Egyre többen követik Magyarországot a Twitteren

forrás: Prím Online, 2014. december 12. 08:10

A Magyar Turizmus Zrt. hazánkat népszerűsítő, angol nyelvű Twitter oldala decemberben meghaladta a 100.000 fős követői számot.

Ezzel a „Hungary Tourism” nevű oldal megelőzte a legtöbb európai állam (köztük Lengyelország, Ausztria, Németország, Finnország vagy Norvégia) országnépszerűsítő oldalának teljesítményét is. A Magyar Turizmus Zrt. többszörösen díjnyertes imázsfilmjét félmilliónál többször játszották le világszerte.

Magyarország világviszonylatban is kiemelkedő turisztikai teljesítményét támogatja a Zrt. erős jelenléte a világhálón. Nem csupán a Twitter oldal követőinek száma magas, hanem a bejegyzések minősége, a megosztások száma is, így a „Hungary Tourism” profil a világ Twitter oldalainak vezető 20 százalékába küzdötte fel magát. Ez az eredmény kizárólag spontán megosztásokon alapul. Az MT Zrt. saját kutatásai szerint Európa országainak turisztikai profiljaiközül a követők számát tekintve Magyarország az élvonalban szerepel.

 



Mindemellett, a központi honlapjaik (a magyar nyelvű www.itthon.hu és az angol nyelvű www.gotohungary.com) évente milliós nagyságrendű látogatottsággal büszkélkedhetnek, mint ahogyan a magyar és angol nyelvű Facebook oldalak (Élmény Itthon, illetve Hungary Tourism) kedvelőinek a száma is napról napra emelkedik. Az angol nyelvű YouTube csatorna, a „Hungary” videóit 2014 első kilenc hónapjában 223 ezer 844 alkalommal tekintették meg. Legnépszerűbbnek a „Think Hungary - More than expected” című, többszörösen díjnyertes film bizonyult, ennek két verzióját a 2013. novemberi megjelenése óta több mint félmillió alkalommal játszották le.

Jelentős webes támogatottsággal zajlik a téli forgalomélénkítő (Budapest Winter Invitation) kampány: a szolgáltatók online rendszert használnak, így azonnal követhetők a kampány statisztikai adatai, illetve a saját honlapon foglalások is indíthatók.

A Magyar Turizmus Zrt. nyáron videóblogban és internetes felületeken ösztönözte belföldi utazásra az Y generáció tagjait is. Az év utazója címet viselő akció főszereplője 10 hét alatt utazta be Magyarországot, élményeit videók és blogbejegyzések révén folyamatosan követhették az érdeklődők.

hirado.hu

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Influencer Marketing Kisokost és Fogalomtárat adott ki az IAB Hungary

Az IAB Hungary honlapjáról ingyenesen letölthető kiadványokat a szakmai szervezet Influencer Munkacsoportja készítette. Az Influencer Fogalomtár abban segít a piaci szereplőknek, hogy fogalmi kérdésekben egy nyelvet beszéljenek. Az Influencer Marketing Kisokos pedig a teljesség igénye nélkül kitér az influencer marketing típusaira, formáira, bemutatja az ideális brief sablont és folyamatmenedzsmentet. Egy gyakorlatias tudásanyag, amely minden piaci szereplő munkáját segíti.

2019. december 10. 13:58

Így működik a gyakorlatban az agilis munkamódszer

Talán ez lehetett az agilis munkamódszer egyik kiindulópontja. De hogyan lehet több emeletnyi embert egy multis környezetben csapattá kovácsolni? Valójában kevés multinak célja, hogy összeültesse a nem egy projekten dolgozókat, hogy létrehozzon egy környezetet, ahol mindenki mindenkivel beszél. Pedig óriási előnyökkel jár, ha így tesz. 

2019. december 10. 12:40

Mobilbank-projekt nyert a WirtschaftsWoche versenyén

A svájci Cler Banknál kialakított okostelefonbank-koncepció érdemelte ki a WirtschaftsWoche német gazdasági hetilap Best of Consulting díját „Stratégia” kategóriában. Ezzel a digitalizációs projekttel a Horváth & Partners - amely Magyarországon IFUA Horváth & Partners néven működik - immár kilencedik alkalommal került be a legjobb német tanácsadó cégek közé.

2019. december 10. 11:35

A KPMG kiterjeszti együttműködését a Microsofttal

Az új KPMG innovációk többségéhez a Microsoft felhő és mesterséges intelligencia megoldásai adják majd az alapot, segítve a KPMG ügyfeleit a jobb és precízebb döntéshozatalban, a termelékenység növelésében és nagyobb költséghatékonyság elérésében.

2019. december 10. 10:11

Új, kárrendezést egyszerűsítő digitális megoldásokat vezet be az Allianz

Az Allianz ConnX applikációján keresztül elérhető egy távoli videós kárfelvételi szolgáltatás így az ügyfelek mobiltelefonjukon vagy táblagépükön keresztül, néhány egyszerű lépésben, élő kapcsolat mellett oszthatják meg a káreseményről készült felvételeket lakás- és gépjármű kár esetén. Az új Allianz Online kárstátuszkövető alkalmazás pedig a bejelentett károk nyomon követését teszi még könnyebbé és átláthatóbbá.

2019. december 10. 09:07

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Kihirdették a 2019-es Az Év Honlapja pályázat díjazottait!

2019. december 3. 18:18

Megtartották Magyarország eddigi legnagyobb informatikai versenyét

2019. november 26. 11:05

Önvezető autós parkolás először Magyarországon!

2019. november 18. 14:23

Százmillió eurót fektet be az európai mesterséges intelligencia programba a Huawei

2019. november 8. 10:07
online sportfogadás