Átadták az Év Internetes Kereskedője 2016 díjakat
Vége a találgatásnak, megvannak az Év Internetes Kereskedője díj 2016 nyertesei. A SzEK.org az eNet és az IVSZ szervezésében megvalósult versenyben idén 10. alkalommal hirdették ki a legjobbakat.
A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet fényforrás-webáruháza. Második helyezett lett a Háda webshop, harmadik pedig az Okosjáték. A nagyvállalati kategóriában a közkedvelt JátékNet bizonyult a legjobbnak, a második díjat a Bónusz Brigád vitte el, míg a dobogó harmadik fokán a Media Markt végzett. A dobogós helyezettek egy kivételével 100% magyar tulajdonú vállalkozások.
Több mint 500 kis-, közép- és nagyvállalat szerepelt a jelöltek között. A nyertesek kiválasztásában a vásárlók, UX szakemberek és szakmai zsűri is közreműködött. 2016-ban rekordszámú közönségszavazat érkezett, 23774-en érezték fontosnak, hogy beszavazzák kedvenceiket a döntőbe. A tapasztalt szakemberekből álló 18 fős zsűrit a Testbirds „élményteszter” csapata segítette a legjobbak kiválasztásában. A végső szavazás titkos volt.
A kiválasztás paraméterei
A nyertesek kiválasztásakor a zsűri számos különböző szakmai szempontot vett figyelembe. Számított az internetes áruházak üzleti modellje, felhasználóbarátsága, grafikai megjelenése, sőt még azt is tanulmányozták, hogy a nevezők milyen értékesítést ösztönző eszközöket használnak és milyen vásárlói útvonalak vezetnek a termékek kiválasztásától a fizetési tranzakciókig. Emellett a Testbirds crowdtesting csapata 400 UX tesztelővel elemezte a 40 shortlistes webshopot, így az ő eredményeik is segítették a legjobbak kiválasztását.
“Nagy büszkeség számunkra, hogy idén 10. alkalommal szervezhettük meg az Év Internetes Kereskedője díj versenyét. 2016 nem csak a jubileum miatt különleges, hanem azért is, mert az elmúlt egy évtizedben most volt a legnagyobb az érdeklődés a díj körül az indulók, a szavazók és a versenyt nyomon követők tekintetében is” – mondta Kis Bernadette, a SzEK.org alelnöke.
A szakmai díj főtámogatója a MasterCard. A kártyatársaság Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója, Eölyüs Endre a versennyel kapcsolatban elmondta: „Az Év Internetes Kereskedője díj az elmúlt tíz évben a hazai piac legígéretesebb online megoldásait mutatta be. Nagy örömünkre szolgál, hogy idén is olyanokat díjazhatunk, akik rendkívül sokat tettek a hazai elektronikus kereskedelem fejlesztéséért. A MasterCard elkötelezett az innovatív fizetési módok fejlesztésében, az elmúlt években számos új, digitális szolgáltatást mutatott be Magyarországon, amelyek a hazai internetes fizetés terjedését is ösztönzik. Ez a terület azonban akkor tud a leginkább fejlődni, ha a kereskedők is kiemelkedő minőségű szolgáltatást biztosítanak a vásárlók számára.”
Még mindig a játék, a ruha és a műszaki cikk a sláger
Az idei év nyertesei és az elmúlt évek tapasztalatai alapján a játékokra, a ruhákra, a szórakoztató elektronikai eszközökre és a műszaki cikkekre specializálódott webáruházak minden évben egyre nagyobb számban vesznek részt a versenyben, persze e szegmensek fontossága és jelentősége a teljes e-kereskedelmi piacon meghatározó.
Kapcsolódó cikkek
- Négy sorsfordító applikáció, amelytől a világ egészségesebb lehet
- Minden 25. forintot a neten költenek el a magyarok
- Meghosszabított nevezési határidő
- Tickething: közel 50 milliós befektetést kapott egy frissen indult magyar startup
- Vége az otthoni internetes fenyegetettségnek a Sophos Home ingyenes biztonsági szoftverrel
- Eljött a telekomosok nyara
- Magenta 1 Business – már vállalkozásoknak is!
- E-TOPLISTA 2016 – A legnagyobb webáruházak listája
- Így óvd gyermeked az online világban
- A Telekom új Travel&Surf roaming csomagokat kínál az utazóknak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.