Átfogó és transzparens digitális hatékonyságmérés
A marketing alapvető értékteremtő funkciója a fogyasztóknak szánt termék, illetve szolgáltatás útjának tudatos alakítása - nincs ez másként a digitális környezetben sem. Marketingesként azt kell megcéloznunk, hogy a fogyasztó folyamatosan élményhez jusson és bizalommal fordulhasson az általunk gondozott brandek felé.
A számos meghatározó hazai és nemzetközi márkát képviselő hirdetőt is tagjai között tudó Magyar Marketing Szövetség úgy véli, hogy a széles szakmai közvéleményt megmozgató kérdések megválaszolása érdekében aktív lépéseket szükséges tenni. Az érdekképviseleti szervezet ezért fontosnak tartja azt a Coca-Cola Company, az Unilever Magyarország és a Vodafone Magyarország szakemberei által életre hívott kezdeményezést, amely az online platformok és eszközök kumulált elérésének, valós időben történő közönség-összetételének valamint a kampányok higiéniai feltételeinek transzparens digitális médiamérését ösztönzi.
A szakmai párbeszéd előmozdítása érdekében a szövetség egyeztetést kezdeményez a digitális marketing iparág, a megbízók és a mérési módszertan szakmai képviselői részvételével. A Magyar Marketing Szövetség hisz abban, hogy a párbeszéd eredményeként összességében a hazai marketingtevékenység minősége és megítélése is tovább fejlődik.
Kapcsolódó cikkek
- Előre törnek az adatvezérelt kommunikációs csatornák
- Új operatív igazgató a Magyar Marketing Szövetség élén
- Újra fesztiváloznak a marketingesek
- Lehet-e trend a trendnélküliség?
- Kihirdették a 2019-es Az Év Honlapja pályázat díjazottait!
- Rekordszámú nevezés a Marketing Diamond Awards-on
- Lezárult Magyarország legrangosabb marketingkommunikációs pályázata
- November 15-ig várják a pályázatokat a Sportmarketing Díjra!
- Kiderül, kik készítették az év legjobb marketing megoldásait
- Hosszabbít ‘Az Év Honlapja’ pályázat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Széleskörű egészségbiztosítási szolgáltatást vezet be dolgozóinak a Vodafone
2022. július 1-től a Vodafone Magyarország elérhetővé teszi munkavállalói számára a Medicover Vállalati Egészségbiztosítást. A nagy létszámra kötött biztosítással a dolgozók a Medicover országos lefedettségén keresztül számos egészségügyi szolgáltatást vehetnek igénybe díjmentesen, akár korlátlan számban, a biztosításba pedig az alkalmazottak családtagjaikat is bevonhatják.
Az ABB E-mobility megnyitotta eddigi legnagyobb DC villámtöltőket gyártó üzemét
Az ABB E-mobility a toscanai Valdarnóban megnyitotta a vállalat eddigi legnagyobb, DC villámtöltőket gyártó üzemét, az E-mobility Centre of Excellence-t, s ezzel megerősítette globális vezető pozícióját az elektromos járművek (EV-k) töltési megoldásai terén.
Influenszerek tucatjai születhettek a Balaton Soundon
A befutott véleményvezérek brandépítésre használták leginkább a két év kihagyás után újból megrendezett Balaton Soundot, miközben rengeteg fiatal számára ugródeszkát jelentett az influenszerek világában hazánk legjelentősebb fesztiválja. Zsóri Martin közösségi média szakértő arról beszélt, Pumped Gabó valósággal kultuszt épített ki maga köré, és az ő példáján idén is sokan meg akarták mutatni magukat a világnak a TikTokon és az Instagramon. Hozzátette, más kérdés, hogy a hírnevet fenn is kell tudni tartani.
Hogyan jegyezd meg könnyen az idegen szavakat?
Az ismétlés a tudás anyja – tartja a régi bölcsesség. De vajon hogyan, hányszor és milyen módon kell ismételni, hogy stabilan rögzüljenek a fejünkben az idegen szavak? Nyelvtanároktól megtudhattunk: ennek külön tudománya van, és közben számos érdekes trükköt alkalmazhatunk.