Internet Hungary: a digitális térben egy háziasszony is versenyre kelhet a legnagyobb multikkal!

forrás: Prím Online, 2016. szeptember 25. 16:56

Lehetséges évi öt millió dollárt keresni Kinder tojások kicsomagolásával? Igen! A FunToyzCollector nevű YouTube csatornát üzemeltető háziasszony megmutatta, hogyan lehet egyszerű eszközökkel túlszárnyalni a világ legnagyobb zenei sztárjait tömörítő VEVO videócsatorna nézettségét. A digitális gazdaság szélesre tárja a lehetőségek kapuját: bárkiből sztár lehet, egy kis cég is könnyen és gyorsan meggazdagodhat. De hogyan lehetünk a technológiai forradalom nyertesei? Erre a kérdésre keresi a választ az Internet Hungary.

Önvezető autók, csomagszállító drónok, robotizált ügyfélszolgálat – mind olyan, már létező technológia, ami néhány éven belül gyökeresen megváltoztathatja életünk egy-egy területét. A digitális átalakulás teljes gőzzel zajlik, és aki lépést tart a változásokkal korábban soha nem látott lehetőségekhez jut. A belépési küszöb egyre alacsonyabb, soha nem volt még olyan könnyű egy vállalkozást felfuttatni, mint most a digitális eszközök segítségével. A szeptember 27-28-i Internet Hungary konferencia a jelent és a jövőt meghatározó legfontosabb trendeket tárja fel.

 

Fizess elő a borotvapengédre!

 

Az új technológiáknak és a fogyasztói szokások változásának köszönhetően az egyik alapos változáson áteső terület a kereskedelem. Egyrészt az online és offline kereskedelem összeolvad, és csak az marad talpon, aki az interneten is sikeresen jelen van. Másrészt a termékek megvásárlása helyett egyre inkább az előfizetés alapú gazdaság (subscription economy) irányába halad a világ. Jó példa erre a 2011-ben alapított, borotvapenge-előfizetéssel foglalkozó The Dollar Shave Club startup, melyet 2016 egy milliárd dollárért vásárolt meg az Unilever. Milyen eszközöket vessünk be, ha sikeresek akarunk lenni a kereskedelemben? Az Internet Hungary egyebek mellett erre is választ ad.

 

Az olvasás forradalma zajlik

 

Több mint 100.000 szó – egy friss amerikai kutatás szerint ennyi ma a napi online fogyasztásunk. Ez a 100.000 szó majdnem negyede a 460.000 szóból álló Háború és békének. Az olvasás forradalma zajlik: soha nem olvastunk ennyit és ennyire szelektíven. Emiatt az online reklámok terén is átalakulás tapasztalható. A „bannervakság” miatt egyre kevésbé hatékonyak a klasszikus hirdetések, emiatt új eszközök, például a natív hirdetés kerülnek előtérbe. Az Internet Hungary kiemelten kezeli a digitális reklám témakörét is, több külön konferenciát is szentelve a témának.

 

Mitől pörög valami a közösségi médiában?

 

A közösségi média még mindig az egyik legfelkapottabb terület az infokommunikáción belül. Az érzelmek terjedése és a megosztás már azelőtt számos pszichológiai kutatás középpontjában állt, hogy az internet és a közösségi média meghódította volna a világot. Bár a technológia változik, az emberek alapvető motivációi nem. Érdekes tehát megvizsgálni, hogyan viselkednek a felhasználók az online térben: miért és hogyan internetezek, a különböző személyiségtípusokra milyen használat jellemző, és hogyan vezethető vissza a közösségi média használata az evolúciós gyökerekig. Az Internet Hungary keretében számos előadás és kerekasztal beszélgetés vizsgálja a közösségi média legfrissebb trendjeit. Bemutatásra kerül többek között egy valós Facebook-kattintások alapján készült kutatás, mely azt vizsgálja, hogy milyen típusú tartalmakat és milyen motivációk alapján osztanak meg a magyar felhasználók. 

 

Az infokommunikáció és új technológiák legnagyobb hazai szakmai rendezvénye a fentieken kívül olyan területek aktualitásait járja körbe a digitalizáció szemszögéből, mint az adatgazdaság, a neuromarketing, a cégvezetés, vagy éppen a tartalom marketing.

 

Regisztráció és a konferencia részletes programja: https://www.internethungary.com/

Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A budapesti ITU Telecom World kulcsszava az 5G

2015 után másodszor rendezik meg Budapesten az ITU Telecom World konferenciát (Europe Telecom-ot rendeztek már itt korábban is). A világ talán legfontosabb nemzetközi infokommunikációs- és távközlési eseménye kormányok és az iparágban érdekelt vállalatok, valamint kis- és középvállalkozások számára nyújt lehetőséget a találkozásra és információcserére. 

2019. szeptember 9. 23:51

Az ESET az egyetlen kihívó a végpontvédelem területén

A Gartner kutatói immár két egymást követő évben is az ESET vállalatát nevezték meg az egyetlen kihívó (Challenger) cégként (a Magic Quadrant for Endpoint Platforms című) éves jelentésükben. A kiberbiztonsági céget végrehajtási képessége és technológiai víziója alapján értékelték a jelentésben. 

2019. szeptember 3. 13:26

30 év a hazai KKV vállalkozások fejlesztéséért

A napokban tette közé 2019 féléves eredményeit az idén 30 éves, 10 éve tőzsdén lévő Kulcs-Soft. A jelentés alapján legsikeresebb féléves rajtját vette a Cég, 210 MFt adózási utáni eredményt termelve, ami 8%-kal magasabb az előző év azonos időszakához képest.

2019. szeptember 1. 13:27

Átadták az Év Informatikai Vezetője díjat

A hagyományokhoz híven idén is a Vezető Informatikusok Szövetsége (VISZ) éves konferenciáján, az INFOhajón adták át az Év Informatikai Vezetője díjat, valamint a 35 év alatti informatikai vezetők számára 2016-ban alapított Braun Péter-díjat.

2019. augusztus 30. 17:43

A Fujitsu felveszi a harcot a digitális csalás és kalózkodás ellen

A Fujitsu könnyen kezelhető DocumentFlow csalásellenes webalkalmazása blokklánc-technológiával ellenőrzi bármely digitális fájl vagy tartalom – dokumentum, video- vagy hangfájl, kép vagy szinte bármely alkalmazásból származó állomány – érvényességét. A DocumentFlow a Fujitsu szolgáltatásként nyújtott „Flow” blokklánc portfoliójának új tagja – a számlacsalás elleni védekezést segítő InvoiceFlow alkalmazással együtt.

2019. augusztus 26. 13:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44

Ma 20 éves a Wi-Fi

2019. szeptember 30. 11:26

Az ABB a világ legkorszerűbb robotikai gyárát építi Sanghajban

2019. szeptember 23. 09:37

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34
online sportfogadás