Foglalja le jegyét üzenetben egy chatbotnál, a KLM Messengeren keresztül!

forrás: Prím Online, 2017. október 1. 08:22

A KLM ügyfelei Messengeren keresztül is lefoglalhatják repülőjegyeiket, amelyhez mesterséges intelligencia nyújt segítséget. A holland légitársaság új chatbotja, a BlueBot (BB) szöveges üzenetekben segít az ügyfeleknek – a mesterséges intelligenciának köszönhetően anélkül vásárolhatják meg jegyeiket, hogy kapcsolatba kellene lépniük a KLM munkatársaival.

A BB önfejlesztő és saját személyiséggel rendelkezik: segítőkész, barátságos, professzionális és tapasztalt. A BB-t 250 KLM-es munkatárs segíti, így amennyiben elakad, és nem tud további választ adni az ügyfeleknek, átirányítja őket egy ügyfélszolgálatoshoz. A BB szolgáltatási portfóliója hamarosan bővül – beleértve a hangot is –, és egyre több digitális csatornával lesz kompatibilis.

 

„A KLM a személyes megközelítésről híres. Közösségi média csatornáinkon 250 munkatársunk a nap 24 órájában kezel csaknem 16 000 ügyet hetente. Ez a szám egyre csak nő, miközben az ügyfelek gyorsabb választ várnak, ezért elkezdtünk azon kísérletezni, hogy a mesterséges intelligencia hogyan segítheti kollégáinkat abban, hogy személyes, naprakész és megfelelő választ adjanak. A BB-vel a KLM új szintre emeli a social media stratégiát: a technológián keresztül nyújt személyre szabott szolgáltatást, amikor pedig szükséges emberi erőforrást vonunk be.” – nyilatkozta az BlueBot-ról Pieter Groeneveld, az Air France KLM digitális divíziójának szenior alelnöke.

 

2009 óta a légitársaság közösségi média jelenléte verhetetlen, több mint 25 millió rajongóval és követővel büszkélkedhetnek. A vállalatot hetente több mint 100 000-en említik a social media oldalakon, ebből 16 000 kérdés vagy észrevétel. A kérdéseket 250 ügyfélszolgálati munkatárs válaszolja meg a hét összes napján, a nap 24 órájában WhatsAppon, Facebookon, Messengeren, Twitteren, LinkesInen, WeChaten és KakaoTalknon 9 különböző nyelven: holland, angol, német, spanyol, portugál, francia, japán, kínai és koreai nyelven is kérdezhetnek az utasok.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Innováció mentén szakad ketté a hazai vállalati szektor

Az RnD Strategy Kft. közösen a Kantar – Hoffman nemzetközi piackutató céggel az elmúlt 20 év legátfogóbb innovációs kutatását végezte el 2022 júliusában. A kutatás a soft kvóta régióra és fő nemzetgazdasági ágazatokra vonatkozva zajlott; ezek a mezőgazdaság, az ipar, a kereskedelem és a szolgáltatás.

2022. október 2. 14:18

Több év kihagyás után sem lehetetlen visszatérni a munkaerőpiacra

Több éves kihagyás után gyakran egy konferenciahívás elindítása sem magától értetődő a munka világába visszatérők számára, megkopik a szakmai és nyelvtudás. Ebben segít a Morgan Stanley Return to Work – Lendülj újra munkába! programja, amelyet hetedik éve hirdet meg Budapesten a globális pénzintézet. A 16 hetes képzés azoknak segít, akik legalább egy év kihagyás után szeretnének visszatérni a munkaerőpiacra. A programra 2022. október 30-ig lehet jelentkezni.

2022. október 2. 11:51

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Jól szerepeltek a magyar diákok a juniorok informatikai diákolimpiáján

2022. szeptember 26. 18:20

Megvannak az idei Gyurós Tibor-díjazottak

2022. szeptember 21. 13:46

Hatalmas siker a tudományos Európa Bajnokságon

2022. szeptember 19. 18:00

’Az Év Honlapja’ pályázat 21. alkalommal keresi a legjobb honlapokat, applikációkat és digitális megoldásokat

2022. szeptember 7. 11:38