Egyre többen követik Magyarországot a Twitteren
A Magyar Turizmus Zrt. hazánkat népszerűsítő, angol nyelvű Twitter oldala decemberben meghaladta a 100.000 fős követői számot.
Ezzel a „Hungary Tourism” nevű oldal megelőzte a legtöbb európai állam (köztük Lengyelország, Ausztria, Németország, Finnország vagy Norvégia) országnépszerűsítő oldalának teljesítményét is. A Magyar Turizmus Zrt. többszörösen díjnyertes imázsfilmjét félmilliónál többször játszották le világszerte.
Magyarország világviszonylatban is kiemelkedő turisztikai teljesítményét támogatja a Zrt. erős jelenléte a világhálón. Nem csupán a Twitter oldal követőinek száma magas, hanem a bejegyzések minősége, a megosztások száma is, így a „Hungary Tourism” profil a világ Twitter oldalainak vezető 20 százalékába küzdötte fel magát. Ez az eredmény kizárólag spontán megosztásokon alapul. Az MT Zrt. saját kutatásai szerint Európa országainak turisztikai profiljaiközül a követők számát tekintve Magyarország az élvonalban szerepel.
Mindemellett, a központi honlapjaik (a magyar nyelvű www.itthon.hu és az angol nyelvű www.gotohungary.com) évente milliós nagyságrendű látogatottsággal büszkélkedhetnek, mint ahogyan a magyar és angol nyelvű Facebook oldalak (Élmény Itthon, illetve Hungary Tourism) kedvelőinek a száma is napról napra emelkedik. Az angol nyelvű YouTube csatorna, a „Hungary” videóit 2014 első kilenc hónapjában 223 ezer 844 alkalommal tekintették meg. Legnépszerűbbnek a „Think Hungary - More than expected” című, többszörösen díjnyertes film bizonyult, ennek két verzióját a 2013. novemberi megjelenése óta több mint félmillió alkalommal játszották le.
Jelentős webes támogatottsággal zajlik a téli forgalomélénkítő (Budapest Winter Invitation) kampány: a szolgáltatók online rendszert használnak, így azonnal követhetők a kampány statisztikai adatai, illetve a saját honlapon foglalások is indíthatók.
A Magyar Turizmus Zrt. nyáron videóblogban és internetes felületeken ösztönözte belföldi utazásra az Y generáció tagjait is. Az év utazója címet viselő akció főszereplője 10 hét alatt utazta be Magyarországot, élményeit videók és blogbejegyzések révén folyamatosan követhették az érdeklődők.
hirado.hu
Kapcsolódó cikkek
- Az itt élő külföldieket célozza az új, angol nyelvű egészségügyi webáruház
- Interneten is látogatható az auschwitzi múzeum
- Elindult a Tüskecsarnok honlapja
- Könyvekkel bővült az eMAG webáruház kínálata
- Ingyenes online könyvtárat nyitott az UNESCO
- QR-segítség a turistáknak Keszthelyen
- Óriási piacot hódít a Google
- Megújult az OEP honlapja
- Karácsonyi készülődés: tippek az Inviteltől
- Goethe összes műve elérhető lesz az interneten
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.