Pécsi egyetemi hallgatók jutottak be a L’Oréal Brandstorm párizsi döntőjébe

forrás: Prím Online, 2019. április 25. 11:25

A L’Oréal Brandstorm innovációs versenyének regionális fordulóján magyar, cseh, illetve szlovák felsőoktatási hallgatók mutatták be ötleteiket a zsűrinek. A megmérettetésen az első három helyezettet díjazták, a győztes pedig továbbjutott a májusi döntőbe. Az első helyezést a pécsi egyetemisták csapata, a L’Oréal FaceTech érte el, így ők fognak versenybe szállni a 3 hónapos gyakornoki programért Párizsban.

Idén összesen 210 hallgató, vagyis 70 csapat jelentkezett a versenyre. Közülük 16 csapat vehetett részt a pozsonyi regionális döntőn. A feladat az egészségtudatos fogyasztóknak szóló áttörő, innovatív bőrápolási élmény megtervezése volt. Az ötletnek kapcsolódnia kellett az Aktív Kozmetika Divízió üzleti modelljéhez és márkáihoz. A zsűri innovatív, digitális és fenntartható megoldásokat várt.

 

A regionális fordulón a L’Oréal FaceTech csapat nyert, melynek tagjai a Pécsi Tudományegyetemről érkeztek, ötletük egy szilikonból készült, fenntartható, újrahasználható, okos arcmaszk volt, melynek digitális szenzorai az arcbőrt területenként, az arcbőr igényeinek megfelelően hidratálják, míg a hozzá kapcsolódó alkalmazás bőrápolási és sminktanácsokkal is ellátja a felhasználókat. Ötletüket május 23-án, a nemzetközi döntőn is bemutatják majd Párizsban. A tét nagy, ugyanis ha az ő ötletük tetszik leginkább a zsűrinek, 3 hónapos gyakornoki programot tölthetnek el a Station F startupnál, Párizsban.

 

„Remek lehetőség egy ilyen nagy, nemzetközi cég működésébe belelátni, ráadásul érdekes projekten dolgozhatunk. Jó volt látni a L’Oréal dolgozók lelkesedését, látszott, hogy szeretik, amit csinálnak, mintha egy nagy család lennének. Izgatottan várjuk a párizsi utazást és a döntő újabb kihívásait is” – mondták el a L’Oréal FaceTech csapat tagjai, akik két éve tanulnak a Pécsi Tudományegyetemen.

 

A második helyezett a cseh Vision from Prague cseh csapat lett, míg a harmadik díjat a szintén magyar Skinderella kapta.

 

A L’Oréal Brandstorm a kreatív és vállalkozó szellemű fiatalok versenye, amely 27 éves története során a világ egyik legnagyobb hallgatói versenyévé nőtte ki magát. A Brandstorm egyedülálló lehetőséget kínál, hiszen a versenyzőknek valós projekten kell dolgozniuk az egyetemen tanultak alkalmazásával, valamint a L’Oréal által elérhetővé tett, több mint 70 e-learning anyag segítségével. A feladatuk önálló projektterv készítése, amelyet a L’Oréal zsűrijének prezentálhatnak.

 

A verseny célja egyben a tehetséges fiatalok felkutatása is, hiszen a vállalat nemzetközi szinten évente 150-200 diákot vesz fel a Brandstormnak köszönhetően. 

 

Az esemény 2019-es trailere: 

 

Összefoglaló videó a 2018-as eseményről:

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Egy fejlesztői verseny, ahol nem csak a fejlesztés számít

A Tech Embassy szervezésében idén újra megrendezik a ChaosStack versenyt, mely a fiatal fejlesztőket teszi próbára, 10 különleges feladaton keresztül. A versenyen a fiatalok valós tesztproblémákon dolgoznak csapatban, ami által betekintést nyerhetnek a valós üzleti és IT szférába.

2019. szeptember 23. 18:54

Újra a hálózatsemlegesség védelmében hozott döntést az NMHH

Internetes forgalom- és eszközkorlátozás miatt augusztusban a hálózatsemlegességi szabályok betartására kötelezte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a Magyar Telekom Nyrt.-t két mobilinternet-díjcsomagja, a „Net Korlátlan” és a „Korlátlan Net” kapcsán. Az NMHH a fogyasztók védelme érdekében rendszeresen ellenőrzi, hogy a szolgáltatók betartják-e a nyílt internet-hozzáférésről szóló szabályokat. 

2019. szeptember 23. 16:40

36 éves hazai vállalat az új BÉT50-ben

Az ország egyik első, magyar tulajdonú IT-cége, a 36 éves SERCO Informatika Kft. is bekerült idén az ország leginspirálóbb vállalkozásait összegyűjtő BÉT50 kiadványba. A hazai mércével veterán vállalkozás az utóbbi években szinte startup-szerű növekedéssel hívta fel magára a figyelmet. Ennek hátterében makrogazdasági folyamatok mellett a sikeres generációváltás és profiltisztítás áll.

2019. szeptember 23. 15:11

Új elnökségi tagokat választott a DIMSZ

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) megtartotta idei éves közgyűlését, ahol több pozíció megerősítése mellett új elnökségi tagot és felügyelőbizottsági elnököt is köszöntöttek. Az új tagok megválasztása mellett a szövetség bejelentette Keresőmarketing tagozatának elindulását, és kutatásainak értékesítését.

2019. szeptember 23. 12:20

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ABB a világ legkorszerűbb robotikai gyárát építi Sanghajban

2019. szeptember 23. 09:37

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34

A budapesti ITU Telecom World kulcsszava az 5G

2019. szeptember 9. 23:51

Az ESET az egyetlen kihívó a végpontvédelem területén

2019. szeptember 3. 13:26
online sportfogadás