Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek

forrás Prim Online, 2007. február 6. 14:24
A fogyatkozó Számviteli Szoftverbörze és a magyar ERP-piac fontos szereplője a SZÁMADÓ Kft. Olyan megoldásokkal jelenik meg, amelyek a nagyvállalati rendszerekhez hasonló naprakészséget és mély információt szolgáltat a kis- és középvállalkozások számára.
A Szoftverbörzén indította akcióját a SZÁMADÓ, amelynek keretében garantált mobil eszköz (PDA, PDA telefon, vagy notebook) jár minden új vevőnek, segítendő, hogy az ügyfelek távolról is SZÁMADÓ-zhassanak, azaz elérjék a vállalatirányítási rendszerük adatait, információkat kérjenek le, vagy akár on-line használják.

A kiállítás egyik újdonsága az egyszerű bérezési mechanizmust alkalmazó cégek számára ajánlott Bér Light megoldás. A kisvállalkozások számára érdekes a virtuális iroda, amellyel cég munkatársai és külsős könyvelője egy közös rendszerben tudnak együttműködni, jobb információáramlással, pontosabb adatokkal. A középvállalatok pedig, amelyek már rendelkeznek alapvető ügyviteli, vállalatirányítási rendszerekkel a SZÁMADÓ Menedzsementrendszerekkel léphetnek tovább. A SZÁMADÓ elsősorban hazai kkv-knak nyújtja szolgáltatásait, és az informatikai megoldások mellett könyvelési tanácsadással, valamint - segítve az állandó erőforráshiánnyal küzdő magyar cégeket – a megnyíló pályázati pénzekhez való hozzájutásban is segítjük ügyfeleinket.

„Szülőként gyakran tapasztaljuk – néha meglepődve, néha mosolyogva – hogy a gyerek nem hülye, csak kicsi. Egy kisvállalatot egy nagyhoz hasonlítva tapasztalhatjuk, hogy a működésének a lényege, logikája, folyamatai nagyon hasonlóak. A különbség, hogy a nagy cégnél több ember látja el ugyanazokat a feladatokat” – mondja Kornis György, a SZÁMADÓ Kft. ügyvezetője. „A kisvállalkozásoknál – miközben emberi és egyéb erőforrásai szűkre szabottabbak – ugyanazok a feladatok jelentkeznek, mint egy nagy cégnél, és ugyanúgy szükségük van naprakész információra a zavartalan működéshez. A SZÁMADÓ virtuális iroda és Menedzsmentrendszerek is azt a célt szolgálják, hogy a kis és közepes méretű cégek ugyanolyan a naprakész és pontos információk alapján működhessenek, mint amilyet a nagyvállalati megoldások már évek óta hirdetnek.”

Bér Light-tal könnyedén

Az idei év újdonsága a SZÁMADÓ Bér Light terméke. A megoldás alapja, hogy a bérelszámolás sok vállalkozó és könyvelő rémálma, nem csak a fizetendő terhek súlya, hanem a rendszer bonyolultsága miatt is. Egy szabályozott nagyvállalatnál általában sokféle jogcímen fizetnek a dolgozóknak, de a hazai kis- és középvállalkozók igyekeznek egyszerűen, a lehető legkevesebb adminisztrációval megoldani a feladatot. Az ő igényeiket elégíti ki a SZÁMADÓ Bér Light, amelyet a leggyakrabban használt bérelszámolási feladatokra készítettek fel, és ára is a kis cégek és könyvelőirodák pénztárcájához szabott.
A Bér Light a régóta sikeres SZÁMADÓ-06 bér- és munkaügyi rendszeren alapul, annak leggyakrabban használt elemeit tartalmazza, telepítése és használata rendkívül egyszerű. A Bér Light kiválóan együttműködik a többi kisvállalati megoldással és a Light termékekkel, és a vállalkozás igényeinek változásával továbblépési lehetőséget biztosít a SZÁMADÓ-06 bér- és munkaügyi rendszerre, amelyhez opcionálisan jelenléti ív modul is kapcsolható.

Kisvállalatoknak: virtuális iroda

Kisvállalkozások és velük együttműködő könyvelőirodák számára ajánlja a SZÁMADÓ a könyvelő, bér- és ügyviteli megoldásokra alapozott virtuális irodát, amely egy rendszerbe kapcsolja a belső munkatársakat és a külső könyvelőcéget. Segítségével hatékonyan oszthatják meg a feladatokat a belső és külső, különböző képzettségű munkatársak között, és közös rendszer használatával sokat javul az információk pontossága, naprakészsége.
Rengeteg olyan kisvállalkozás létezik, amely még nem tud főállású könyvelőt alkalmazni a könyvelés felelősségteljes munkájára, vagy ha igen, akkor az alacsonyabb képzettséget igénylő adatrögzítést is neki kell elvégeznie. Külsős könyvelőcég esetén viszont óhatatlan az állandó eltérés a könyvelés és a belső nyilvántartás adatai között.
A SZÁMADÓ virtuális iroda koncepciója egyesíti az állandóan jelenlevő belsős könyvelő, és a szakértő, rugalmasan mozgósítható külső könyvelőiroda előnyeit, egy rendszerbe kapcsolja a belső munkatársakat és a külső könyvelőcéget, így az iktatást, adatrögzítést, számlázást, könyvelést, utókalkulációt és egyéb feladatokat megoszthatjuk közöttük.

A SZÁMADÓ virtuális irodájában:

ˇ    számos folyamat automatizálható, tehát csökken az élőmunka-szükséglet
ˇ    optimalizálható a feladatmegosztás a külső és belső munkatársak között
ˇ    a szaktudást nem igénylő feladatokat az olcsóbb bérű, operatív munkatársak végzik
ˇ    megvalósul az információk naprakészsége
ˇ    a vezetés, a könyvelés és az adminisztráció is a számára lényeges kimutatásokat, listákat láthatja
ˇ    megszűnik a többszörös adatrögzítés, gyakorlatilag nullára csökken az eltérő rendszerekből fakadó adategyeztetések ideje
ˇ    az események ellenőrzött folyamatok mentén zajlanak, ami a minőségbiztosítási követelményeknek is messzemenően megfelel
ˇ    támogathatja a minőségbiztosítási rendszerek bevezetését is
ˇ    az alapbizonylatok nem kerülnek ki a vállalkozástól, így azok bármikor előkereshetőek (beleértve a garancia érvényesítéséhez szükséges számlákat)
ˇ    a bizonylatok teljesen ellenőrzött úton haladnak, ami kellően megbízhatóvá teszi a folyamatokat, és megteremti a céges dokumentumkezelés alapjait, valamint egyértelművé teszi a felelősségi kérdéseket
ˇ    továbbfejlődési lehetőséget biztosít a cég növekedése esetén (áttérés belső könyvelésre, integrált ügyviteli rendszer, CRM, projektkezelés…)

Középvállalatoknak: Menedzsmentrendszerek

A közepes méretű vállalkozások egyre gyakrabban szembesülnek azzal a problémával, hogy akkor tudnak hatékonyan működni, ha az ügyviteli rendszer integráltan átfogja a cég működésének egészét, értékes információkat szolgáltatva a vezetés számára. A SZÁMADÓ Menedzsmentrendszerek több, mint számlázás, több, mint könyvelés, több, mint ügyvitel, és több, mint vállalatirányítás… célja, hogy a szervezet teljes működését lefedve naprakész információt adjon a pénzügyek állásán túl a külső és belső folyamatok, projektek státuszáról, és segítse a cég menedzselését és vezetését.

Elemei:
-    eseménykezelés: projekt és folyamatkezelés
-    dokumentumkezelés
-    ügyfélkapcsolat-kezelés, azaz CRM

Bármely szervezet működésének alappillérei az ügyfelek, a dokumentumok, és folyamatok, illetve projektek – ezeket az igényeket szolgálják ki a SZÁMADÓ Menedzsmentrendszerek. Az eszközök a pénzügyi, ügyviteli alaprendszerre épülnek rá, és szorosan összefüggenek egymással, sőt átfedések is lehetnek közöttük, attól függően, hogy az adott cégnél melyik a lényegesebb funkció, illetve honnan indult ki a megvalósítás.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

2021 harmadik negyedévében az OPPO Európában 45 százalékos éves növekedést ért el

A Canalys* piackutató adatai szerint 2021 harmadik negyedévében az OPPO növekedés tekintetében minden versenytársat maga mögé utasított a közép- és kelet-európai régióban, az olyan fontos piacokon is mint például Románia (+130% év/év), Törökország +60% (év/év), vagy Lengyelország (+44%/év). Az összességében 45 százalékos éves növekedés rávilágít az OPPO  egyre nagyobb népszerűségére a régióban, illetve hozzájárult ahhoz, hogy a márka megszilárdítsa pozícióját Európa negyedik legnagyobb okostelefon-gyártójaként.

2021. december 8. 12:29

6,5 milliárdos közbeszerzést nyert a Delta Systems

Jelentős értékű, 6,5 milliárd forintos közbeszerzés nyertese lett a Delta Technologies Nyrt. 100 százalékos tulajdonában álló Delta Systems Kft. A Klebelsberg Központ nevében eljáró Digitális Kormányzati Ügynökség (DKÜ) harmincezer darab notebook beszerzésével kapcsolatos feltételes közbeszerzés nyerteseként nevezte meg a cégcsoportot. Az informatikai eszközök nyolc megye köznevelési intézményeiben járulnak hozzá az oktatási szektor digitális felzárkóztatásához. 

2021. december 8. 11:10

Az Eplan bemutatta az eManage új, kibővült funkcionalitású verzióját

Az eManage ingyenes verziója már korábban is lehetővé tette a felhasználók számára az Eplan Platform projektek felhőkörnyezetben történő feltöltését, megosztását és kezelését. Az Eplan most bemutatta a szoftver teljes funkcionalitású verzióját, amely lényegesen több hozzáadott értéket tartalmaz: a felhőben elérhetők a törzsadatok, valamint a kiegészítő dokumentumok, a kapacitást pedig nagyobb teljesítmény növeli. Az OEM-eket, rendszerintegrátorokat, gépgyártókat és üzemeltetőket összekapcsoló alkalmazás középpontjában az együttműködés áll.

2021. december 8. 09:47

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Egy évtized alatt 260-szorosára nőtt a mobil adatforgalom

2021. december 8. 18:01

December elején nyit az első magyar kriptotőzsde

2021. november 30. 21:13

Dr. Charaf Hassan a Vodafone Magyarország Alapítvány kuratóriumának új elnöke

2021. november 18. 16:49

A Magyar Telekom 2021. harmadik negyedévi eredményei

2021. november 9. 21:45