Már GIF-eket és hangulatjeleket is küldhetünk a LinkedInen
Új funkcióval bővült a LinkedIn. A felhasználók a jövőben emotikonokat és GIF képeket is küldhetnek üzenetben.
Jelenleg 30 millióan használják a szakmai közösségi oldalt, a LinkedInt. A vállalat úgy döntött, frissíti a szolgáltatás üzenetküldési funkcióját, melynek révén mostantól a felhasználók számára a hangulatjelek és a GIF képek küldése is engedélyezett.
A vállalat hivatalos blogposztban számolt be az újításról, ahol azt is írták, hogy többen jelezték ilyen irányú igényüket, amit most átgondoltak, és megvalósítottak. Mindez tükrözi a valóságot, hogy a szakemberek ma már egészen máshogyan kommunikálnak egymással.
Vizuálisan az asztali verzió továbbra is letisztult és minimál dizájnú maradt, viszont a bal oldali sáv nagyon emlékeztet a Messengerre, hiszen különálló chatablakokat nyithatunk, ahol üzenetet írhatunk, képeket, dokumentumot küldhetünk, illetve különféle hangulatjeleket, matricákat és GIF-eket is küldhetünk. Ezek közül néhányat maga a LinkedIn készített, míg másokat a partnercége, a Riffsy.
A mobilalkalamzást szemügyre véve elmondható, hogy a frissítés sokkal jobban passzol a kisebb kijelzőhöz. A kezdőképernyőn az üzenet ikonra kattintva jön elő a csevegőablak, amely valóban a Messengert idézi.
Erre a lépésre szükség is volt, hiszen a különféle csevegőprogramok egymással szállnak harcba. Ezt a nagyok sem hagyhatják figyelmen kívül, többek között a Twitter is feleszmélt már korábban, és a közvetlen üzenetküldésnél kiiktatta a 140 karakteres limitet.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Már 600 ezer LinkedIn-tag van Magyarországon
- Animált GIF-ek segítségével fejezhetjük ki hangulatainkat a Facebookon
- Megérkezett az iOS 8.3 végleges verziója
- Egy Facebook poszt miatt tartóztattak le egy tinédzsert az USA-ban
- A YouTube GIF-eket tesztel
- Nőtt a bevétele, de veszteséges a LinkedIn
- Az Imgur nyugdíjazza a GIF-eket
- Félmillióra nőtt a magyar Linkedin tagság
- Az animált tartalmakat is támogatja a Twitter
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.