Automatizált közüzemi fogyasztási adatfogadó rendszert fejleszt a Nextent Zrt.
Automatizált közüzemi fogyasztási adatokat fogadó rendszert fejleszt a Nextent Informatika Zrt., az egy éve indult programot az Új Széchenyi Terv keretében az Európai Unió 90,7 millió forinttal támogatja.
A Nextent közleménye szerint 2014-ben tervezik a rendszer piaci bevezetését, jelenleg több közüzemi szolgáltatóval tárgyalnak. A technológia más területen is használható, minden olyan szolgáltatónál, amelyiknek az ügyfelek adatairól folyamatos információra van szüksége. A megoldással a cég a nemzetközi piacon is meg szeretne jelenni. A k+f projekt a cég miskolci térségben található innovációs központjában valósul meg, a Nextent az Észak-Magyarországi Informatikai Klaszter egyik tagja.
A Nextent Informatika Zrt. több mint 50 dolgozót foglalkoztat, árbevétele a cégadatok szerint 2011-ben meghaladta az 1,4 milliárd forintot, míg 2012-ben 579,6 millió forint volt. A cég tájékoztatása szerint a 2011-es kiugróan magas árbevételnek számít, az egyetlen fővállalkozói projektnek köszönhető. A Nextent szerint az árbevétele 2013-ban az előzetes adatok alapján meghaladta a 2012-est.
Kapcsolódó cikkek
- Elégedett a Telenor ügyfélszolgálat az érzelemfelismerő szoftverrel
- Táblagépekre, mobiltelefonokra volt a legtöbb fogyasztói panasz decemberben
- Szolgáltatókhoz és gyártókhoz ragaszkodnak a magyar mobiltulajdonosok
- Elindult a Samsung „Launching people” kampánya
- Nextent – elkészült a vulgaritást érzékelő motor
- A napjuk felét médián lógva töltik a fiatalok
- Június 12-én lesz az Országos Marketing konferencia
- A feszült ügyfélszolgálati beszélgetés a múltté: itt van a Nextent érzelemfelismerő szoftvere
- Megváltozott fogyasztói szokások a piaci résztvevők szemszögéből
- A nők aktívabb okostelefonhasználók
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.
Új üzlet és vállalatoknak szánt, prémium szolgáltatás az iCentre-nél
Az iCentre megnyitotta új üzletét Óbuda első számú bevásárlóközpontjában. Az eseményen a cég új iCentreCare szolgáltatásának részleteit is ismertette, amely segítségével a vállalatok egyszerűen és hatékonyan kezelhetik Apple eszközeiket, és maximálisan kihasználhatják azok előnyeit az üzleti működésük során.
Felújított műszaki cikkek a fókuszban a Vatera idei Black Weeksén
A Vateránál a fekete péntek nem a mértéktelen költésről szól, a bizonytalan gazdasági helyzethez igazodóan a piactér idén november 15. és december 1. között olyan speciális Black Weeks kampányt rendez, amelynek keretében felújított (refurbished) termékeket árusító partnerkereskedők több ezer felújított okostelefonja, laptopja mellett vaterás eladók termékei is elérhetők lesznek akciós áron.
A K&H innovatív IT technológiájával a SZÉP kártya digitális használata is lehetővé vált
A digitális SZÉP kártya, mint innovatív technológia költségmentesen elérhető a K&H Csoport ügyfelei számára. Csupán pár kattintás szükséges a mobilbankban és máris rendelkezésre áll a digitális fizetési megoldás. A technológiai megoldás bizonyította kulcsfontosságú szerepét a piacon, több mint 100 ezer tranzakció áll a fejlesztés mögött egyetlen év alatt. A forradalmi megoldás nemcsak kényelmet, hanem számos informatikai és technológiai előnyt is kínál.