Megváltoztatta a digitális hirdetések világát az EY Az Év Üzletembere világverseny győztese
Az Aleph Group digitális hirdetési-cégcsoport argentin alapítója és vezérigazgatója, Gaston Taratuta nyerte az EY World Entrepreneur of the Year nemzetközi díjat Monacóban. Magyarországot hazai győztesként a BioTechUSA-cégcsoport tulajdonosai, Lévai Bálint vezérigazgató és Lévai Balázs kereskedelmi igazgató képviselték.
A nyertes, Gaston Taratuta karrierje kezdetén Brazília egyik legnagyobb médiavállalatánál dolgozott, ahol amerikai ügyfelekkel tartotta a kapcsolatot. Hamar felfigyelt arra, hogy a digitális és közösségi média platformokon a hirdetők nem használják ki a feltörekvő országokban rejlő lehetőségeket. Hiába volt elérhető világszerte egy adott szolgáltatás, azt jellemzően csak a nagyobb piacokon reklámozták. Vállalkozását, az Internet Media Services-t (IMS) 2005-ben azzal a küldetéssel indította el, hogy megszüntesse ezt a versenyhátrányt a globális technológiai szektorban. Szolgáltatásával elérhetővé tette a digitális hirdetési megoldásokat a kevésbé lefedett régiókban, hogy az itt működő helyi vállalatok és kereskedők is egyenlő esélyekkel, nemzetközi közönséghez juthassanak el.
A kezdeti sikereket követően Taratuta számos, az IMS-hez hasonló üzleti modellel működő vállalkozást vásárolt fel, és megalakította az Aleph Groupot, amely jelenleg négy kontinens 90 piacán van jelen. Tavaly a vállalat adózás előtti eredménye (EBITDA) meghaladta a 70 millió dollárt, a társaság már több mint 1000 főt foglalkoztat. Az üzletember a második dél-amerikai győztes a nemzetközi díj 22 éves történetében.
„Egy vállalkozás nem csak egy sikeres üzlet építéséről szól. Sokkal inkább arról, hogy új lehetőségeket teremtünk és ragadunk meg. Kevés iparág ment át nagyobb fejlődésen az elmúlt két évtizedben, mint a digitális hirdetéseké, és pontosan ezért formálom ekkora lelkesedéssel a jövőjét” – hangsúlyozta Gaston Taratuta.
Magyarországot az EY Az Év Üzletembere 2021 fődíjat elnyerő Lévai Bálint és Lévai Balázs, a BioTechUSA-cégcsoport vezetői és tulajdonosai képviselték a világversenyen. A testvérpár Európa egyik vezető étrend-kiegészítő márkájává emelte a BioTechUSA-t, amely ma már több mint 100 országban, 24 webshoppal, 270 franchise üzlettel és 4500 partnerrel van jelen mind a hat kontinensen világszerte, Magyarországról pedig csaknem 1600 főt foglalkoztat. Lévai Bálint és Lévai Balázs nagyratörő tervekkel vették át szüleiktől a kizárólagos magyar tulajdonban lévő családi céget, amit a 2014-es generációváltás sikeres levezénylése óta látványosan emelnek egyre magasabb szintekre. A közelmúltban a BioTechUSA-cégcsoportba olvadt a hazai célközönségük elsőszámú webshopja és online magazinja, a Builder és az átlag vitaminfogyasztókat megszólító új multibrand webáruház, a VitaminShop is. A vállalat 2020-ban felvásárolta legnagyobb piaci vetélytársát, a Scitec Nutrition-t. A Lévai-testvérpár hatékonyságát mutatja, hogy a BioTechUSA mára egy 57 milliárd forint árbevétellel rendelkező nagyvállalattá nőtte ki magát és bekerült az európai TOP5 étrend-kiegészítő márka közé.
Kapcsolódó cikkek
- Halmozhatják az állami támogatásokat a felkészült hazai vállalkozások
- Kibővült és egyszerűbb állami támogatás várja a beruházni vágyó vállalkozásokat
- A BioTechUSA vezetői lettek „Az Év Üzletemberi”
- Veszélyeztetik az emelkedő nyersanyagárak a beruházásokat
- A magyar vállalatoknak is fontos az etikus működés
- Nem mernek hosszú távra tervezni a fogyasztási cikkek gyártói
- Végérvényesen átalakulhatnak a fogyasztói szokások
- Szárnyra kaptak a technológiai felvásárlások Magyarországon
- Csúcson a családi vállalkozások
- Magyarország felkerült a megújuló energia befektetések toplistájára
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így nézd a tévét, és a rezsiszámlán is spórolhatsz
Az elmúlt évtizedekben az otthoni szórakozás egyik fő eszköze lett a televízió, ami a mai napig szinte minden háztartásban megtalálható. Friss adatok szerint a magyar lakosság napi közel 5 órán át használja a tévéképernyőt*, ami az otthon összenergia-fogyasztására is hatással van. A közelgő Föld Órája kezdeményezés éppen az ökológiai lábnyomunk csökkentésére – tehát részben a villanyáram-fogyasztásunk mérséklésére – igyekszik felhívni a figyelmet. Az LG szakértői ennek alkalmából összegyűjtöttek pár tippet, melyekkel gazdaságosabbá tehetjük a televíziónk használatát.
Magyar makettező cég innovatív 3D-s megoldásai a gyártás területén
Az utóbbi években a 3D nyomtatás és a hozzá kapcsolódó modell előállítási folyamatok a mindennapok részei lettek. A technológiával már városrészt, orvostechnikai eszközöket és ékszereket is készítenek, de van, ahol az általános iskolai oktatásban és a háztartásokban is használják. Nem létező, vagy sérült elemeket alkotnak virtuálisan újra, majd állítják elő ismét, hogy azok az eredetivel azonos módon működhessenek felhasználási területükön. Egy magyar cég a makettezés mellett úttörőnek számító területeken is használja a file to factory és a reverse engineering megoldásokat.
Itt az AGON 5 gaming monitor legújabb tagja
Az AGON by AOC bemutatja az AGON 5 gamer monitor sorozat következő modelljét. A 31,5 hüvelykes (80 cm) AGON AG325QZN/EU Fast VA panellel rendelkezik, amely villámgyors 240 Hz frissítési rátával képes üzemelni.
A Raben Group is jelen lesz az idei Transport Logistic kiállításon
2023. május 9-12. – ezt a néhány napot az egész logisztikai szektor jó előre bejegyezte már a naptárába. Ekkor rendezik meg ugyanis Münchenben a Transport Logistic 2023 kiállítást, a világ egyik legjelentősebb ilyen tematikájú szakmai eseményét. „We Connect Europe“ szlogenje jegyében a Raben Group legújabb piaci ajánlatai mellett „zöld“ üzleti szemléletének bemutatására is nagy hangsúlyt fektet a standján.
A Z generáció kevésnek érzi az iskolában megszerzett digitális készségeket
A Z generáció (18-26 évesek) tisztában van a jövőbeli karrierjükhöz szükséges digitális készségek fejlesztésének fontosságával. Háromnegyedük (76%) nélkülözhetetlennek tartja az új digitális készségek elsajátítását, és szándékában áll megszerezni ezeket – derült ki a Dell Technologies 15 országban végzett globális kutatásából.