Egy verseny, ahol a lehetőség viszi a pálmát
Négyszer többen jelentkeztek idén az Év Webshopja versenyre. A magyar e-kereskedelmet támogató kezdeményezés szellemiségében az egyenlő esélyek megteremtésének és az induló webáruházakban rejlő, akár még kiaknázatlan, lehetőségeknek szentel kiemelt figyelmet.
Ünnepélyes keretek között adták át a díjakat az idei Év Webshopja verseny dobogósainak. A szervező Complexpress Logisztika Kft. kiemelt célja a magyar e-kereskedelem és webáruházak támogatása. A komplex és webshop logisztikai szolgáltatásokat nyújtó cég egy olyan verseny keretein belül teszi mindezt, ahol a jelen és a jövő határozzák meg az elbírálás fő szempontjait.
Az értékelés ugyanis nem a múltból eredő mutatókra fókuszál, mint például az éves forgalom, a vásárlói bázis vagy a tőkeerő, hanem a webáruházban rejlő potenciálra. A fő szempontok, többek között, az áttekinthetőség, dizájn, vásárlói élmény vagy a fizetési lehetőségek sokszínűsége volt. Ezeknek a feltételeknek köszönhetően, a fiatal vagy kicsi webáruházak ugyanolyan esélyekkel indulnak, mint a nagy múltú, forgalmukat tekintve sikeresebb márkák.
A független szakmai zsűri tagjai, többek között, Stefano Favaro, a Sport&Event Management és a Faster Promotion tulajdonosa, a közismert séf Buday Péter és Dudás László, a Zepter magyarországi ügyvezetője. Döntésük alapján az első helyezett a SzerszamKell.hu online barkácsáruház lett; második helyen végzett a DODO HOME online bútorbolt; és a harmadik a NaturAnyu organikus baba, gyerek és női szabadidő ruházati termékek forgalmazója.
A zsűri tagjai
A kezdeményezés a tavalyi évben debütált először és a 176 résztvevő számát tekintve elmondható, hogy népszerűsége egyre nő. A 2017-es évhez képest négyszer többen jelentkeztek, hogy megmérettessék magukat az esélyegyenlőséget nem csak hirdető, de komoly összeférhetetlenségi szabályt követő versenyben.
„A tavalyi kedvező fogadtatást követően szinte már elvárás volt a webáruházak részéről, hogy az idei évben is megrendezésre kerüljön az Év Webshopja verseny. Igen, már 2017-ben is a verseny résztvevői és annak szponzorai – egymástól függetlenül is – azt emelték ki, hogy mennyire hiánypótló a verseny a maga szakmaiságával. Mivel ezek a visszajelzések annyira egyértelműek és őszinték voltak, már tavaly megfogadtuk, hogy 2018-ban is megszervezzük a vetélkedést.” – mondja Rácz Péter, a Complexpress ügyvezetője és a verseny ötletgazdája.
A szakmai elismerés abban is megmutatkozik, hogy olyan vállalatok támogatják szponzorként a versenyt, mint a Zepter, a MiniCRM Zrt., a Mediline, a Shoprenter vagy az Ecommerce Expo. Az 5 millió forint összértékű díjakból az MVÜK Zrt. ajánlotta fel a legértékesebbet, egy teljes évre szóló tagságot Magyarország vezető üzleti klubjában. A Magyar Vállalatvezetők Üzleti Közössége mintegy 500 felsővezetőnek nyújt folyamatos kapcsolatépítési lehetőséget, hiszen krédójuk szerint, a komoly üzletek nem cégek, hanem emberek között születnek. Az eddigi sikereken és népszerűségen felbuzdulva a Complexpress jövőre is megszervezi az Év Webshopja versenyt.
Kapcsolódó cikkek
- Az ígéret földje: nőtt, nő és nőni fog az e-kereskedelem
- e-Toplista 2018 – A legnagyobb webáruházak listája
- Hatósági együttműködéssel szűrtek ki interneten kapható, csodát ígérő termékeket
- A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban
- Hatalmas siker az eMAG Marketplace
- Idén is keresik az Év Internetes Kereskedőjét
- Az eMAG nem titkolt célja, hogy mindenben az első legyen
- A webáruházak körében az online marketing az abszolút győztes
- 1,2 milliárd euró felett a hazai online kiskereskedelem
- Ne légy online csalás áldozata!
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bionika, robotika és intézményi spinoff fejlesztések az idei Innovációs Napon
Hatodik alkalommal rendezi meg a kutatókat és ipari partnereket összekötő eseményét, az Innovációs Napot a Műegyetem - FIEK (Felsőoktatási Innovációmenedzsment és Együttműködési Központ) június 8-án. Az idei év központi témája az egyetem innovációs sokszínűsége lesz. Dróntechnológiai, bionikai és robotikai fejlesztések is bemutatkoznak a programban. Az Innovációs Napon debütál az egyetem új spinoffokat és startupokat támogató programja a BME U[S]³.
így adóznak a kriptovaluták Európában és a FÁK országaiban
A kriptovaluták iránti fokozódó érdeklődés nyomán a Binance egy új, Binance Tax Watch elnevezésű blogsorozatban foglalja össze a digitális pénzügyi eszközök adózásával kapcsolatos tudnivalókat. Ennek első része az Európában és a Független Államok Szövetségében 2023 első negyedévében foganatosított adózási szabályokat mutatja be. A Binance szerint a jogkövető adózás révén az egész Web3 iparág megítélése javulhat, ami a szektor további bővülését eredményezheti.