Egy verseny, ahol a lehetőség viszi a pálmát

forrás: Prím Online, 2018. november 13. 13:55

Négyszer többen jelentkeztek idén az Év Webshopja versenyre. A magyar e-kereskedelmet támogató kezdeményezés szellemiségében az egyenlő esélyek megteremtésének és az induló webáruházakban rejlő, akár még kiaknázatlan, lehetőségeknek szentel kiemelt figyelmet.

Ünnepélyes keretek között adták át a díjakat az idei Év Webshopja verseny dobogósainak. A szervező Complexpress Logisztika Kft. kiemelt célja a magyar e-kereskedelem és webáruházak támogatása. A komplex és webshop logisztikai szolgáltatásokat nyújtó cég egy olyan verseny keretein belül teszi mindezt, ahol a jelen és a jövő határozzák meg az elbírálás fő szempontjait. 

 

Az értékelés ugyanis nem a múltból eredő mutatókra fókuszál, mint például az éves forgalom, a vásárlói bázis vagy a tőkeerő, hanem a webáruházban rejlő potenciálra. A fő szempontok, többek között, az áttekinthetőség, dizájn, vásárlói élmény vagy a fizetési lehetőségek sokszínűsége volt. Ezeknek a feltételeknek köszönhetően, a fiatal vagy kicsi webáruházak ugyanolyan esélyekkel indulnak, mint a nagy múltú, forgalmukat tekintve sikeresebb márkák.

 

A független szakmai zsűri tagjai, többek között, Stefano Favaro, a Sport&Event Management és a Faster Promotion tulajdonosa, a közismert séf Buday Péter és Dudás László, a Zepter magyarországi ügyvezetője. Döntésük alapján az első helyezett a SzerszamKell.hu online barkácsáruház lett; második helyen végzett a DODO HOME online bútorbolt; és a harmadik a NaturAnyu organikus baba, gyerek és női szabadidő ruházati termékek forgalmazója.

 

A zsűri tagjai 

 

A kezdeményezés a tavalyi évben debütált először és a 176 résztvevő számát tekintve elmondható, hogy népszerűsége egyre nő. A 2017-es évhez képest négyszer többen jelentkeztek, hogy megmérettessék magukat az esélyegyenlőséget nem csak hirdető, de komoly összeférhetetlenségi szabályt követő versenyben. 

 

„A tavalyi kedvező fogadtatást követően szinte már elvárás volt a webáruházak részéről, hogy az idei évben is megrendezésre kerüljön az Év Webshopja verseny. Igen, már 2017-ben is a verseny résztvevői és annak szponzorai – egymástól függetlenül is – azt emelték ki, hogy mennyire hiánypótló a verseny a maga szakmaiságával. Mivel ezek a visszajelzések annyira egyértelműek és őszinték voltak, már tavaly megfogadtuk, hogy 2018-ban is megszervezzük a vetélkedést.” – mondja Rácz Péter, a Complexpress ügyvezetője és a verseny ötletgazdája.

 

A szakmai elismerés abban is megmutatkozik, hogy olyan vállalatok támogatják szponzorként a versenyt, mint a Zepter, a MiniCRM Zrt., a Mediline, a Shoprenter vagy az Ecommerce Expo. Az 5 millió forint összértékű díjakból az MVÜK Zrt. ajánlotta fel a legértékesebbet, egy teljes évre szóló tagságot Magyarország vezető üzleti klubjában. A Magyar Vállalatvezetők Üzleti Közössége mintegy 500 felsővezetőnek nyújt folyamatos kapcsolatépítési lehetőséget, hiszen krédójuk szerint, a komoly üzletek nem cégek, hanem emberek között születnek. Az eddigi sikereken és népszerűségen felbuzdulva a Complexpress jövőre is megszervezi az Év Webshopja versenyt.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Magyar fejlesztésű elektromos buszokat mutattak be

Részben magyar know-how-val és összeszereléssel készülő elektromos buszokat mutattak be Ráckevén. A Goldi Mobility Kft. magyar és szingapúri mérnökökkel közösen kifejlesztett járművei teljesítményben és minőségben is magas színvonalat képviselnek, ráadásul ár-érték arányban is élmezőnyben vannak. Elkészült emellett Magyarország első hidrogén üzemanyagcellás drónja is, amely 4.5 órát tud repülni folyamatosan akár 5000 méteres magasságban is.

2021. szeptember 25. 11:50

A MENTA konferencián hirdették ki a 2021-es Gyurós Tibor-díj nyerteseit

Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért szakmai zsűrije idén is a MENTA konferencián jelentette be az év menedzsere, az év digitalizációs projektje, az év innovációja díjak nyerteseit, és nevezte meg 2021 digitálisoktatás-nagykövetét.

2021. szeptember 25. 10:02

A kül- és beltéren egyaránt használható az LG prémium hangzású hangszórója

Az LG Electronics (LG) új, kúpos-hengeres formatervű LG XBOOM 360 hangszórója (RP4 modell) bármilyen térhez és alkalomhoz tökéletes, kiváló minőségű, minden irányba sugárzó (omnidirectional) hangzást kínál. Utóbbit az LG XBOOM 360 egyedi formája teszi lehetővé: a készülék élethű, lenyűgözően erős és tiszta hangzást szólaltat meg 360 fokban. A stílusos, már Magyarországon is kapható hordozható hangszóró, ideális bármilyen társasági összejövetelhez.

2021. szeptember 24. 19:31

A média hatása a gyermekekre és fiatalokra

Szeptember 27-28-án rendezi meg a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat (NGYSZ) a XI. Médiakonferenciát a Magyar Tudományos Akadémián.  Az eseményre 31 előadó várható. A Gyermekmentő 1997-ben indította el „A média hatása a gyermekekre és fiatalokra” című médiakonferencia- és kutatássorozatát a gyermekek médiahasználati szokásairól és annak változásairól. 

2021. szeptember 24. 17:44

Zsebünkben a kassza

Január elseje óta a vállalkozások kötelesek a készpénzes fizetésen túl legalább egy elektronikus fizetési lehetőséget is biztosítani a vásárlók részére. Ennek legelterjedtebb módozata a POS terminálok létesítése, azonban ez nem minden vállalkozás számára a legjobb alternatíva.

2021. szeptember 24. 15:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Tapasztalja meg a legendás játékot

2021. szeptember 20. 18:29

A világon egyedülálló drónra szerelhető szállítódobozt fejlesztettek

2021. szeptember 15. 14:15

Öt érmet is elhoztak a magyar diákok a juniorok informatikai diákolimpiájáról

2021. augusztus 31. 09:58

A Xiaomi várakozásokat felülmúlóan teljesített a második negyedévben

2021. augusztus 26. 14:46