Pécsi egyetemi hallgatók jutottak be a L’Oréal Brandstorm párizsi döntőjébe
A L’Oréal Brandstorm innovációs versenyének regionális fordulóján magyar, cseh, illetve szlovák felsőoktatási hallgatók mutatták be ötleteiket a zsűrinek. A megmérettetésen az első három helyezettet díjazták, a győztes pedig továbbjutott a májusi döntőbe. Az első helyezést a pécsi egyetemisták csapata, a L’Oréal FaceTech érte el, így ők fognak versenybe szállni a 3 hónapos gyakornoki programért Párizsban.
Idén összesen 210 hallgató, vagyis 70 csapat jelentkezett a versenyre. Közülük 16 csapat vehetett részt a pozsonyi regionális döntőn. A feladat az egészségtudatos fogyasztóknak szóló áttörő, innovatív bőrápolási élmény megtervezése volt. Az ötletnek kapcsolódnia kellett az Aktív Kozmetika Divízió üzleti modelljéhez és márkáihoz. A zsűri innovatív, digitális és fenntartható megoldásokat várt.
A regionális fordulón a L’Oréal FaceTech csapat nyert, melynek tagjai a Pécsi Tudományegyetemről érkeztek, ötletük egy szilikonból készült, fenntartható, újrahasználható, okos arcmaszk volt, melynek digitális szenzorai az arcbőrt területenként, az arcbőr igényeinek megfelelően hidratálják, míg a hozzá kapcsolódó alkalmazás bőrápolási és sminktanácsokkal is ellátja a felhasználókat. Ötletüket május 23-án, a nemzetközi döntőn is bemutatják majd Párizsban. A tét nagy, ugyanis ha az ő ötletük tetszik leginkább a zsűrinek, 3 hónapos gyakornoki programot tölthetnek el a Station F startupnál, Párizsban.
„Remek lehetőség egy ilyen nagy, nemzetközi cég működésébe belelátni, ráadásul érdekes projekten dolgozhatunk. Jó volt látni a L’Oréal dolgozók lelkesedését, látszott, hogy szeretik, amit csinálnak, mintha egy nagy család lennének. Izgatottan várjuk a párizsi utazást és a döntő újabb kihívásait is” – mondták el a L’Oréal FaceTech csapat tagjai, akik két éve tanulnak a Pécsi Tudományegyetemen.
A második helyezett a cseh Vision from Prague cseh csapat lett, míg a harmadik díjat a szintén magyar Skinderella kapta.
A L’Oréal Brandstorm a kreatív és vállalkozó szellemű fiatalok versenye, amely 27 éves története során a világ egyik legnagyobb hallgatói versenyévé nőtte ki magát. A Brandstorm egyedülálló lehetőséget kínál, hiszen a versenyzőknek valós projekten kell dolgozniuk az egyetemen tanultak alkalmazásával, valamint a L’Oréal által elérhetővé tett, több mint 70 e-learning anyag segítségével. A feladatuk önálló projektterv készítése, amelyet a L’Oréal zsűrijének prezentálhatnak.
A verseny célja egyben a tehetséges fiatalok felkutatása is, hiszen a vállalat nemzetközi szinten évente 150-200 diákot vesz fel a Brandstormnak köszönhetően.
Az esemény 2019-es trailere:
Összefoglaló videó a 2018-as eseményről:
Kapcsolódó cikkek
- SMART 2016: Budapesten versenyez az európai startup világ krémje
- Van új az app alatt: indul a Telekom MOST generációs négypróbája
- Magyar siker az Epson nemzetközi robotversenyén
- A Lime a fővárossal együttműködve hozza el Budapestre elektromos rollerjeit
- 60 fiatal magyar fejlesztő mérte össze erejét a TechEmbassy versenyén
- Elindult a jelentkezés a Nagy Digitális Kalandra
- Hatodik alkalommal startolt a Women Startup Competition
- A K&H nyitott és segíti az innovációt
- Március 5-éig lehet jelentkezni a Vodafone Digitális Díjra
- Meghosszabbították a jelentkezési határidőt a Vodafone Digitális Díjra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent az IAB Hungary AdEx 2022 és AdExpect 2023 legfrissebb riportja
Elkészült az IAB Hungary két legfontosabb éves jelentése: a tavalyi digitális reklámköltések alakulását és főbb trendjeit áttekintő AdEx 2022 kutatás, és a szakemberek várakozásait tükröző AdExpect 2023 riport.
Közel húszezer érdeklődő vett részt a Műegyetemi Állásbörzén
Több mint 150 kiállító négyezer állásajánlata közül válogathattak a hallgatók a tavaszi Műegyetemi Állásbörzén, ahol ismételten a villamosmérnökök iránt volt a legnagyobb kereslet. A K épületben a szakértői tanácsadás kapott új köntöst, a Q épületben pedig neves cégek tartottak előadásokat kiemelt szakmai témákban. A kétnapos eseményre közel húszezren látogattak ki, amely a külföldi diákok körében is egyre népszerűbb. Ezzel összehangban jól látható, hogy közülük egyre többen maradnának Magyarországon az egyetem elvégzése után is.
Újabb 180 általános iskolában lesz elérhető az élményszerű tanulás
A Delta Systems Kft. szállítja azt a 600 darab 3D nyomtatót és induló nyomtató anyagkészletet, amelyet hátrányos helyzetű térségek 180 általános iskolája kap a Klebelsberg Központ által indított nyílt uniós közbeszerzési eljárásban. A Budapesti Értéktőzsdén is jegyzett Delta Technologies 100%-os leányvállalata által megvalósuló nettó 346 millió forintos beruházás az Okostanterem 2 folytatásaként köznevelési intézményekben teremti meg a diákok élményszerű oktatásának lehetőségét modern eszközökkel, támogatva a műszaki érdeklődésüket.
Új SuperWide monitor átfogó USB-C dokkolóállomással
A Philips 45B1U6900C modell egyetlen képernyőben egyesíti a dupla monitoros elrendezést. A Philips 45B1U6900C nagy, 44,5 hüvelykes (113 cm képátlójú), dupla QHD (5120 x 1440) felbontású képernyővel és számos egyéb, a professzionális multitaskingot segítő funkcióval rendelkezik, mint például: USB-C dokkoló RJ45 (Gigabit Ethernet) bemenettel, 32:9 SuperWide képaránnyal, 1500R görbülettel és 178/178 fokos betekintési szögekkel.
A Lenovo Yoga laptopjainak legújabb generációja az inspirációtól az önkifejezésig segíti a kreatív alkotókat
A hibrid világban való alkotás, fogyasztás és együttműködés most egyszerűbbé vált a Lenovo legújabb generációs Windows 11 Yoga laptopjaival, amelyek lenyűgöző teljesítményt, hihetetlen sokoldalúságot és egyszerű mobilitást biztosítanak elegáns és hordozható kivitelben.