Befejeződött az Ecommerce Revolution első évada
Befejeződött a webáruház-tulajdonosoknak szóló Ecommerce Revolution üzleti valóságshow első évada. A digitális ügyfélélmény optimalizáció témáját körbejáró hat részből álló szériát október 6-án indította az OptiMonk, ami november 9-én a záró epizóddal véget ért. Az első évad producere Máté Krisztina volt. Arról egyelőre nem született döntés, hogy készül-e második évad.
A tévéműsor-minőségű online valóságshow négy webáruházról szól, amelyek irányítását harminc napra szakértő mentorok veszik a kezükbe, hogy bemutassák, hogyan lehet akár rövid idő alatt látványos eredményeket elérni, ha valaki a megfelelő eszközöket használja a megfelelő módon.
„Egyre nehezebb sikereket elérni a nagy e-kereskedők és webplázák árnyékában. Aki végignézi az epizódokat és a szakmai prezentációkat, annyi tudáshoz juthat, mint egy intenzív tanfolyamon, elkerülheti a legnagyobb hibákat és lényegesen megnő a siker esélye” – mondta Zilahi Krisztián az Ecommerce Revolution házigazdája, online marketing szakértő.
A műsor házigazdái mellett, olyan elismert szakértők osztják meg a tudásukat, mint Wolf Gábor, a Marketing Commando vezető tanácsadója, vagy Kulcsár Róbert, a Shoprenter vezető tanácsadója.
„A műsor hat részét eddig összesen 12 ezer alkalommal tekintették meg, ami annak fényében, hogy mintegy 15 ezer webshop lehet ma Magyarországon, biztató eredmény. Az év végéig szeretnénk a lehető legtöbb webshop tulajdonoshoz eljuttatni a műsort. Ezt követően összegezzük a visszajelzéseket, statisztikákat, és döntünk a folytatásról” – értékel Zajdó Csaba, az OptiMonk alapítója, az Ecommerce Revolution digitális ügyfélélmény szakértője.
Hozzátette: máris rengeteget tanultunk és sok mindent másképp csinálnánk a második évadban. Egy dolgot azonban biztos nem változtatnánk, újra Máté Krisztinát kérnénk fel a produceri feladatokra.
Az első évad adásai a https://ecommercerevolution.hu címen láthatók.
Fotó: Ecommerce Revolution
Kapcsolódó cikkek
- Ma este indul a Black Friday a Vivre.hu-n
- A járvány nyertesei a webáruházak
- Szigorúan csak évente egyszer tart Black Friday-t az eMAG
- Black Friday: erre figyeljen, ha nem akarja saját kezűleg felcipelni az emeletre az új szárítógépét
- Többmilliárdos bevételre számít Black Friday kampányán a Vivre
- November 13-án tartja a Black Friday-t az Extreme Digital
- Folyamatosan bővül az eMAG és az Extreme Digital csomagautomata-hálózata
- Rekord: 1000 milliárd felett lehet az idei e-kereskedelemi összforgalom
- Trump nyerte az amerikai elnökválasztás webshopcsatáját
- Legjobb boltok - Cyber Monday Magyarország
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Értékes nyereményeket vehettek át a pályázók a Digitális Témahét ünnepélyes záróeseményén
Hazánk legnagyobb digitális pedagógiai eseményének, a Digitális Témahétnek ünnepélyes záró rendezvényén hirdette ki különdíjasait a Vodafone Magyarország Alapítvány. A programsorozathoz évek óta számos aktivitással kapcsolódó Alapítvány idén egy digitális kalandjáték-készítő versenyt hirdetett meg, amellyel a pedagógusok és diákok digitális kompetenciáinak fejlesztését segítette. A Vodafone Alapítvány három kategóriában díjazta a különdíjas verseny résztvevőit.
A Leadec megvásárolja a FISS Automatika Kft.-t
A Leadec, a világ vezető globális szolgáltatási szakértője 2023.05.31. napjával felvásárolta a FISS Automatika Kft.-t. A Leadec az akvizícióval tovább bővíti magyarországi jelenlétét, valamint erősíti kompetenciáit az elektrotechnika és az automatizálás területén.
Jelentős mérföldkő a hazai autóiparban
Idén ünnepli 30. születésnapját a Continental Veszprémben. Az elmúlt évtizedek fejlesztéseinek köszönhetően mára a technológiai vállalat telephelye globális piacokra dolgozik. Presztízs ügyfelek számára fejleszt, tesztel és gyárt különböző szenzorokat gépjármű-menetbiztonsági rendszerekhez, akkumulátorokhoz és az utazási kényelem növeléséhez.
Fenntartható ötlet nyert a Samsung és az EdisonKids versenyén
Alternatív környezettudatos ötlettel, a chipses zacskók kreatív és praktikus újrafelhasználásásával vihették haza a fődíjat a nyírségi diákok a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A harmadik alkalommal megrendezett versenyen 12-18 éves tanulók mérték össze projektjeiket a közösség, a fenntarthatóság és a jövő oktatása kategóriákban. A nyolc döntős csapat közül a NUT (Napkor’s Upcycler Team) csapat elképzelése, a chipses zacskók hőálló szatyorrá alakítása bizonyult a legjobbnak. Második helyezést ért el a modulárisan építhető oktatórobot, a dobogó harmadik fokára pedig a tücsökfarm tervezői léphettek. Az első három helyezett 6 millió forint összértékben választhat Samsung eszközöket, saját maguk, felkészítőtanáruk és iskolájuk számára.
Fidelity: Nyernek az elektromos autók?
Aki napjainkban autóval végighalad egy európai belváros utcáin, azonnal számos nyomát láthatja a forgalmi trendek változásának. A külön kerékpáros sávok, az elektromos buszok, az elektromos töltőállomások és a szédült ütemben emelkedő parkolási díjak mind-mind azt jelzik, hogy a személyautók, főleg a belső égésű motorral felszereltek, már nem szívesen látott vendégek a sűrűn beépült belső kerületekben. A jövő az alternatív közlekedési eszközöké és a kibocsátásmentes erőforrásoké. A Fidelity piaci megfigyelőinek előrejelzései szerint az éghajlatkímélő meghajtási módok versenyét az elektromos autók fogják megnyerni, melyek idővel teljesen kiszorítják majd a levegőszennyező belső égésű motorokkal gyártott társaikat1.