Megvannak ‘Az Év honlapja’ 2020 díjazottjai!
19. alkalommal került megrendezésre az online marketingkommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, Az Év Honlapja pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyen rekordszámú, összesen 289 nevezés érkezett. A szakmai zsűri 80 pályaművet díjazott. Az Év honlapja Abszolút díj győztese a “Hello Positive Adamsky” lett.
„Vezető nemzetközi és hazai digitális marketing szakemberek egyöntetű véleménye, hogy az első három legfontosabb marketing eszköz egyike a honlap. Ez a trend a 2020-as évben rendkívüli módon felerősödött. A hazai specializált digitális ügynökségek és webfejlesztő csapatok is továbbfejlesztették digitális eszközeiket. Ennek eredményeképpen számos kimagasló és szakmailag igényes pályázatot díjazhatott a szakmai zsűri!” - mondta Varga István, a pályázat alapítója.
A pályázatra a legtöbb nevezés a Szolgáltatás (35), az E-kereskedelem (37), illetve Az Év applikációja (16) kategóriába érkezett. Emellett számos kiváló megoldás született például Turizmus, a Márkasite vagy a Kormányzat kategóriában is.
‘Az Év Honlapja’ díjat nyert el többek között a Színház TV, a DokiApp, a Budapesti Fesztiválzenekar, a Budapest Bár weboldala, az Együtt az Autistákért Alapítvány, de elismerést kapott a NetPincér, a Borostyánfal, a Shoprenter.hu oldalai mellett a Turbó Diéta, a Miskolc Megye Jogú Város oldala, valamint a Sóstó Székesfehérvár Természetvédelmi Terület és Látogatóközpont honlapja, a DesignAkadémia, Büntetés-végrehajtás Gyere a hűvösre toborzó weboldal, a Baumit, valamint a Négyházmajor online csemegebolt, a Hello Positive Adamsky és a mateking.hu weboldala is.
“Az Év honlapja Abszolút díj” győztese a “Hello Positive Adamsky” lett.
A Közönségdíjat több mint 11 573 szavazattal az Szerszamkell.hu weboldal nyerte. Az Internet Kultúra Fővárosa díjat pedig ismét, immáron hetedik alkalommal Debrecen városa tudhatja magáénak!
Gratulálunk a nyerteseknek!
A díjazottak teljes listája a következő linken érhető el: https://www.azevhonlapja.hu/dijazottak/dijat-nyert-weboldalak-2020
Kapcsolódó cikkek
- Evangélistákkal népszerűsíti a marketinget a Magyar Marketing Szövetség
- Új európai online piactér indult
- Teljesen megújul a Huawei közösségi oldala
- 5 trend, amiért ránk köszönthet a marketingromantika kora
- A DokiApp-ot választották az év applikációjának
- Rekordszámú pályázat érkezett a Marketing Diamond Awards versenyre
- Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu
- Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ pályázat
- Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!
- Early Bird kedvezménnyel indul ‘Az Év Honlapja’ pályázat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Rakuten Viber itthon is bevezeti a hívószám azonosítást Android felhasználói számára
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció globális vezetője bemutatja új hívóazonosító funkcióját, amely nemcsak megvédi a felhasználókat a spamektől, de segítségével a felhasználók maguk dönthetik el, hogy mikor válaszolnak ismeretlen hívásokra. A hívószám-azonosító funkció mostantól Magyarországon is elérhető az Android-felhasználók számára, így ők is élvezhetik az ezzel járó hatékony spam-védelem előnyeit. A hívószám-azonosító funkciónak köszönhetően a Viber-felhasználók egy figyelmeztető üzenetet kapnak a Vibertől, amikor ismeretlen számról érkezik a hívás, amit a rendszer „biztonságosnak” vagy „potenciálisan spamnek” jelöl.
Három hónapig díjmentesen használhatják az Apple Music alkalmazást az LG okostévék tulajdonosai
Izgalmas újdonságot mutat be okostévéin a zenestreaminget kedvelő felhasználók számára az LG Electronics (LG). A gyártó OLED modelljei és Dolby Atmos funkcióval* ellátott QNED készülékei az első olyan okostelevíziók, amelyek támogatják az Apple Music Dolby Atmos-szal kiegészített térhatású hangzását (Spatial Audio with Dolby Atmos). A Magyarországon is e héttől elérhető, úttörő technológia lenyűgöző zenei élménnyel, a hangzásminőség új szintjével kecsegteti a hallgatókat.
Új jelölés lesz a fenntarthatóság ismérve
Új minősítési kategóriát hozott létre a Siemens az EcoTech megjelöléssel, amivel az iparban, az energiaelosztásban használatos termékeinek fenntarthatósági jellemzőiről ad átfogó képet. Segítségével a vásárlók könnyen megtalálják a számukra egyszerre előnyös és környezetbarát megoldásokat.
NMHH-kutatás: egyre többen választanak több streamingszolgáltatót
2023-ban is folytatódott a lekérhető filmszolgáltatások (streaming) használatának előretörése Magyarországon. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) éves fogyasztói felmérésének legújabb eredményei szerint a tavalyi év végén a 15 év feletti lakosság 41 százaléka nézett rendszeresen mozgóképes tartalmat valamelyik streamingszolgáltatónál.
A Schneider Electric együttműködik a WageIndicator Foundationnel
Becslések szerint világszinten a munkavállalók mintegy egyharmada kevesebbet keres, mint amennyi a nyugodt, tisztességes megélhetése biztosításához elegendő. A helyzet javítása érdekében összefogásra van szükség, ennek jegyében a Schneider Electric három évre szóló partnerségi megállapodást kötött a WageIndicator Foundation nevű szervezettel.