Foglalja le jegyét üzenetben egy chatbotnál, a KLM Messengeren keresztül!

forrás: Prím Online, 2017. október 1. 08:22

A KLM ügyfelei Messengeren keresztül is lefoglalhatják repülőjegyeiket, amelyhez mesterséges intelligencia nyújt segítséget. A holland légitársaság új chatbotja, a BlueBot (BB) szöveges üzenetekben segít az ügyfeleknek – a mesterséges intelligenciának köszönhetően anélkül vásárolhatják meg jegyeiket, hogy kapcsolatba kellene lépniük a KLM munkatársaival.

A BB önfejlesztő és saját személyiséggel rendelkezik: segítőkész, barátságos, professzionális és tapasztalt. A BB-t 250 KLM-es munkatárs segíti, így amennyiben elakad, és nem tud további választ adni az ügyfeleknek, átirányítja őket egy ügyfélszolgálatoshoz. A BB szolgáltatási portfóliója hamarosan bővül – beleértve a hangot is –, és egyre több digitális csatornával lesz kompatibilis.

 

„A KLM a személyes megközelítésről híres. Közösségi média csatornáinkon 250 munkatársunk a nap 24 órájában kezel csaknem 16 000 ügyet hetente. Ez a szám egyre csak nő, miközben az ügyfelek gyorsabb választ várnak, ezért elkezdtünk azon kísérletezni, hogy a mesterséges intelligencia hogyan segítheti kollégáinkat abban, hogy személyes, naprakész és megfelelő választ adjanak. A BB-vel a KLM új szintre emeli a social media stratégiát: a technológián keresztül nyújt személyre szabott szolgáltatást, amikor pedig szükséges emberi erőforrást vonunk be.” – nyilatkozta az BlueBot-ról Pieter Groeneveld, az Air France KLM digitális divíziójának szenior alelnöke.

 

2009 óta a légitársaság közösségi média jelenléte verhetetlen, több mint 25 millió rajongóval és követővel büszkélkedhetnek. A vállalatot hetente több mint 100 000-en említik a social media oldalakon, ebből 16 000 kérdés vagy észrevétel. A kérdéseket 250 ügyfélszolgálati munkatárs válaszolja meg a hét összes napján, a nap 24 órájában WhatsAppon, Facebookon, Messengeren, Twitteren, LinkesInen, WeChaten és KakaoTalknon 9 különböző nyelven: holland, angol, német, spanyol, portugál, francia, japán, kínai és koreai nyelven is kérdezhetnek az utasok.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ahol jelen és jövő találkozik

Októberben második alkalommal szervezi meg a hazai járműipar egyik kiemelkedő eseményét, a TECHTOGETHER+-t az autopro.hu csapata, ahol jelen és jövő találkozik. A rendezvény keretében megtartott járműipari konferencián hazánk meghatározó iparvállalatainak top menedzserei adnak elő, az innovatív ipari trendekre fókuszáló szakmai találkozón pedig az itthon tevékenykedő kulcsszereplőkkel találkozhatnak az érdeklődők. A rendezvény harmadik pillérjeként hazánk legtehetségesebb egyetemistái mérik össze tudásukat a mérnökhallgatói verseny keretében. 

2023. szeptember 29. 17:20

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Negyvenéves magyar mikroszámítógépre fejlesztenek új játékokat

2023. szeptember 29. 18:51

Megvannak az idei Gyurós Tibor-díjazottak

2023. szeptember 20. 15:17

Diákokat, női vezetőket és roma fiatalokat is támogatnak a Morgan Stanley munkatársai

2023. szeptember 18. 13:16

Hat érmet hoztak haza a magyar diákok a Nemzetközi Informatikai Diákolimpiáról

2023. szeptember 4. 15:38