Egy verseny, ahol a lehetőség viszi a pálmát
Négyszer többen jelentkeztek idén az Év Webshopja versenyre. A magyar e-kereskedelmet támogató kezdeményezés szellemiségében az egyenlő esélyek megteremtésének és az induló webáruházakban rejlő, akár még kiaknázatlan, lehetőségeknek szentel kiemelt figyelmet.
Ünnepélyes keretek között adták át a díjakat az idei Év Webshopja verseny dobogósainak. A szervező Complexpress Logisztika Kft. kiemelt célja a magyar e-kereskedelem és webáruházak támogatása. A komplex és webshop logisztikai szolgáltatásokat nyújtó cég egy olyan verseny keretein belül teszi mindezt, ahol a jelen és a jövő határozzák meg az elbírálás fő szempontjait.
Az értékelés ugyanis nem a múltból eredő mutatókra fókuszál, mint például az éves forgalom, a vásárlói bázis vagy a tőkeerő, hanem a webáruházban rejlő potenciálra. A fő szempontok, többek között, az áttekinthetőség, dizájn, vásárlói élmény vagy a fizetési lehetőségek sokszínűsége volt. Ezeknek a feltételeknek köszönhetően, a fiatal vagy kicsi webáruházak ugyanolyan esélyekkel indulnak, mint a nagy múltú, forgalmukat tekintve sikeresebb márkák.
A független szakmai zsűri tagjai, többek között, Stefano Favaro, a Sport&Event Management és a Faster Promotion tulajdonosa, a közismert séf Buday Péter és Dudás László, a Zepter magyarországi ügyvezetője. Döntésük alapján az első helyezett a SzerszamKell.hu online barkácsáruház lett; második helyen végzett a DODO HOME online bútorbolt; és a harmadik a NaturAnyu organikus baba, gyerek és női szabadidő ruházati termékek forgalmazója.
A zsűri tagjai
A kezdeményezés a tavalyi évben debütált először és a 176 résztvevő számát tekintve elmondható, hogy népszerűsége egyre nő. A 2017-es évhez képest négyszer többen jelentkeztek, hogy megmérettessék magukat az esélyegyenlőséget nem csak hirdető, de komoly összeférhetetlenségi szabályt követő versenyben.
„A tavalyi kedvező fogadtatást követően szinte már elvárás volt a webáruházak részéről, hogy az idei évben is megrendezésre kerüljön az Év Webshopja verseny. Igen, már 2017-ben is a verseny résztvevői és annak szponzorai – egymástól függetlenül is – azt emelték ki, hogy mennyire hiánypótló a verseny a maga szakmaiságával. Mivel ezek a visszajelzések annyira egyértelműek és őszinték voltak, már tavaly megfogadtuk, hogy 2018-ban is megszervezzük a vetélkedést.” – mondja Rácz Péter, a Complexpress ügyvezetője és a verseny ötletgazdája.
A szakmai elismerés abban is megmutatkozik, hogy olyan vállalatok támogatják szponzorként a versenyt, mint a Zepter, a MiniCRM Zrt., a Mediline, a Shoprenter vagy az Ecommerce Expo. Az 5 millió forint összértékű díjakból az MVÜK Zrt. ajánlotta fel a legértékesebbet, egy teljes évre szóló tagságot Magyarország vezető üzleti klubjában. A Magyar Vállalatvezetők Üzleti Közössége mintegy 500 felsővezetőnek nyújt folyamatos kapcsolatépítési lehetőséget, hiszen krédójuk szerint, a komoly üzletek nem cégek, hanem emberek között születnek. Az eddigi sikereken és népszerűségen felbuzdulva a Complexpress jövőre is megszervezi az Év Webshopja versenyt.
Kapcsolódó cikkek
- Az ígéret földje: nőtt, nő és nőni fog az e-kereskedelem
- e-Toplista 2018 – A legnagyobb webáruházak listája
- Hatósági együttműködéssel szűrtek ki interneten kapható, csodát ígérő termékeket
- A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban
- Hatalmas siker az eMAG Marketplace
- Idén is keresik az Év Internetes Kereskedőjét
- Az eMAG nem titkolt célja, hogy mindenben az első legyen
- A webáruházak körében az online marketing az abszolút győztes
- 1,2 milliárd euró felett a hazai online kiskereskedelem
- Ne légy online csalás áldozata!
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Közel húszezer érdeklődő vett részt a Műegyetemi Állásbörzén
Több mint 150 kiállító négyezer állásajánlata közül válogathattak a hallgatók a tavaszi Műegyetemi Állásbörzén, ahol ismételten a villamosmérnökök iránt volt a legnagyobb kereslet. A K épületben a szakértői tanácsadás kapott új köntöst, a Q épületben pedig neves cégek tartottak előadásokat kiemelt szakmai témákban. A kétnapos eseményre közel húszezren látogattak ki, amely a külföldi diákok körében is egyre népszerűbb. Ezzel összehangban jól látható, hogy közülük egyre többen maradnának Magyarországon az egyetem elvégzése után is.
Újabb 180 általános iskolában lesz elérhető az élményszerű tanulás
A Delta Systems Kft. szállítja azt a 600 darab 3D nyomtatót és induló nyomtató anyagkészletet, amelyet hátrányos helyzetű térségek 180 általános iskolája kap a Klebelsberg Központ által indított nyílt uniós közbeszerzési eljárásban. A Budapesti Értéktőzsdén is jegyzett Delta Technologies 100%-os leányvállalata által megvalósuló nettó 346 millió forintos beruházás az Okostanterem 2 folytatásaként köznevelési intézményekben teremti meg a diákok élményszerű oktatásának lehetőségét modern eszközökkel, támogatva a műszaki érdeklődésüket.
Új SuperWide monitor átfogó USB-C dokkolóállomással
A Philips 45B1U6900C modell egyetlen képernyőben egyesíti a dupla monitoros elrendezést. A Philips 45B1U6900C nagy, 44,5 hüvelykes (113 cm képátlójú), dupla QHD (5120 x 1440) felbontású képernyővel és számos egyéb, a professzionális multitaskingot segítő funkcióval rendelkezik, mint például: USB-C dokkoló RJ45 (Gigabit Ethernet) bemenettel, 32:9 SuperWide képaránnyal, 1500R görbülettel és 178/178 fokos betekintési szögekkel.
A Lenovo Yoga laptopjainak legújabb generációja az inspirációtól az önkifejezésig segíti a kreatív alkotókat
A hibrid világban való alkotás, fogyasztás és együttműködés most egyszerűbbé vált a Lenovo legújabb generációs Windows 11 Yoga laptopjaival, amelyek lenyűgöző teljesítményt, hihetetlen sokoldalúságot és egyszerű mobilitást biztosítanak elegáns és hordozható kivitelben.
A felhő gyors és kényelmes, de hogyan lesz biztonságos?
A felhőalapú IT rendszerekkel a vállalatok gyors, megbízható és könnyen elérhető technológiai szolgáltatásokhoz jutnak, amelyek maximálisan képesek támogatni az üzleti igényeket és a működést. A felhőtechnológia alkalmazása ugyanakkor biztonsági kihívást is jelent a hozzáférések kezelése szempontjából, hiszen a vállalati IT infrastruktúra határai kibővülnek, így a védendő adatok köre is. Ezért elengedhetetlenül fontos egy felhőstratégia megalkotása és alkalmazása a vállalatok számára.