kínálat

 

A megújulással egy időben a kínálat is jelentősen kibővül, mégpedig a Grando online pláza és a TeszVesz online piactér termékeivel. Ezzel egyidőben a TeszVesz és a Grando önálló működése megszűnik, és az átállást követően áprilistól a Grando.hu és a TeszVesz.hu oldalakra látogatókat átirányítják a megújult Vaterára.  Március végéig a Grandós és TeszVeszes termékek áttöltése a Vatera új felületére folyamatosan történik.

 

A 2011 őszén elindult Grando online pláza palettájának egy jelentős része a Vaterán kezdettől fogva elérhető volt, de a tényleges vásárlás a Grando felületén történt. A felhasználók előszeretettel éltek a kedvező ajánlatokkal. A Grando vásárlói a jövőben is azonos feltételek mellett, még kényelmesebben vásárolhatnak a megújult Vatera modern és letisztult felületén.

 

A 2005 óta működő TeszVesz felhasználói a Vaterával történt összeolvadása óta tapasztalhatták, hogy a két oldal termékkínálatában és funkcionalitásában is mára gyakorlatilag eggyé vált. Így számukra csupán annyi változást jelent a teljes összeolvadás, hogy a jövőben még gyorsabban és egyszerűbben köthetnek jó üzletet a nagyobb termékkínálattal rendelkező megújult Vaterán.

 

A Vatera a megújulást követően számos olyan újítást kíván bevezetni, amelyek a felhasználók igényeinek egyre magasabb szintű kiszolgálásával segítik a biztonságosabb és hatékonyabb vásárlást, illetve eladást.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A hazai webáruházak a karácsonyi szezon győztesei

A felnőtt magyarok háromnegyede a karácsonyra vásárolt ajándékok közül legalább egyet online rendelt meg 2021-ben, elsősorban belföldi webáruházakból – derült ki a Reacty Digital 2022. januári felméréséből. 

2022. január 26. 20:48

2022 is az e-kereskedelem éve lesz

Azt régóta tudjuk, hogy sikeres vállalkozás ma már nem létezhet hatékony online jelenlét nélkül, de a világjárvány hazánkban is példátlan e-commerce robbanást hozott magával: 2021 első félévében 30%-os bővülés mellett bruttó 494 milliárd forintos belföldi forgalmat bonyolított a magyar online kiskereskedelmi piac. A képlet tehát egyszerű, de korántsem olyan könnyű kitalálni, mire harapnak a vásárlók az egymással versengő webáruházak zajában, miközben a körülöttünk lévő világ minden eddiginél gyorsabban változik. A Markestic összeszedte a nyolc legfontosabb trendet, melyre mindenképpen érdemes odafigyelnie a hosszú távra tervező kereskedelmi vállalkozásoknak.

2022. január 26. 19:24

A Xiaomi még magasabbra tette a lécet

Négy vadonatúj készülékkel érkezik a Redmi Note 11 termékcsalád, amelyek ismét megújítják az iparági standardokat és prémium kategóriás tulajdonságokat tesznek újból széles vásárlói kör számára elérhetővé. 

2022. január 26. 18:00

A Huawei bemutatta a P50-készülékcsaládot

A Huawei Technologies Fogyasztói Üzletága bemutatta a P sorozat legújabb okostelefonjait Magyarországon – a HUAWEI P50 Pro-t és az összehajtható HUAWEI P50 Pocketet. A P50 Pro kamerarendszere teljesen megújult és továbbfejlesztették a képalkotó szoftvereket is, a készülékkel így még élethűbb és részletgazdagabb, kiváló fényképek készíthetők.  A P50 Pocket az eleganciát és a praktikumot ötvözi könnyedén összecsukható kialakításával, megújult kamerarendszerével pedig méltó helyet foglal el a prémium kategóriában

2022. január 26. 16:27

Kínai újév, Covid és téli olimpia – mire számíthatnak az ellátási láncok az év elején?

A kínai újév köszöntése a távol-keleti országban élők számára családi összejöveteleket, utazást és pihenést jelent, a világ többi részének viszont komoly logisztikai kihívásokat. A vállalkozások bezárnak, a gyárak felfüggesztik működésüket, a fuvarozók pedig az alacsonyabb keresletre reagálva csökkentik a kapacitást, mindez nagymértékben befolyásolja a globális áruszállítási piacot. Idén a kínai újév hatása várhatóan a szokásosnál nagyobb lesz a DACHSER szerint, hisz a munkaszüneti napok mellett a COVID-19 okozta szigorításokkal és a pekingi téli olimpiával járó forgalommal is számolnunk kell.

2022. január 26. 14:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új elnökséget választott az IAB Hungary

2022. január 21. 16:55

Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben

2022. január 18. 15:29

Jön Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája

2022. január 12. 15:07

Már lehet regisztrálni az NMHH mobilkészülék-csere programjára

2022. január 7. 13:58