Axiál - regionális szerepvállalás Infosys támogatással
forrás Prim Online, 2006. október 17. 10:31
Egységes informatikai rendszert vezetett be és működtet az Axiál Csoport: a Megatrend Zrt. Infosys Integrált Vállalatirányítási Rendszere támogatja az anyacég, valamint a román és a szlovák leányvállalat tevékenységét.
A magyar családi tulajdonban lévő, tavaly mintegy 30 milliárd forint árbevételt elérő csoport 200 millió forintot fordított a szoftver megvásárlásra és saját igények szerinti továbbfejlesztésére. Az Infosys előnyeiről Pintér Zsolt, az Axiál Kft. ügyvezető igazgatója elmondta: a piaci verseny miatt nagyon fontos az üzleti folyamatok szoros nyomon követése, elemzése, s ezen keresztül a cégek hatékonyságának növelése. Lényeges, hogy a szoftver segítségével mindenkor naprakészen, egységes rendszerben látható a csoport tevékenysége, ezáltal egy azonnali beavatkozást igénylő esetben a vezetők megalapozott döntési pozícióba kerülhetnek.
Hozzátette, hogy az Infosys első változatát évekkel ezelőtt vezették be, s ma úgy látják, az integrált informatikai rendszer is hozzájárult ahhoz, hogy az elmúlt években gyors növekedést produkálhatott az Axiál. Az 1991-ben alapított társaság 10 évvel ezelőtt 500 millió forint árbevételt ért el, ami azóta folyamatosan nő.
Az Axiál a szoftvert teljesen lokalizáltan, tehát a csoport cégeinek anyanyelvén és az adott ország jogszabályi környezetébe illeszkedve használja. A Megatrend megoldásai a mezőgazdasági és építőgépek, valamint a használt gépek értékesítését, azok szervizelését, illetve az alkatrész kereskedelem export-importj tevékenységét segítik és támogatják.
Az Axiál és a Megatrend közötti együttműködés 1997-ben kezdődött, amikor a Megatrend bevezette a magyarországi Axiál Kft.-nél stratégiai termékét, az Infosys Integrált Vállalatirányítási Rendszer pénzügy, főkönyv, készlet és áruforgalom moduljait. Az alapmodulokon kívül további egyedi fejlesztéseket vezettek be 2006-ban a cég központjában: egy elsősorban a kereskedelmet támogató rendszert, ami a csoporton belül a megrendelések egységes kezelését biztosítja.
Hozzátette, hogy az Infosys első változatát évekkel ezelőtt vezették be, s ma úgy látják, az integrált informatikai rendszer is hozzájárult ahhoz, hogy az elmúlt években gyors növekedést produkálhatott az Axiál. Az 1991-ben alapított társaság 10 évvel ezelőtt 500 millió forint árbevételt ért el, ami azóta folyamatosan nő.
Az Axiál a szoftvert teljesen lokalizáltan, tehát a csoport cégeinek anyanyelvén és az adott ország jogszabályi környezetébe illeszkedve használja. A Megatrend megoldásai a mezőgazdasági és építőgépek, valamint a használt gépek értékesítését, azok szervizelését, illetve az alkatrész kereskedelem export-importj tevékenységét segítik és támogatják.
Az Axiál és a Megatrend közötti együttműködés 1997-ben kezdődött, amikor a Megatrend bevezette a magyarországi Axiál Kft.-nél stratégiai termékét, az Infosys Integrált Vállalatirányítási Rendszer pénzügy, főkönyv, készlet és áruforgalom moduljait. Az alapmodulokon kívül további egyedi fejlesztéseket vezettek be 2006-ban a cég központjában: egy elsősorban a kereskedelmet támogató rendszert, ami a csoporton belül a megrendelések egységes kezelését biztosítja.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Újabb Microsoft elismerés a rEVOLUTION-nek
- HostLogic: SAP-ban az élen
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.
2024. május 1. 13:48
Stratégiai partnerséget kötött a Continental a DeepDrive-val
A Continental technológiai vállalat stratégiai partnerséget kötött a müncheni székhelyű DeepDrive-val az elektromos járművekhez szükséges alapvető technológiák továbbfejlesztése érdekében.
2024. május 1. 10:21
Cikkgyűjtő
További fontos híreink
Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben
2024. április 20. 11:36
legfrissebb cikkei
Lakatos Márk és a madridi ellenkulturális mozgalom
2024. 05. 01