Megcélozta a kilencmilliárd dolláros globális piacot az Eaton
Ismét meghatározó mérföldkőhöz érkezett az Eaton, amely termékportfóliójában újonnan megjelent Tripp Lite brandjével tovább mélyíti piaci szerepét Európában, a Közel-Keleten és Afrikában. Az intelligens energiagazdálkodásra specializálódott vállalat az új termékcsalád kapcsán sikeres fejlesztéseket hajtott végre a decentralizált IT és az edge alkalmazások terén, ezzel még több megoldást kínálva a felügyelt szolgáltatásokat nyújtó szolgáltatók és viszonteladók számára.
Az idén 100 éves Tripp Lite brand néhány hónappal ezelőtti felvásárlását követően Eaton – Tripp Lite Series néven forgalmazza portfóliójába újonnan bekerülő termékcsaládját az Eaton. A rackek, szekrények és csatlakoztatási kiegészítők beépítésével forgalmazott árucikkek nemcsak bővítik a vállalat termékpalettáját, de még több megoldást kínálnak a felügyelt szolgáltatásokat nyújtó szolgáltatók és viszonteladók számára is. Az Eaton nagy reményeket fűz az új termékcsaládhoz, amelynek segítségével – különösen Európára, a Közel-Keletre, valamint Afrikára fókuszálva – tovább erősítheti meghatározó szerepét az energiainfrastruktúra, a konnektivitás és a perifériák alkotta szektor közel kilencmilliárd dolláros globális piacán.
„A Tripp Lite és az Eaton évek óta segít az ügyfeleknek eligazodni a gyorsan változó technológiai környezetben. Ez a fejlődés tovább folytatódik, és az Eaton a Tripp Lite felvásárlásának köszönhetően az informatikai szegmens forgalmazói számára az áramellátási termékek és tartozékok egyetlen forrásává válik” – nyilatkozta a témában Szontág Balázs, az Eaton Magyarország marketing menedzsere.
A Tripp Lite termékcsalád tökéletesen kiegészíti az Eaton eddigi termékválasztékát. Az eredmény a végfelhasználói vertikális piacok, a különböző méretű adatközpontok, valamint a növekvő e-kereskedelem előtt megnyíló lehetőségek széles körű támogatásának lehetősége az Edge-alkalmazások és a decentralizált hálózatok számára. Az Eaton kínálatában több ezer új termék között szerver rackek, tokozatok, kábelek és hálózati csatlakoztatási termékek, például dokkolóállomások, KVM-kapcsolók, valamint egyéb perifériák és tartozékok szerepelnek.
„Megfigyeltük, hogy a hibrid otthoni és irodai munkavégzés trendje hatalmas keresletet eredményezett a videokonferencia-rendszerek és az új típusú, sok csatlakozási lehetőséget igénylő tárgyalótermek iránt. Az újonnan kibővült portfóliónk egyben azt is jelenti, hogy támogatni tudjuk az informatikai forgalmazókat és viszonteladókat abban, hogy reagálni tudjanak erre a felkínálkozó lehetőségre” – tette hozzá Szontág Balázs.
Kapcsolódó cikkek
- Praktikus tippek optimalizált energiagazdálkodásra
- Egy szünetmentes sikertörténet
- Milyen tűzvédelmi kockázatot jelenthetnek a Covid-biztos épületek?
- Biztonság a tartalék áramforrásra csatlakoztatott kritikus „edge” környezetek számára
- Nyersanyaghiány és az ellátási lánc megszakadása – hogyan változik az elektromos iparág?
- Hogyan hozhat változást az energiatárolás egy decentralizált energiarendszerben?
- Az Eaton bemutatja a szünetmentes tápok új generációját
- Milyen technológiákkal lassíthatja a villamosenergiai szektor a globális felmelegedést?
- Az otthon termelt áram lenne a tökéletes alternatíva az energiafüggőségre?
- Az elektromos gyújtású lakástüzek megelőzése az Eaton megoldásával
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.