Kelet-európai partnert választott a Facebook

forrás: Prím Online, 2018. december 11. 17:20

A Magyarországon is egyre jelentősebb piaci szereplővé váló online kereskedő és marketing cég, a Retargeting.biz lett a Facebook egyik első hivatalos marketing partnere a kelet-európai régióban. Ezzel a vállalat azon ötven európai cég közé tartozik, amelyek egyszerre birtokolják a Facebook Marketing Partner és Google Premier Partner címeket.

A romániai alapítású Retargeting.biz, amely az elmúlt három hónapban a saját alkalmazásának (Programmatic Ads) útnak indításával jelentős sikereket ért el a kelet-európai, köztük a magyar e-kereskedelmi piacon is, a közelmúltban elnyerte a két hirdető óriás, a Facebook és a Google partneri minősítését. Ennek azért van jelentősége, mert így a vállalat közvetlenül a Facebook szakértőivel dolgozhat együtt, illetve a Facebook olyan új funkcióihoz és szolgáltatásaihoz is hozzáférhet, amelyek még nem elérhetőek a régió nagyközönsége számára.

 

„A Retargeting.biz a Facebook dedikált ügyfélkapcsolati szakemberével dolgozik együtt, aki gondoskodik arról, hogy minden, a hirdetési kampányok teljesítményét befolyásoló probléma rövid idő alatt ki legyen javítva. Továbbá ügyféloldalon számos haszonnal jár a Retargeting.biz által biztosított, automatikusan létrehozott, programozott, célzott és hatékony hirdetéseken alapuló kampánykezelése.” – hangsúlyozta Rareș Bănescu, a Retargeting.biz alapító vezérigazgatója.

 

A Retargeting.biz megoldásaival lehetővé teszi az online áruházak látogatóinak megcélzását (Visitor Remarketing), de ugyanúgy elérést biztosít azon érdeklődők felé, akik nem fejezték be a vásárlást (Abandoned Cart Remarketing) vagy akik feliratkoztak a hírlevélre (Email Customer Engagement), továbbá minden olyan felhasználó felé, aki interakciót folytatott egy online áruház Facebook oldalán (Page Engagement). Mindezek mellett a cég segít az új ügyfelek felkutatásában is, a demográfiai és érdeklődési adatok alapján célzott közönség (Custom Audience) és a meglévő ügyfelekhez hasonló jellemzőkkel és érdeklődési körrel rendelkező emberek (Lookalike Audience) megszólításával. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Hazánk jövőbeni teljesítményében segíthet a digitalizáció

Az év végi elemzések szerint Magyarország a GDP növekedésben az uniós országok élmezőnyéhez tartozott 2018-ban. A gazdasági bővülésre ható tényezők közül talán kevesebbet foglalkoznak az elemezések a digitális transzformációval. Az e-aláírás és digitalizációs technológiák fejlesztésére szakosodott NETLOCK szerint fontos és meghatározó szerepe lehet mindennek Magyarország jövőbeni teljesítményét tekintve. 

2019. január 17. 12:44

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Technológiával az örökélet felé

2019. január 14. 10:53

Az LG és a Microsoft közösen forradalmasítja az autóipart

2019. január 12. 10:47

Új technológiák az online játékgépekhez

2018. december 28. 08:02

123 magyarországi ALDI áruháznál állít üzembe elektromosautó-töltőket az E.ON

2018. december 19. 14:13
cloudappsportal.com