A Cingular 35 milliárd dollárra emelte ajánlatát az AT&T-re
Az
AT&T megszerzésére a világ legnagyobb mobilszolgáltatója, a Vodafone és
amerikai riválisa a Cingular esélyesek, az esetleges többi ajánlatról eddig
semmi nem szivárgott ki. Az ajánlatokról sem a Vodafone, sem a Cingular, sem
pedig az AT&T nem nyilatkozott. Az AT&T-re közép-európai idő szerint
pénteken este 23 órakor járt le az ajánlattételi határidő. A cég nem hozta
nyilvánosságra, hogy határidő lejártáig hányan pályáztak, és milyen összeggel. Szombaton
tekintik át az ajánlatokat, döntés legkorábban a jövő hétre várható.
Elemzők
és tőzsdei alkuszok szerint viszont az AT&T-nek nincs oka sietségre, és
akár megvárhatja a döntéssel a magának kitűzött február 29-i határidőt is,
annál is inkább, mert nem lehetetlen, hogy napokban a Cingular és a Vodafone
még egymást túllicitálva nyomja felfelé az árat.
Az
AT&T az elmúlt hónapban kínálta fel magát eladásra, miután gyászos
eredménybeszámoló-sorozatát követően 30 milliárd dolláros, azaz részvényenként
11 dolláros ajánlatot kapott a második számú amerikai mobilszolgáltatótól, a Cingulartól.
Cingular az SBC Communications Inc. és a BellSouth Corp. tulajdonában van. Az
AT&T Wireless-ben 16 százaléka van a japán NTT DoCoMo mobiltávközlési vállalatnak.
A
befektetők figyelmének középpontjában már a pénteki tőzsdenapon is az AT&T
Wireless papírjai álltak, részvényára tőzsdezárásra 14 centtel 11,81 dollárra
nőtt, és a legjobban forgó papírnak bizonyult. A Vodafone amerikai letéti
jegyeinek (ARD) árfolyama 85 centtel 25,76 dollárra erősödött.
Kapcsolódó cikkek
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
- Vodafone: növekvő bevételek, csökkenő veszteség
- Budapesten lesz a Vodafone globális szolgáltató központja
- 200 millió Vodafone ügyfél világszerte
- Mobilszolgáltatók szövetkeznek a Google ellen
- Mától megszűnik a Cingular szolgáltató
- A Vodafone továbbra is veszteséges
- A Vodafone eladná a Swisscomban való részesedését
- Növelte ügyfélszámát a Vodafone, de a részvényesek elégedetlenek
- Vodafone: 15 milliárd font veszteség és leminősítés
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.
A magyar vásárlók közül választják a legtöbben környezettudatosságból a felújított mobilt
Nagyjából 300 tonna szén-dioxidtól kímélte meg a környezetet a Rejoy és a három további piacon jelen lévő anyacége, a Flip Technologies – ez átszámítva 150 személyautó éves kibocsátásának felel meg. A piactér régiós ügyfélfelmérése szerint arányaiban a magyar vásárlók közül voksolnak a legtöbben a felújított készülékekre környezettudatossági szempontokból – ebben pedig a boomer és millenial korú ügyfelek a legaktívabbak.