Átfogó és transzparens digitális hatékonyságmérés
A marketing alapvető értékteremtő funkciója a fogyasztóknak szánt termék, illetve szolgáltatás útjának tudatos alakítása - nincs ez másként a digitális környezetben sem. Marketingesként azt kell megcéloznunk, hogy a fogyasztó folyamatosan élményhez jusson és bizalommal fordulhasson az általunk gondozott brandek felé.
A számos meghatározó hazai és nemzetközi márkát képviselő hirdetőt is tagjai között tudó Magyar Marketing Szövetség úgy véli, hogy a széles szakmai közvéleményt megmozgató kérdések megválaszolása érdekében aktív lépéseket szükséges tenni. Az érdekképviseleti szervezet ezért fontosnak tartja azt a Coca-Cola Company, az Unilever Magyarország és a Vodafone Magyarország szakemberei által életre hívott kezdeményezést, amely az online platformok és eszközök kumulált elérésének, valós időben történő közönség-összetételének valamint a kampányok higiéniai feltételeinek transzparens digitális médiamérését ösztönzi.
A szakmai párbeszéd előmozdítása érdekében a szövetség egyeztetést kezdeményez a digitális marketing iparág, a megbízók és a mérési módszertan szakmai képviselői részvételével. A Magyar Marketing Szövetség hisz abban, hogy a párbeszéd eredményeként összességében a hazai marketingtevékenység minősége és megítélése is tovább fejlődik.
Kapcsolódó cikkek
- Előre törnek az adatvezérelt kommunikációs csatornák
- Új operatív igazgató a Magyar Marketing Szövetség élén
- Újra fesztiváloznak a marketingesek
- Lehet-e trend a trendnélküliség?
- Kihirdették a 2019-es Az Év Honlapja pályázat díjazottait!
- Rekordszámú nevezés a Marketing Diamond Awards-on
- Lezárult Magyarország legrangosabb marketingkommunikációs pályázata
- November 15-ig várják a pályázatokat a Sportmarketing Díjra!
- Kiderül, kik készítették az év legjobb marketing megoldásait
- Hosszabbít ‘Az Év Honlapja’ pályázat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Európa legjobb 400 egyeteme közé került a Széchenyi-egyetem a QS ranglistáján
A top 400 között szerepel a győri Széchenyi István Egyetem a Quacquarelli Symonds (QS) nemzetközi felsőoktatási minősítő szervezet friss, szeptember 20-án közzétett európai ranglistáján. Az intézmény sikerét elsősorban kiváló vállalati megítélésének és a részidős képzések iránti magas nemzetközi hallgatói érdeklődésnek köszönheti.
Az LG ThinQ okosotthon-platformról hamarosan több márka termékeit is irányíthatjuk
Az LG Electronics (LG) hamarosan elérhetővé teszi a Home Connectivity Alliance HCA 1.0 specifikációjának első kereskedelmi implementációját, amely az LG ThinQ okosplatformon keresztül lehetővé teszi a különféle márkájú készülékek összekapcsolását. Ez év végére a felhasználók az LG ThinQ alkalmazáson keresztül többek közt olyan márkák eszközeit is vezérelhetik majd, mint a Samsung vagy a Vestel, így kényelmesen kezelhető, teljeskörűen összekapcsolt okosotthon-ökoszisztémát alakíthatnak ki.
ERP2U Trendriport: 5 javaslat szoftver választáshoz középvállalatoknak
Az elmúlt évek turbulens gazdasági folyamatai előtérbe hoztak egy új szempontot a közepes méretű cégek számára: az ellenálló képességet. Olyan döntéseket kell meghozniuk, amelyek rövid és hosszú távon is biztosítják a stabilitást és a növekedést, mindezt a versenyképesség megtartása mellett. Ezek között természetesen ott vannak a digitalizációs fejlesztések is.
5 tipp a produktivitásért a Samsung Galaxy Tab S9 szériával
Az egyetemi évek mozgalmasak és élvezetesek, miközben rendkívül intenzív és feszített tempót diktálnak, különösen a vizsgaidőszakban. Kihívást jelenthet az állandó egyensúlyozás az egyetemi feladatok, a társas összejövetelek, hobbik, szakmai gyakorlat és akár a munka között. Az új Samsung Galaxy Tab S9 széria ötvözi a táblagépek könnyű hordozhatóságát és a laptopok erőteljes teljesítményét, így akkor is szárnyalhat a kreativitásod és dolgozhatsz iskolai projekteken, ha éppen úton vagy.
Hamar eldől, hogy a lányok nem lesznek mérnökök
A pályaválasztás legtöbbször már a középiskoláig eldől, és a támogató közeg hiánya miatt választja kevesebb lány a műszaki-technológiai hivatást – állapítja meg a CETIN Hungary Zrt. kutatása. A független, integrált telekommunikációs infrastruktúraszolgáltató ezen szeretne változtatni: a Nők a Tudományban Egyesület (NaTE) szakmai partnerségével középiskolás lányoknak ingyenes tehetségprogramot indít.