Axiál - regionális szerepvállalás Infosys támogatással

forrás Prim Online, 2006. október 17. 10:31
Egységes informatikai rendszert vezetett be és működtet az Axiál Csoport: a Megatrend Zrt. Infosys Integrált Vállalatirányítási Rendszere támogatja az anyacég, valamint a román és a szlovák leányvállalat tevékenységét.
A magyar családi tulajdonban lévő, tavaly mintegy 30 milliárd forint árbevételt elérő csoport 200 millió forintot fordított a szoftver megvásárlásra és saját igények szerinti továbbfejlesztésére. Az Infosys előnyeiről Pintér Zsolt, az Axiál Kft. ügyvezető igazgatója elmondta: a piaci verseny miatt nagyon fontos az üzleti folyamatok szoros nyomon követése, elemzése, s ezen keresztül a cégek hatékonyságának növelése. Lényeges, hogy a szoftver segítségével mindenkor naprakészen, egységes rendszerben látható a csoport tevékenysége, ezáltal egy azonnali beavatkozást igénylő esetben a vezetők megalapozott döntési pozícióba kerülhetnek.

Hozzátette, hogy az Infosys első változatát évekkel ezelőtt vezették be, s ma úgy látják, az integrált informatikai rendszer is hozzájárult ahhoz, hogy az elmúlt években gyors növekedést produkálhatott az Axiál. Az 1991-ben alapított társaság 10 évvel ezelőtt 500 millió forint árbevételt ért el, ami azóta folyamatosan nő.

Az Axiál a szoftvert teljesen lokalizáltan, tehát a csoport cégeinek anyanyelvén és az adott ország jogszabályi környezetébe illeszkedve használja. A Megatrend megoldásai a mezőgazdasági és építőgépek, valamint a használt gépek értékesítését, azok szervizelését, illetve az alkatrész kereskedelem export-importj tevékenységét segítik és támogatják.

Az Axiál és a Megatrend közötti együttműködés 1997-ben kezdődött, amikor a Megatrend bevezette a magyarországi Axiál Kft.-nél stratégiai termékét, az Infosys Integrált Vállalatirányítási Rendszer pénzügy, főkönyv, készlet és áruforgalom moduljait. Az alapmodulokon kívül további egyedi fejlesztéseket vezettek be 2006-ban a cég központjában: egy elsősorban a kereskedelmet támogató rendszert, ami a csoporton belül a megrendelések egységes kezelését biztosítja.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja.  A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.

2024. május 1. 13:48

Stratégiai partnerséget kötött a Continental a DeepDrive-val

A Continental technológiai vállalat stratégiai partnerséget kötött a müncheni székhelyű DeepDrive-val az elektromos járművekhez szükséges alapvető technológiák továbbfejlesztése érdekében. 

2024. május 1. 10:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14